Andet multimedie
Jpeg til DXF - streg tg i 2d
Fra : \"LASER\"

Dato : 31-10-05 14:56

Jeg ved ikke om i kan hjælpe mig !!

Men jeg skal lave et Logo (liverpool) ud fra et billed ( som jeg fandt på
internettet )
Som så derefter skal skæres på vores laser skære

Jeg vil derfor lige høre jer om i ved hvordan man laver streg tegning ud
fra
sådan et billed ??
Mon det er scanner og et nyt program man skal have fat i ??

Kunne jo også være nyttig hvis der kom en kunde med et specielt emne under
armen (uden fil eller tg ) At man kunne smidde det op i en scanner eller
ligende.

Henrik Olesen
henning sands maskinfabrik
laser@henningsand.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 31-10-05 17:19

"LASER" skrev:

> Jeg vil derfor lige høre jer om i ved hvordan man laver streg
> tegning ud fra sådan et billed ??

Det kommer meget an på, hvor komplekst det er, men Live Trace i
Illustrator CS2 er en mulighed. Det er en genial funktion, som
har sparet mig oceaner af tid på det sidste. Der findes også andre
såkaldte trace-programmer på markedet. Det følger også et med til
CorelDraw-pakken, så vidt jeg ved. Corel Trace, hedder det vist.

--
Hilsen
Madsen