Hjælp til unlock kode til Nokia 6230i
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 05-10-05 18:34

Hej NG.

Har en Nokia 6230i, som jeg gerne vil ha' låst op.
Jeg har prøvet med #pw+848321666615133+7# og #pw+912122231073230+1#, som er
fundet på www.trycktill.com
men der var ingen af dem som virkede. Da jeg prøvede, havde jeg mit gamle
kort i, som den ikke vil godtage.

Nokia 6230i
IMEI: 357097002707128
Låst til Debiltel.
Nogen som kan hjælpe?

Mvh. Søren.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 05-10-05 19:00

Prøv 5'eren istedet for, den virkede til min.

Det kan også være at Debitel er begyndt at kabellåse deres telefoner, og så
skal du forbi en unlocker !.

Prøv at sætte det 'fremmede' kort i telefonen og forsøg igen...

/F

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 05-10-05 19:23

> Prøv 5'eren istedet for, den virkede til min.
>
> Det kan også være at Debitel er begyndt at kabellåse deres telefoner, og
> så skal du forbi en unlocker !.
>
> Prøv at sætte det 'fremmede' kort i telefonen og forsøg igen...

Øv øv, det virkede heller ikke.

Mvh. Søren.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-10-05 07:08

Prøv dig med en af de andre koder - dar jo 5 forsøg ialt.

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 06-10-05 12:18

#pw+128954643611067+7#
--
Hilsen Jørgen

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 06-10-05 16:12

> #pw+128954643611067+7#
> --
Den virkede desværre heller ikke. Så er der kun et forsøg tilbage.

Mvh. Søren.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-10-05 00:35

On Thu, 6 Oct 2005 17:11:39 +0200, "Søren ô¿ô" <a@hotmail.com> wrote:

>Den virkede desværre heller ikke. Så er der kun et forsøg tilbage.

Det understreger jo blot, at disse gratis-tjenester ofte ikke virker
(selvom der er nogen, der af en eller anden grund ikke vil indse det).

Bare for en god ordens skyld: Søren, det er ikke møntet på dig.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Koder fra simlock.dk virker med garanti.
Du modtager kun én kode til din telefon - den rigtige!

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 09-10-05 21:58

Hej Søren

Her er den rigtige kode: #pw+218245130614654+7#

Indsæt et simkort i telefonen, som ikke er fra Debitel, hvorefter du
indtaster pin-koden.

Den vil sige at telefonen er låst, og du kan trykke "fortryd", hvor efter
den beder om begrænsningskoden - indtast unlock-koden her...

Hilsen Esben
www.Fluii.dk

Fra : S@ndman

Dato : 28-11-05 08:59

"Esben Sunddal Hansen" <esbenNOSPAM@fluii.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den vil sige at telefonen er låst, og du kan trykke "fortryd", hvor efter
> den beder om begrænsningskoden - indtast unlock-koden her...

----
Jeg køber en 6230i med Telia Express - kan jeg unlocke den selv?? Lige
en kort forklaring - hvor skal jeg taste den kode??

S@ndman

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 30-11-05 17:58

> [...]
> Jeg køber en 6230i med Telia Express - kan jeg unlocke den selv?? Lige
> en kort forklaring - hvor skal jeg taste den kode??

Du skal have genereret en kode som passer netop til din telefon.

Du kan bestille en på www.fluii.dk/nokia.asp

Prøv dog lige at sætte et andet simkort i telefonen først, for at tjekke at
den overhovedet er låst!

Hilsen Esben