Ekspert dyrlæge
Fra : Kirk

Dato : 01-11-05 08:17

Hej derude !
Vi søger en Dyrlæge der er ekspert i hunde med foderallergi.
Skulle der være en her i gruppen der kender en sådan ville vi meget gerne
høre fra dig
PÅ forhånd tak
Tove & Peder

PS....jo vi har prøvet diverse foder og vi har også været hos vores lokale
dyrlæge

Fra : Kiplers.dk

Dato : 01-11-05 08:53

http://www.vethudklinik.dk/

http://www.aad.dk/ Kristian Petersen skulle være rigtig dygtig.

Dyreklinikken Artemis v/Dyrelæge Kristine Elbæk
Tlf: 39401034

Ellers kan jeg anbefale at prøve råfodring af. Det har ofte en meget
positiv effekt.
I kan godt skrive til mig: kennel@kiplers.dk eller se mere på min side
www.kiplers.dk
Hvis det har interesse.

MVH Marie.

Fra : Anita Andersen

Dato : 01-11-05 10:29

> [...]
> Tove & Peder
>
> PS....jo vi har prøvet diverse foder og vi har også været hos vores lokale
I forbindelse med vores kunder har vi oplevet, at hunde med allergi, hvor
ejer har prøvet flere forskellige såkaldte allergi foder uden det har givet
resultat, selv om noget af foderet som vi har hørt omtalt kostede knap
kr.500,- for 10 kg.
Til dags dato har alle de hunde som har haft allergi og som efterfølgende
har anvendt vores foder, ja der er det altså forsvundet, vi kan naturligvis
ikke give garanti for det men, jeg syntes at det kunne være værd at prøve.
Hvad er det for en hund ?

Med venlig hilsen
Søren
www.torsted-hundepension.dk

Fra : max tina og palle

Dato : 02-11-05 01:21

hej vi har en lab han på 3 år der også har allergi og vi har også prøvet med
andet foder men det hjælper ikke noget og går vi til dyrlæge får han en
sprøte og noget til at drybbe i ørene med, han ryster på ørene , så hvis
du/i har noget der hjælper på det vil vi gerne hører om det.

hilsen simba 3 år

palle og tina jensen
ptm@esenet.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 02-11-05 01:41

> [...]
> sprøte og noget til at drybbe i ørene med, han ryster på ørene , så hvis
> du/i har noget der hjælper på det vil vi gerne hører om det.

Jeg Kan jo ikke garanter noget, (for så kunne jeg jo noget ingen andre kan
;0)
Vi har haft flere kunder der har "allergi" hunde som har prøvet forskelligt
foder også hos dyrlægen, og i alle tilfælde indtil dato har vores foder
fjernet allergiet hos de pågældene hunde, om det er held eller forde vores
foder indeholder (fisk) noget de fleste andre hundefoder ikke indeholder ved
jeg ikke, men det er jo et forsøg værd.
Foderet (Great Dane) er ikke specielt dyr 125,- for 7,5 kg & 195,- for 15
kg. Som forsøg vil jeg tilbyde en 7,5 kg til 75kr (det er under indkøbspris)
Hvis du er intreseret så ring i vores åbnings tid på tel.97333861
du kan se mere på
www.torsted-hundepension.dk

Mvh
Søren

Fra : x Vuf x

Dato : 06-11-05 00:48

On Wed, 2 Nov 2005 01:40:59 +0100, "Anita Andersen" wrote:

>Som forsøg vil jeg tilbyde en 7,5 kg til 75kr (det er under indkøbspris)

Det tilbud vil jeg da også gerne prøve til min allergihund,
men der kommer vel en masse porto på, hvis det skal sendes?

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Anita Andersen

Dato : 07-11-05 10:14

> [...]
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Hej Sonja,
Tilbudet gælder naturligvis alle ! Og som tidliger nævnt, så kan jeg
naturligvis ikke garanter at det hjælper på hunde som har allergi, kun at
det har hjulpet alle de hunde som har prøvet det indtil nu, Og håber da også
at det hjælper Tove & Peder (Kirk) med deres problemer, hvilket jeg håber at
de vil kommenter her på siden når de har givet det lidt tid.
Prisen for den første Great dane basis 7,5 kg kr.75,- derefter kr.125,-
Prisen for den første Great Dane basis 15kg kr.145,- derefter kr.195,-

Fragten ifg. postdanmark er for 7,5 kg kr.61,- & for 15 kg kr.97,-
Ved bestilling af min.6 x 15kg så sendes det fragt frit !
Man er naturligvis altid velkommen til at afhente og evt. få en lille
hundesnak

Mvh
Søren Andersen
www.torsted-hundepension.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 07-11-05 12:43

Vi lige gørre opmærksom på at hvis man skal have en sæk til den nævnte
Tilbuds pris (under inkøbspris) så SKAL man selv gørre opmærksom på at man
har set / hørt denne tilbud !

Fra : qfha

Dato : 02-11-05 12:24

Kristian Peders, Aalborg Dyrehospotal, er ikke blot meget god, men den
førende kapacitet på området.

mvh
qfha

Fra : Kirk

Dato : 02-11-05 16:34

Hej igen derude
Herfra skal der lyde et stor tak for den utrolig store respons vi har fået
på vores inlæg her i gruppen....
Vi er imponeret over den hjælpsomhed der er vist her og på mail....det siger
vi mange gange tak for....stor respekt
Vi har været på besøg her www.torsted-hundepension.dk og og hentet et nyt
foder hjem til Mille...om det hjælper er der ingen garenti for , men det kan
heller ikke blive værre en det er lige nu
Aalborg dyrehospital er næste stop hvis ikke det nye foder hjælper....sørme
godt vi har forsikret vores hund til op over begge ører (hundens)
Det har også vist sig at vi åbenbart ikke er de eneste der har allergi
problemer ...(vores er foder allergi) andre andre former for allergi...men
det er da fedt at kunne dele erfarringer og fustrationer med andre og vide
vi ikke er alene...tak for det

Venligst
Tove & Peder