Billede i title-boks
Fra : Martin Jensen

Dato : 28-10-05 13:45

Hey

Jeg ville høre om det var muligt at få et billede til at poppe
frem når man fører musen hen over et link. Jeg ved at man kan
bruge "title" til at gøre det jeg gerne vil med tekst i stedet
for med et billede... Er det evt muligt at kombinere tekst og
billede i en boks?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 28-10-05 14:06

Martin Jensen wrote:
> [...]
> bruge "title" til at gøre det jeg gerne vil med tekst i stedet
> for med et billede... Er det evt muligt at kombinere tekst og

Det kan du ikke i ren html. Der skal bruges noget clientsidescripting
f.eks. javascript.

Måske kan du finde inspiration på:
http://www.bosrup.com/web/overlib/

--
Benny Nissen

Fra : Martin Jensen

Dato : 28-10-05 14:20

> Det kan du ikke i ren html. Der skal bruges noget clientsidescripting
> f.eks. javascript.

FUCK OG LORT... Det fatter jeg jo ikke en skid af...

> Måske kan du finde inspiration på:
> http://www.bosrup.com/web/overlib/

Ja måske lidt, men så alligevel ikke... Takker for forslaget...

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-10-05 14:26

Martin Jensen wrote:
> [...]
> bruge "title" til at gøre det jeg gerne vil med tekst i stedet
> for med et billede... Er det evt muligt at kombinere tekst og

Du kan ikke putte et billede ind i en attribut (title).
Derimod kan du ved lidt snild brug af a:hover tilstanden
sagtens vise et et billede eller noget tekst, se

http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo2.html

eller min egen

http://www.webdesign101.dk/css/eksempler/eksempel4.php

Jørgen Farum Jensen