Nokia 6210 automatisk tastpærre?
Fra : M.I

Dato : 30-10-05 12:26

Hej

Ved du, hvordan man en Nokia 6210 til automatisk at spærre for tasterne (key
lock) efter et bestemt stykke tid med inaktivitet, så man ikke skal gøre det
manuelt hver gang? Kan ikke finde det i den manual, jeg har.

M.I

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-10-05 13:07

hej
Tror ikke den har aut. tastelås !
kun denne metode .
a.. Tryk på Menu og * hurtigt efter hinanden for at låse tastaturet.
a.. Ikonet for tastaturlås indikerer nu, at tastaturet er låst.

Fra : HSK

Dato : 01-11-05 09:12

> Tror ikke den har aut. tastelås !
> kun denne metode .

Jo den har! Det står i manualen. Har ikke tlf mere, så jeg kan ikke huske
præcist hvor det er henne, men det er et sted inde under
'Indstillinger'->'Telefonindstillinger' er jeg næsten overbevist om.

/Henrik

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 01-11-05 10:31

I meddelse: news:4367236e$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
griflede HSK:
> Jo den har! Det står i manualen. Har ikke tlf mere, så jeg kan ikke
> huske præcist hvor det er henne, men det er et sted inde under
> 'Indstillinger'->'Telefonindstillinger' er jeg næsten overbevist om.

Nej, Nokia 6210 har ikke automatisk tastaturlås, den udkom længe før Nokia
fandt på det..! Jeg har selv haft en i lang tid - for lang tid siden.. Du er
sikker på du ikke forveksler den med en anden model?

Hygge...
Daniel