Sony Ericsson T310
Fra : JOB

Dato : 22-10-05 01:11

Hej - købte denne idag i Metro som restvare - jeg skal nemlig bruge en tri
band telefon...den er købt som abonnementsfri, men er vist sim låst af
Debitel...en formssag kunne jeg forstå, men hvordan får jeg den låst
op?...venlig hilsen JOB - jeg kigger i gruppen de næste dage

Fra : Thomas Andersen

Dato : 22-10-05 10:21

Hej!
Du kan finde en unlocker i nærheden af dig her www.dkunlock.dk

> [...]