Lokaler, KBH Ø
Fra : Thomas VJ

Dato : 31-10-05 01:02

Hejsa,

Nogen her der ved hvor jeg mest effektivt kan starte min søgen efter billige
butikslokaler i KBH Ø?

--
Mvh,
Thomas VJ

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 31-10-05 08:50

Thomas VJ wrote:
> Hejsa,
>
> Nogen her der ved hvor jeg mest effektivt kan starte min søgen efter billige
> butikslokaler i KBH Ø?

Start en cykel og kørt rundt. Alt efter butikkens type vil du nok kun
ligge på de størrer veje.
Jeg vil dog lige nævne at der er en tom butik lige hvor jeg bor, godt
nok 2200, men det er på tagensvej lige ved jagtvej, så det er jo
næsten 2100.

JonB

Fra : Holst

Dato : 31-10-05 09:17

Thomas VJ wrote:

> Nogen her der ved hvor jeg mest effektivt kan starte min søgen efter billige
> butikslokaler i KBH Ø?

Berlingske Tidende har, vist om onsdagen, en sektion om
erhvervsejendomme, og her er der også en stribe salgs- og
udlejningsannoncer. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har studeret dem
nærmere, så om der også er annoncer af den type, du søger, ved jeg ikke.

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 31-10-05 22:02

Holst wrote:

> [...]
> udlejningsannoncer. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har studeret dem
> nærmere, så om der også er annoncer af den type, du søger, ved jeg

Erhvervsbladet har emnet i tirsdagsudgaven. Undersøg da også div.
ejendomsmæglere. Du kan også kikke på:

http://www.boligsiden.dk/

hvor du selv kan sætte dine parametre.
Karsten H. Jensen