Ordre bek. udebliver...
Fra : s.wind@mail.com

Dato : 09-06-01 23:28

Bredbånd er bestilt for et par uge siden, og ordrebek. skulle være modtaget
her d. 6 juni, men ??? der er intet kommet, har henvendt mig i den lokale
telebutik og de kunne blot sige at jeg burde have fået den, ifølge deres
oplysninger men.........

Har i andre oplevet af datoen blev overskredet ???? Vil være lidt ked af
hvis installationen d 28 juni glipper da jeg ahr taget en uges ferie så jeg
kunne være sikker på at kunne være hjemme når dagen kom....
--
Søren HDI' Wind - s.wind@mail.com -
Basketball, baseball, football, tennis and golf requires only one ball !

Fra : Steff Houlberg

Dato : 10-06-01 15:27

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
> Bredbånd er bestilt for et par uge siden, og ordrebek. skulle være
modtaget
> her d. 6 juni, men ??? der er intet kommet
[KLIP..]

Jeg har fået min ordre på bredbånd "slettet" hos TDC 2 gange inden for 14
dage, men håber at denne tredie gang er lykkens gang. Jeg ønsker også dig
held og lykke!

MVH Steff

Fra : Henrik

Dato : 10-06-01 16:11

Jeg har kontaktet TDC på 80808016 og fået at vide at bekræftelse
kommer umiddelbart før teknikkeren kommer (jeg skal desværre have en
teknikker ud til mig p.g.a. min ISDN installationer er af ældre dato).

Men hvornår umiddelbart før det er, det ved jeg ikke?

Mvh
Henrik

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 11-06-01 15:57

> [...]
> teknikker ud til mig p.g.a. min ISDN installationer er af ældre dato).

> Men hvornår umiddelbart før det er, det ved jeg ikke?

Hos mig var det første gang 1 dag efter teknikeren var der. Jeg fik ny
tid og sikrede jeg var hjemme den anden gang (han kom da også igen). 2
dage efter fik jeg et brev mere hvroi der stod at teknikeren ville
komme 2 dage før brevet lå i min postkasse (ok, der stod en dato, men
den var 2 dage gammel). Brevet var dateret samme dag som teknikeren
kom. Første gang var brevet dateret dagen før teknikeren kom (hvor jeg
ikkevar hjemm).

TDC kan ikke helt styre deres papir afdeling...

Bernhard

Fra : Allan Jensen

Dato : 11-06-01 14:31

> [...]

>hvis installationen d 28 juni glipper da jeg ahr taget en uges ferie så jeg
>kunne være sikker på at kunne være hjemme når dagen kom....

Jeg har heller ikke fået nogen bek. endnu, og venter også på
"gør-det-selv" sættet, så jeg kan gøre mig klar til dagen. Jeg fik i
første omgang at vide at at tingende ville komme inden for en uge nå
jeg valgte at få det tilsendt for et gerbyr på 30 kr. istedet for at
afhente i en telebutik, men nu er der gået 14 dage. har haft ringet
til dem og fået at vide at jeg stadig var i system, og at de på
centralen ville ordne så jeg havde dsl den 21/6 .. så håber meget på
at den bek. kommer snart sammen med "gør-det-slev" kit...

TAG JER sammen TDC...