MS Windows
briani 27239
Q: starte et program med anden prioritet
Fra : Martin Bilgrav

Dato : 31-10-05 21:04

Hej NG,

I kender taskmanageren, og det at man kan højreklikke en process/program og
vælge "set priority" til en af fem værdier.
Men hvordan starter man et program, som f.eks. et ikon på skrivebordet, med
en højprioritet ?
og hvordan gør man det samme med en service ?

mvh
Martin Bilgrav

Fra : Bertel Brander

Dato : 31-10-05 21:53

Martin Bilgrav wrote:
> [...]
> vælge "set priority" til en af fem værdier.
> Men hvordan starter man et program, som f.eks. et ikon på skrivebordet, med

Du kan bruge kommandoen start:
start "" /HIGH MitProgram MineParametre

Kør "start /?" i en kommando-prompt for at finde ud af hvordan
du bruger den.

> og hvordan gør man det samme med en service ?

Det er jeg ikke sikker på at man kan. Jeg er heller ikke
sikker på at det er en god idé.
Hvilken service og hvorfor?

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard