Opslag i database med en værdi
Fra : M. Nielsen

Dato : 27-10-05 17:55

Hej
Jeg har en database hvor der er oplysninger om nogle tilmeldte
personer, når de så ingen året efter vil tilmelde sig, kunne jeg
godt tænke mig at, når de indtastede fødselsdag så kom de
resterende oplysninger frem, er der nogen som kunne give mig et
eksempel som jeg kan arbejde ud fra,
eller et link til noget som beskriver dette.

jeg bruger Microsoft Access database

Hilsen M. nielsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : NoMoreSpam

Dato : 30-10-05 22:54

> [...]
> resterende oplysninger frem, er der nogen som kunne give mig et
> eksempel som jeg kan arbejde ud fra,
> eller et link til noget som beskriver dette.

Select * From tblTabelnavn Where Foeddag = #" & Foeddag & "#;"

Foeddag er så den variabel der indeholder den fødselsdato som brugeren
har opgivet, med dette system kan du ikke have to brugere med samme
fødselsdato.

Tom Jensen

Læs mere om databaser og asp her:
http://www.FFSoft.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-10-05 22:29

> [...]
>
> Foeddag er så den variabel der indeholder den fødselsdato som brugeren
> har opgivet, med dette system kan du ikke have to brugere med samme

Jeg har fundet denne side og er nu igang.

det er noget omfattende, det jeg er gået igang med!!