Trykken for ørerne
Fra : dktekno

Dato : 01-11-05 10:15

Jeg vågnede i morges med trykken for ørerne pga. forkølelse.

Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg har forsøgt at gabe og "puste ud"
gennem næsen samtidig med at jeg holder mig for den, så der opstår
et modsat tryk, men intet har hjulpet.

Hvad skal jeg gøre?

Og efter hvor lang tid med denne trykken for ørerne skal jeg søge
læge mod det hvis det ikke går over inden for hvilken tid?

Fra : Cocoamum

Dato : 01-11-05 10:44

dktekno skrev:
> [...]
>
> Og efter hvor lang tid med denne trykken for ørerne skal jeg søge
> læge mod det hvis det ikke går over inden for hvilken tid?

Næsedråber er din ven. Så får du udlignet.

Tine

Fra : Karina Nielsen

Dato : 02-11-05 12:32

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Næsedråber er din ven. Så får du udlignet.
>
> Tine

Hos mig hjalp det ikke... Jeg fik konstateret vand i mellemøret - netop pga
at jeg har været så forkølet. Nu har lægen sat mig på øredråber - aaaad:(

Karina