Asus P4P800E Deluxe vs Asus P4C800E
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-11-05 06:50

Hej

Jeg har kig på de to ovennævnte bundkort som alternativ til mit
nuværende. Det er henholdsvis Intel 865PE og 875P chipset.

Andre alternative forslag er også velkomne. Kravene er simple:

Socket 478, ATA133, AGPx8 og så et board af nyere afstøbning (gerne med
sata, USB2, lyd og lan). Der skal være masser af pille-muligheder. AGP
portens strømstyrke skal kunne styres via bios.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-11-05 06:54

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> Jeg har kig på de to ovennævnte bundkort som alternativ til mit
> nuværende. Det er henholdsvis Intel 865PE og 875P chipset.

Her er lige links til de to:
P4P800E Deluxe: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=105176

P4C800E Deluxe: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=75324

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-11-05 11:12

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> P4C800E Deluxe: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=75324

Valgte den her efter at have læst adskillige tests på nettet.

mvh
Karsten