ATT: Lasse Hedegaard / Simlock.dk
Fra : Thomas Andersen

Dato : 03-10-05 19:42

Prøver at henvende mig denne vej, da jeg kan se at du er aktiv her.

Hvorfor besvarer du ikke mine mails ? Vedr. Ref. 62231

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-10-05 20:07

On Mon, 3 Oct 2005 20:42:20 +0200, "Thomas Andersen"
<ThomasAndersen@pc.dk> wrote:

>Prøver at henvende mig denne vej, da jeg kan se at du er aktiv her.
>
>Hvorfor besvarer du ikke mine mails ? Vedr. Ref. 62231

Jeg har svaret hver og en, men af en eller anden grund, så modtager du
dem tilsyneladende ikke?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Thomas Andersen

Dato : 03-10-05 23:09

hmm lyder underligt,
mail lige til : HLCTAS@Hotmail.com istedet så.

Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-05 11:51

On Tue, 4 Oct 2005 00:09:18 +0200, "Thomas Andersen"
<ThomasAndersen@pc.dk> wrote:

>hmm lyder underligt,
>mail lige til : HLCTAS@Hotmail.com istedet så.

Det er netop gjort.