Westie
Fra : Hannibal

Dato : 31-10-05 22:01

Hej

vi har en han Whestie, han er 1 1/2 år gammel der er stambog på ham, skulle
du mangle en han til et kuld unger, er du velkommen til at kontakte mig på
mail lotte@ganer.dk eller på tlf. 25306606

Fra : Anita Andersen

Dato : 01-11-05 00:07

Prøv under marked, der er der nok støre held.
Mvh
Anita

Fra : Gert

Dato : 01-11-05 09:29

On Tue, 1 Nov 2005 00:07:16 +0100, "Anita Andersen"
<Great-dane@mail.dk> wrote:

>Prøv under marked, der er der nok støre held.
>Mvh
>Anita

Hvilket marked tænker du på ?

Fra : Anita Andersen

Dato : 01-11-05 14:52

> Hvilket marked tænker du på ?

dk.marked.privat.dyr

Man kunne jo også prøve dyrenettet, dog-inn eller dba.

Mvh
Anita