Smal højseng?
Fra : Line Mikkelsen

Dato : 01-11-05 16:22

Hej

Jeg søger en højseng (plads til skrivebord under) til min datter, men den
skal højst være 80 cm bred
(dvs. madrassen er nok 70 cm).

Jeg har ledt efter sådan en seng, men kan ikke finde i den bredde!

Den skal være 1,9-2 meter lang.

Nogle der kan hjælpe?

Mvh Line

Fra : Cocoamum

Dato : 01-11-05 16:40

Line Mikkelsen skrev:
> [...]
> skal højst være 80 cm bred
> (dvs. madrassen er nok 70 cm).
>
> Jeg har ledt efter sådan en seng, men kan ikke finde i den bredde!

Flexa har haft det engang. Måske I kan finde noget i den blå avis.

Tine

Fra : Line Mikkelsen

Dato : 01-11-05 16:45

Flexa har desværre ikke længere og indtil videre er det ikke lykkdes og
finde i DBA men tak for svaret!

Line

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-11-05 19:08

Prøv at kigge på biva.dk
Højseng: Mål (bxhxd): 78x105x198 cm.
http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=150&product=true&prevref=149&infopage=0&maingroup=400&prodgroup=60000&prodtype=100Jeg har set noget ligende i Jyskhttp://www.traevarer.dk/ har et system der hedder woody. Denne seng kanmåske bruges:http://www.traevarer.dk/ss143.asp?show=item&itemid=4965&categoryid=288MetaLine Mikkelsen skrev:> Hej>> Jeg søger en højseng (plads til skrivebord under) til min datter, men> den skal højst være 80 cm bred> (dvs. madrassen er nok 70 cm).>> Jeg har ledt efter sådan en seng, men kan ikke finde i den bredde!>> Den skal være 1,9-2 meter lang.>> Nogle der kan hjælpe?>> Mvh Line

Fra : Melanie

Dato : 01-11-05 21:29

"Line Mikkelsen" <fjernmikkelsen_line@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal højst være 80 cm bred
> (dvs. madrassen er nok 70 cm).
>
> Jeg har ledt efter sådan en seng, men kan ikke finde i den bredde!

Hej Line

Prøv at kigge nærmere på Emil serien i Ilva.
http://www.ilva.dk/afdeling/senge/38/boernesenge Der er ikke meget at se på
billedet, men som tidligere sælger der, ved jeg at det kan lade sig gøre med
bord under sengen. Jeg kan dog ikke helt huske madras målet. Måske er det
90...?

Ved at kigge på Idé møblers hjemmeside fandt jeg da flexa og de har da også
en sådan seng/bord http://www.flexa.dk/dk/index.htm. Ved ikke om den er
rette bredte.

Hvad med den her hos Ikea
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101
&storeId=14&productId=16268&langId=-12&parentCats=10106*10196

Held og lykke med det.

Mvh Melanie