Et OT ?
Fra : Per Krabbe

Dato : 31-10-05 07:08

Er det korrekt at der ikke har været indlæg her i gruppen siden d. 24.10 -
eller skal jeg skifte Newsserver ?

per

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-10-05 08:02

Per Krabbe wrote:
> Er det korrekt at der ikke har været indlæg her i gruppen siden d. 24.10 -
> eller skal jeg skifte Newsserver ?
>
> per

Nej da, der var et indlæg 23-10-2005-19:03 og et igen 31-10-2005-01:02,
og så dit indlæg.

Tingene går ikke altid så hurtigt herinde.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : alexbo

Dato : 31-10-05 08:42

"Per Krabbe" skrev

> Er det korrekt at der ikke har været indlæg her i gruppen siden d. 24.10 -
> eller skal jeg skifte Newsserver ?

Jeg kan ikke helt gennemskue sammenhængen i det spørgsmål, det forudsætter
at det er serverens skyld, når du så ikke fortæller hvilken server du har,
er det svært at anbefale et skift.
Der har været indlæg i tråden UK svindel, og i dag kl. 1,o2 et spørgsmål
om lokaleleje.

Jeg bruger news.cybercity.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : Per Krabbe

Dato : 31-10-05 17:57

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Er det korrekt at der ikke har været indlæg her i gruppen siden d. 24.10 -
> eller skal jeg skifte Newsserver ?
> per

Så er jeg mere rolig - jeg var bange for at min newsserver ikke fik alt med.

Tak for tilbage meldingen.

Per

Fra : Jonathan Stein

Dato : 31-10-05 19:57

Per Krabbe wrote:

> Er det korrekt at der ikke har været indlæg her i gruppen siden d. 24.10 -
> eller skal jeg skifte Newsserver ?

Jeg kan (via Sunsite) se 3 indlæg fra 25/10, 2 fra 26/10 og 3 fra 27/10.
Ingen indlæg 28-30/10, men 14 i dag.

Google har knap så mange, men der kan jo også gå nogle dage...
(http://groups.google.com/group/dk.erhverv?gvc=2)

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/