Eksempler, Tutorials i Windows Script Host
Fra : etrier

Dato : 09-06-01 20:44

Hej derude!

Jeg har lavet tusinder af BAT-filer i min tid foran skærmen, men når nu
Windows 98/ME understøtter Windows Script Host, så synes jeg mine
BAT-filer trænger til en afløsning, jeg har download'et wscript.exe
version 5.1.0.4615 fra Microsoft, samt nogle eksempler jeg ikke kunne
bruge til noget.

Jeg ville meget gerne finde nogen eksempler, som jeg kunne lære noget
af, eller nogen tutorials. Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har
prøvet at søge i KanDu, men heller ikke det blev jeg meget klogere af,
det var mest VB, som kom frem, og det jeg ønsker noget om script.

Jeg må hellere tilføje, at det ikke er VB script i HTML jeg er
interesseret i, men BAT-filernes afløsning, altså muligheden for at lave
små programmer til automatisering af opgaver. Så ... jeg ved ikke om jeg
er i den rigtige afdeling, jeg kunne ikke se nogen desideret gruppe for
Windows Script Host.

/Erik

http://www.kandu.dk/