hjælp
Fra : jeanette

Dato : 31-10-05 23:08

hejsa gruppe

hmm har skrevet til admin gruppen tiligere idag om oprettelse af ny gruppe
men kan ik se den kommer ud ?? jeg ville nmlig høre om en ny gruppe som kun
omhandler html kodning og intet andet måske i kan hjælpe mig her ???

Jeanette

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-05 23:25

jeanette skrev:

> jeg ville nmlig høre om en ny gruppe som kun
> omhandler html kodning og intet andet

Jamen, det er jo denne her. Det behøver du ikke en ny gruppe til
(og det kommer der så heller ikke).

>måske i kan hjælpe mig her ?

Med hvad?

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-05 23:37

jeanette skrev:

>hmm har skrevet til admin gruppen tiligere idag om oprettelse af ny gruppe
>men kan ik se den kommer ud ?? jeg ville nmlig høre om en ny gruppe som kun
>omhandler html kodning og intet andet måske i kan hjælpe mig her ?

Hvis du har fulgt foreskrifterne og også postet en OTD til
news:dk.admin.opslag, så er denne gruppe modereret og indlægget
skal først godkendes.

Så der kan godt gå lidt før indlægget kommer frem.

Iøvrigt, hvad er der i vejen med denne her gruppe?
Spørgsmål om css hører ganske vidst også hjemme her, men i dag er
hml og css meget sammenhængende, då snfrt ville være unaturligt.

bringes.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-11-05 11:10

jeanette skrev:

> hmm har skrevet til admin gruppen tiligere idag om oprettelse
> af ny gruppe men kan ik se den kommer ud ??

OTD-indlægget er blevet afvist af moderator. Du ville have fået en
begrundelse pr. mail hvis du havde brugt en gyldig afsenderadresse.

Du kan evt. prøve at spørge efter en begrundelse i dk.admin.

--
Jens Gyldenkærne Clausen