Billigeste mobil med bluetooth?
Fra : Morten

Dato : 28-10-05 08:44

Hej

Jeg skal bruge 20 telefoner uden abonnement, så billigt som muligt.

Krav:
Man skal kunne ringe fra dem.
De skal kunne bruge bluetooth headset.

Hvilken telefon er den billigeste med bluetooth?

/Morten

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-10-05 09:16

Måske brugte SE T68 ??

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-10-05 09:20

Skal det være billigt, så bør du kigge efter SE T68i el. Siemens S55

Kender ikke lige brugtprisen på. modellerne pt. Men vil gætte på at de
ligger på ca. 2-400 alt efter stand.

Du kan kigge på QXL.dk, Den Blå Avis, Gul&Gratis og så er der selvfølgelig
Nyhedsgruppen...

Må jeg tillade mig at spørge, hvad du skal bruge 20 mobil telefoner til ?
(af nysgerrighed).

/F

Fra : JD

Dato : 28-10-05 11:11

Morten wrote:
> [...]
> Man skal kunne ringe fra dem.
> De skal kunne bruge bluetooth headset.
>

> Hvilken telefon er den billigeste med bluetooth?

Nokia 6021 hvis de skal være fabriksnye.