Bøger
Fra : Johnny Bøg

Dato : 29-10-05 16:38

Følgende bøger sælges:

Patriciske Slægter. Anden samling
Th. Hauch-Fausbøll og H.R Hiort-Lorenzen
1911

Patriciske Slægter. Tredje samlind
Th. Hauch-Fausbøll og H.R Hiort-Lorenzen
1915

Patriciske Slægter. Femte samling
Th. Hauch-Fausbøll og S. Nygård
1930

Danske Patricierslægter II
Wilhelm von Antoniewitz
1979

Gravskrifter i danske aviser 1759-1800
H. Ehrencron-Müller
1944

De Brock-Bredalske Legats stamtavler.
P.J. Schmidt
1892

Stamtavle over den Hartmannske slægt
J.E.H. Bjerre
1899

Stamtavle over Familien Koefoed
Julius Bidstrup
1976

Østre Borgerdydskole 1787-1937 (med elev- og lærerbiografier)
Einer Andersen
1937

Danske Journalister
Børge Jørgensen
1970

Skanderborg Rytterdistrikt 1680-1765
Erik Brejl
1995

Indholdsfortegnelse personalhistorisk tidsskrift 1880-1990
Poul Steen
1992

Calender for Aarene fra 601 til 2200
R.W. Bauer
1977

Salgsbetingelser:
Bøgerne sælges samlet for 600 kr. til den der henvender sig først på e-mail:
jboeg@stofanet.dk
Afhentes på min bopæl i Ribe senest 2/11 2005.

Med venlig hilsen
Johnny Bøg, Ribe.

Fra : Bodil Madsen

Dato : 29-10-05 21:45

Gode bøger du har til salg. Desværre har jeg ikke brug for nogen af dem.
Måske skulle du også skrive på Markedspladsen i Dis-Forum.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Ivar

Dato : 30-10-05 09:35

Johnny Bøg skrev:

> Følgende bøger sælges

dk.marked.privat.blad+bog var nok mere relevant.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
alarm ved svar på egne meddelelser, yEnc, statestik for grupper mm.

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 31-10-05 18:46

Hej alle,

Johnny jeg er desværre ikke interesseret i dine bøger, men jeg vil i
modsætning til Bodil og Ivar sige at det er den helt rette gruppe at
annoncere disse bøger til salg. DIS-markedspladsen kunne også være et
udmærket sted at gøre det, men bestemt også her.

vh
Erik

Fra : Bodil Madsen

Dato : 31-10-05 22:12

Hej Erik!
Det var ikke fordi jeg mente at det var en forkert gruppe, men fordi jeg af
erfaring ved, at bøger sælges meget hurtigt i Markedspladsen på Dis-Forum.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4366584e$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...