Family tree maker
Fra : Jesper

Dato : 16-10-05 19:42

Har lige kigget på Family tree maker 2006

Kan det passe at man ikke kan lave Internettree mere?
Er det osse rigtigt at man ikke kan indsætte billeder på anetræer?

Var inde på Ole Bielefeldts hjemmeside, men hans internettree virker inte
mere.

Jesper

Fra : Hugh Watkins

Dato : 17-10-05 06:28

Jesper wrote:

> [...]
> Er det osse rigtigt at man ikke kan indsætte billeder på anetræer?
>
> Var inde på Ole Bielefeldts hjemmeside, men hans internettree virker inte

probably deopends on your browser settings

http://familytreemaker.genealogy.com/users/w/a/t/Hugh-B-Watkins/index.html

and
http://familytreemaker.genealogy.com/users/w/a/t/Hugh-B-Watkins/tree1.html

loads as it should
To locate an individual quickly, type F on your keyboard. This will
display a list of all individuals in the tree.

works ok WinXpsp2 MSIE 6 all updates
=================
better to export a gedcom and upload it to
http://wc.rootsweb.com/

Results 1-20 of 148192 for Jensen

eg
http://wc.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi?db=beyer

one Henrik Beyer is another danish user

Hugh W

Fra : SpookiePower

Dato : 19-10-05 22:16

"Jesper" <jesper@TRALALA.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige kigget på Family tree maker 2006
>
> Kan det passe at man ikke kan lave Internettree mere?
> Er det osse rigtigt at man ikke kan indsætte billeder på anetræer?

Ellers kan du også benytte PHPGedView -
http://www.phpgedview.net/

Men det kræver at du kan sætte en database op´.

Mit fotoalbum -
www.photo.activewebsite.dk

Fra : Jens G

Dato : 20-10-05 15:16

On Wed, 19 Oct 2005 23:15:32 +0200, "SpookiePower"
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

>"Jesper" <jesper@TRALALA.dk> skrev i en meddelelse

>Ellers kan du også benytte PHPGedView -
>http://www.phpgedview.net/
>
>Men det kræver at du kan sætte en database op´.

Og hvis man vil have redigeringsmuligheder på Nettet, kan man bruge
TNG fra http://lythgoes.net/genealogy/software.php

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 20-10-05 17:57

Scripsit Jens G:

> Og hvis man vil have redigeringsmuligheder på Nettet, kan man bruge
> TNG fra http://lythgoes.net/genealogy/software.php

....kan man også med PhpGedView

Lars Erik Bryld

Fra : Jens G

Dato : 20-10-05 18:49

On Thu, 20 Oct 2005 18:56:47 +0200, Lars Erik Bryld
<larserik@dadlnet.invalid> wrote:

>Scripsit Jens G:

>...kan man også med PhpGedView

Ok,- jeg forvekslede den med en anden PHP ting jeg prøvede for et par
år siden.

Men jeg kan se at jeg har haft downloadet en version 2.13 af
programmet i september 03, så jeg må jo have afprøvet det dengang.

Jeg har brugt TNG siden oktober 03, så af en eller anden grund må jeg
have foretrukket det.

Fra : Leif B

Dato : 20-10-05 19:04

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers kan du også benytte PHPGedView -
> http://www.phpgedview.net/
>
> Men det kræver at du kan sætte en database op´.

Nej, det kræver nødvendigvis ikke at man kan sætte en database op. Har man
ikke kundskaber udi SQL, nøjes programmet med at indeksere direkte fra
Gedcom-filen. Det skulle efter sigende være noget langsommere, men absolut
brugbart. Ikke alle webhoteller understøtter automatisk SQL.

mvh
baertel

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 27-10-05 21:37

> [...]
> Er det osse rigtigt at man ikke kan indsætte billeder på anetræer?
>
> Var inde på Ole Bielefeldts hjemmeside, men hans internettree virker inte

Mit Internetree virker upåklageligt.

Det må være din browser, der ikke er opdateret.

Prøv igen her:
http://familytreemaker.genealogy.com/users/b/i/e/Ole-P-Bielefeldt/index.html

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk