Scsi problem med aec6710/s controller
Fra : Brian

Dato : 09-06-01 21:45

Jeg har en intern scsi cd brænder, som er det eneste som er sat til gennem
controlleren, som er et pci scsi aec6710/s. cdrombrænderen er determineret
da det er eneste der sidder der, men det har ikke virker siden jeg har
formateret min harddisk. Driverne jeg bruger har jeg hentet fra acard.com og
er de nyeste. Når jeg har installeret kortet og sætter cdrombrænderen til
låser den fast når den prober i opstarten af win98. Når jeg tager cdrom
brænderen ud virker det fint, dvs den vill boote. Er der nogle som kan
hjælpe mig eller har haft lignende problem?

Mvh. Brian

Fra : Thostrup

Dato : 09-06-01 21:54

Jeg har haft samme problem med samme scsi controller.
Min løsning blev at afinstallere alle drivere, hive kortet fysisk ud, tænde
maskinen og bekræfte der ikke eksistere hvorpå jeg satte kortet i igen og
instalerede driverne på ny når maskinen fandt det nye kort, så henviste jeg
bare til de ny drivere.

Mvh
M. Thostrup

Fra : Brian

Dato : 10-06-01 00:10

Jeg kunne vel ikke få dig til at sende mig de drivere til mig på en eller
anden måde? For jeg tror der er en fejl i dem på acard's hjemmside. Dem jeg
jeg brugte før formateringen var ikke de nye. Mvh
Brian.