Ringetone på Motorola Razr V3
Fra : Sorensen

Dato : 29-10-05 19:05

Jeg har for 1 mdr siden anskaffet mig en Motorola Razr V3, men jeg er meget
skuffet over at den ikke kan ringe højere. Den står på niveau 7 i ringetoner
og uanset hvilket ringemelodi jeg vælger, så kan den kun høres, hvis den er
max 3 m fra en. Mine gamle Nokia´er kan man jo høre på 50 m afstand. Jeg
tror såmænd ikke min Motorola fejler noget, men det er irriterende at man
overhører mange opkald. Er der andre som har gjort samme iagttagelser og kan
man evt ændre noget i menuerne for at gøre det bedre.

Ib

Fra : jce

Dato : 30-10-05 00:19

"Sorensen" <ibso37@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> irriterende at man overhører mange opkald. Er der andre som har gjort
> samme iagttagelser og kan man evt ændre noget i menuerne for at gøre det

Køb en k750i... så er du over det problem ej, hjælper det ikke hvis du
vælger en lyd fil, frem for en mp3 fil.. det er tit at telefoner ikke kan
afspille "rigtige" sange og toner ret højt.... Håber da du blir glad for
den.. men må indrømme at jeg kun ville købe den, hvis jeg skulle bruge en
hundeslæde til vinter.. den er da stor nok til formålet når den er foldet
ud...

Fra : Mikkel Westh

Dato : 31-10-05 14:40

On 2005-10-29 20:05:11 +0200, "Sorensen" <ibso37@netscape.net> said:

> [...]
> det er irriterende at man overhører mange opkald. Er der andre som har
> gjort samme iagttagelser og kan man evt ændre noget i menuerne for at

Det lyder mærkeligt. Jeg har også en RAZR V3, og jeg havde Bill Withers
- Ain't No Sunshine på før, og den kunne sagtens høres. Nu har jeg
skiftet til Squashbuddy-sangen fra Tuborg Squash reklamerne, og den kan
høres endnu lettere end før.
--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.

Fra : Miss007-8500

Dato : 01-11-05 09:05

> [...]
> irriterende at man overhører mange opkald. Er der andre som har gjort
> samme iagttagelser og kan man evt ændre noget i menuerne for at gøre det

Min V3 kimede løs og kunne godt høres på lang afstand. Jeg synes du skal
tage ind i butikken, og få dem til at se på det. Det lyder nærmest til at
være en deffekt.

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 01-11-05 09:25

Det lyder som om højttaleren er defekt....
- Vil indlevere den til rep. Må kunne dækkes over garantien

Har faktisk ikke hørt andet end negative ting vedr. denne telefon !.

/F

Fra : Mikkel Westh

Dato : 01-11-05 10:02

On 2005-11-01 09:24:56 +0100, "\(6400\) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> said:

> Det lyder som om højttaleren er defekt....
> - Vil indlevere den til rep. Må kunne dækkes over garantien
>
> Har faktisk ikke hørt andet end negative ting vedr. denne telefon !.

Samme her- En skam, for telefonen er virkelig lækker. Min eneste anke
er, at deres itap-beskedsystem er helt forrykt dårligt. Hvis man er ved
at have skrevet et ord, og man bare mangler et par bogstaver, og man så
taster det første af dem, ændrer ordet sig fuldstændigt, og man skal så
et stykke ind i forslagslisten for at finde det ord, man var ved at
skrive. Helt vildt irriterende.

Desuden forstår jeg ikke, hvorfor man ikke kan lade Bluetooth være
tændt konstant. Den slukker automatisk for forbindelsen efter 60
sekunder.

Ellers en fantastisk telefon. Udover de 2 ting, er jeg ovenud tilfreds.
--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.