Hvem laver kasse apparat software til pc?
Fra : Ingelsen

Dato : 31-10-05 12:43

Vi er et firma ,der nu overvejer at gå over til pc=kasse apparat løsningen.

Ved godt der findes forskellige standard programmer til den slags, men har
forskellige krav til hvad det skal kunne
og ønsker derfor et mere skræddersyet program.

Vi har Computeren ,skærm og bon printer. Hvad vi mangler er Program.

Hvem er gode til at levere den slags. Og selvfølgelig til en rimelig pris.

Hilsen Jan

Fra : Lars

Dato : 31-10-05 16:38

Hej

Jeg ved at www.winkas.dk har en nogle færdige løsninger. men det var jo ikke
det du søgte.

Hvilken branche er du i, siden er du ikke kan bruge nogle af de forskellige
standard løsninger som findes.
MVH
www.accp.dk

Lars

Fra : Jan Mølgaard

Dato : 31-10-05 19:00

Hej !
Trige og Tang i Hobro udvikler sådanne løsninger.
Prøv evt at kontakte dem.

MVH
Jan Mølgaard.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 31-10-05 20:10

> [...]
>
> Vi har Computeren ,skærm og bon printer. Hvad vi mangler er Program.
>
> Hvem er gode til at levere den slags. Og selvfølgelig til en rimelig pris.

Du får altså ikke kodet ret meget for 100.000 kr.
Vælg et fornuftigt standardsystem, hvor der er mulighed for tilpasninger til
et rimelig pris. Sæt jer ned og lav en "skal kunne" og en "det ville være
rart hvis det kan" liste, og prøv så hos de forskellige leverandører om de
kan levere og til hvilken pris.
Hardwaren er dyr. Pengekasse og bonprinter render op i 10.000 kr og
specialtastatur er oppe på et par tusinde. Dertil kommer Dankortterminalen,
som er lige så dyr + endnu dyrere hvis den skal være integreret i
programmet - er programmet speciallavet, så regn med 30-40.000 for at få det
godkendt + udviklingstimerne.

Standardprogrammer:
http://www.detaildata.dk/ (anbefales)
http://www.gbs.dk/
http://www.munkit.dk/

En anden mulighed er at vælge et standard regnskabsprogram uden
kasseløsning, og så få kasseløsningen speciallavet. Det kunne nok gøres for
fornuftige penge.

Har du behov for en snak uden for dette forum, er du velkommen til at
kontakte mig - jeg har tidligere lavet detailløsninger, så jeg ved en smule
om emnet - og kender faldgrupperne.

Mvh Maria

Fra : Jan Mølgaard

Dato : 31-10-05 21:06

Hej !

Jeg fik nok ikke foklarret mig godt nok.
så vidt jeg har forstået, så har Trige og Tang et selv udviklet
'standardsystem', måske kan det tilpasses.
Ovenstående _kan_ være forkert da jeg kun har et overfladisk kendskab til
T&T.
\Jan Mølgaard.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-11-05 09:31

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message
> om emnet - og kender faldgrupperne.

"Faldgruberne"

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-11-05 17:09

> "Faldgruberne"

Måske man skulle overveje stavekontrol, når man nu ikke kan stave
ordentligt?

Mvh Maria

Fra : Brian Friis Knudsen

Dato : 01-11-05 16:33

> [...]
>
> Vi har Computeren ,skærm og bon printer. Hvad vi mangler er Program.
>
> Hvem er gode til at levere den slags. Og selvfølgelig til en rimelig pris.

Jeg ved at www.conceptdata.dk sælger et detail system, som vist nok ligger i
prisklassen omkring 18.000 eks moms for maskine og software sidste jeg så
deres tilbud.. tag en snak med dem. Deres system er bygget ovenpå MS C5

mvh
Brian