gemmeleg
Fra : Karina Nielsen

Dato : 31-10-05 11:40

Syntes lige jeg ville dele Perles fantastiske evne til at lege gemmer - tror
hun selv*gg*

Når jeg sidder og ser fjernsyn og Perle bliver i legehumør, så er det op på
køkkenskabet og titte frem fra siden (jeg har et køkken kombineret med
stuen - der en en væg hvor køkkenskabene er)

Man kan se i øjenkrogen at nu er der oplagt til sjov og Perle titter
forsigtigt frem - og hvis jeg kigger tilbage - så hu hej hvor det går den
anden vej ned - hvor jeg ik kan se hende igen*gg* Sådan kan hun blive ved i
timer.

Karina

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 31-10-05 15:25

<klip> Syntes lige jeg ville dele Perles fantastiske evne til at lege
gemmer - tror
> hun selv*gg*>

Jo, men det ser jo ud som om hun er den klogeste, for du går jo med på legen
*G*
Dejligt at der ikke skal mere til for at gøre en kat lykkelig :))
Og da sjovt at den forstår at lege gemmeleg, det har jeg aldrig oplevet med
en kat :o

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 31-10-05 17:33

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_x@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43662931$0$41137$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Dejligt at der ikke skal mere til for at gøre en kat lykkelig :))
> Og da sjovt at den forstår at lege gemmeleg, det har jeg aldrig oplevet

Jeg har heller aldrig før haft en kat der vil lege gemmer, men det er kun på
køkkenskabene det er sjovt - indtil videre;)

Karina

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 01-11-05 22:44

Jeg har også mødt en kat, der leger gemmeleg. Den kunne lege det gennem
hele deres lejlighed - løbe om bag et eller andet og -bøh- komme frem
for at blive set og derefter spæne videre. Bagefter løb så ejeren, som
også gemte sig. Meget fornøjeligt syn.

Med venlig hilsen
Eva Johanne Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Karina Nielsen

Dato : 02-11-05 10:34

"Eva Johanne Pedersen" <evajohanneKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4367e19f17c38@nerdgirl.dk...
> [...]
> hele deres lejlighed - løbe om bag et eller andet og -bøh- komme frem
> for at blive set og derefter spæne videre. Bagefter løb så ejeren, som

Ja, det nyder Perle også - især hvis vi løber igennem hele lejligheden. Jeg
kunne slet ikke forestille mig hvordan det går med 2 katte og gemmeleg*gg*

Karina

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 02-11-05 12:50

> Karina Nielsen skrev:
>

> meddelelse news:4367e19f17c38@nerdgirl.dk...

Mille gjorde det meget som lille, hun elskede især at jeg skulle fange
hende og kilde hende på maven så hun kunne bide mig lidt, derefter løb
jeg væk med en kt i hælene som så slog ud efter mig og hakkede mig i
benene. Og lige så hurtigt gik det den anden vej igen hehe :D
Killingerne derimod laver ikke andet end at drille mig og bide mig i
mine kolde tæer under mit tæppe på sofaen.
Og så har de fået en mani med at skal spinde højlydt i ansigtet på mig
hvis jeg snakker i telefon. Man skulle tro de føler sig svigtet for de
gør alt for at spolere mine samtaler haha.

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Karina Nielsen

Dato : 02-11-05 14:24

"Mikkel Wangsgaard" <borrowbeerKATTE@BAKKEborrowbeer.dk> skrev i en
meddelelse news:4368a801417aa@nerdgirl.dk...

> [...]
> hvis jeg snakker i telefon. Man skulle tro de føler sig svigtet for de
> gør alt for at spolere mine samtaler haha.

Jaaah, man kan hurtigt få rifter af de katte*gg* Det lyder lidt bekendt;)
Men bide dig i tæerne under sofaen*gys* Naah, der vil Perle heller ind og
putte under tæppet og få varmen når jeg ser film;)

Karina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 02-11-05 14:38

Vi har også et par misser, der leger gemmeleg. Den ene gør det gerne med
os mennesker. Vi skal helst løbe efter hende. Så suser hun hvinende
afsted, op ovenpå og ned i kælderen igen for at gemme sig bag et eller
andet. Når vi så finder hende, så hviner hun igen og fræææser videre
Vi skal så også selv gemme os bag en dør engang imellem. Så kommer hun
og leder efter én og synes bare det er hylende morsomt, når man farer
frem og siger "BØH!" Det værste er. når man står det bag døren, og
troede at legen stadig var igang. Når man har stået der længe nok finder
man ud af, at missen bare sidder og vasker sig et sted. HA HA, så står
man der og føler sig dum

Den samme kat leger også gemmeleg med en af de andre katte. Så fræser de
rundt efter hinanden og gemmer sig

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 02-11-05 19:40

det vil mine katte også, katte kan opdrage mennesker til de fleste ting!
hilsen gokke, stripe, walde

Fra : Allan

Dato : 03-11-05 19:03

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har også et par misser, der leger gemmeleg. Den ene gør det gerne med
> os mennesker.
Klip.

Ja det er også sådan mine leger, Og sådan jeg legede med min savnede ven
Luffe, der døde for snart mange år siden.
Luffe Ælskede at blive overrasket, Og derefter forfulgt. He He.
Så enten lidt klasken på lårene mens man lød farlig og derefter spæne
efter ham, Eller gemme sig bag en dør og spæne efter ham, Det var lykke for
ham.

Jeg er så glad for at dem jeg har nu, selv kan finde ud af alt det der
gemmeleg og forfølger.

Mvh Allan

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-11-05 18:22

"Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]

> anden vej ned - hvor jeg ik kan se hende igen*gg* Sådan kan hun blive ved

Herligt at høre.
Jeg passede på et tidspunkt en kammerats lille sorte hunkat i hans
lejlighed, mens han var på ferie.
Efter nogle få dage fandt jeg ud af at hun elskede at lege kapløb.
Det startede med at jeg løb gennem stuen for at nå telefonen, og pludselig
spænede Prinsessen efter mig.
Efter telefonsamtalen prøvede jeg for skæg at spæne ud i køkkenet, og ganske
rigtigt: Hun galoperede glad efter.
Så spænede vi lidt frem og tilbage, og når hun skulle køres træt, skulle hun
bare have en god løbetur på den måde - det var ret underholdende, og jeg var
glad for underboens tålmodighed med os to 'elefanter'.
Hun kunne sagtens løbe hurtigere end mig på den begrænsede plads der nu var,
men hun lod mig løbe forrest - så 'fangede' hun mit underben når hun
indhentede mig (nul kløer og tænder, bare en hurtig markering med forpoterne
om mit ben), gav slip - og lod mig spæne tilbage igen med hende efter mig.
Om hun så så mig som en kæmpemus eller bare en legekammerat ved jeg jo af
gode grunde ikke, men skægt var det.
Og så er der ved Gud folk der påstår, at dyr er dumme! Spørgsmålet er
nok snarere *hvem* der er dumme! *bredt grin*

Venlig hilsen

Aragorn_DK - kæmpemus!

--
www.welles.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 04-11-05 14:04

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og så er der ved Gud folk der påstår, at dyr er dumme! Spørgsmålet er
> nok snarere *hvem* der er dumme! *bredt grin*

Hehe, det syntes jeg godt jeg kender*gg* Det nyder hende den lille også*gg*

Karina