Min php-formular viser fejl?
Fra : Claus Christensen

Dato : 01-11-05 15:24

Når jeg prøver at sende min formular via filen sender.php, kommer
denne fejlmeddelelse.

Hvad skal jeg gøre for at den virker?

PHP Warning: mail(): Failed to connect to mailserver at
"localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting
in php.ini or use ini_set() in
D:\home\pizzadkdk\htdocs\sender.php on line 11

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 02-11-05 01:39

Claus Christensen wrote:
> [...]
> in php.ini or use ini_set() in
> D:\home\pizzadkdk\htdocs\sender.php on line 11

I din php.ini skal du angive en gyldig smtp-server, f.eks. smtp.mail.dk
hvis du bruger TDC som udbyder.

--
Benny Nissen