Java spil til 3's Sony Ericsson K608i
Fra : John Doe

Dato : 26-10-05 22:03

Hej NG
Hvem kan hjælpe en hårdt prøvet far.....?
Ungerne har ovenstående tlf, og vil gerne have nogle spil på dem.
Det må være muligt at smide nogle gratis Java-spil ind, uden at man skal
omkring 3's dyre system.
Så mine ydmyge spørgsmål er:
1) Kan det lade sig gøre at installere Java spil på telefonen ?
2) Hvordan ?
3) Hvilke filtype skal jeg lede efter (Har nogle "tar" spil fra min Sony E.
630 liggende)
4) Et site, hvor man kan finde spil, gerne gratis, men til en lav pris er
også OK ?

på forhånd tak
/John

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-10-05 22:20

On Wed, 26 Oct 2005 23:02:58 +0200, John Doe wrote:

> 4) Et site, hvor man kan finde spil, gerne gratis, men til en lav pris er
> også OK ?
>
> på forhånd tak
> /John

wap.esato.com

Der skulle vist noget og jeg mener de er gratis.

P.S.: Det er en wap side .. du skal åbne den i telefonen.

--
:: J.K.Arning ::
http://yndigtland.dk

Fra : peter6715

Dato : 27-10-05 09:57

der er også alt muligt på www.getjar.com

god fornøjelse

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : John Doe

Dato : 27-10-05 12:53

> der er også alt muligt på www.getjar.com
>
> god fornøjelse
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Billedmaler
> Peter Hansen
> 6715 Esbjerg N
> www.billedmaler.dk

Hej Peter
1000 tak - god side!
Til alle andre: SE K608i fantes ikke, men jeg prøvede med SE K508i
Downloadede Jar-filen, og overførte spillet til telefonen, som spurgte om
det skulle installeres......og hurra meget glade unger.
Ps.: Check teksterne godt, også kommentarerne, for der er mange demoer
/J

Fra : Conni

Dato : 27-10-05 16:07

Hej NG
[...]

Hej John

Der er en side der hedder: maestro.intramail.ru der findes en masse spil
til SE 700 og 750, men mange af dem kan også bruges til andre mobiler bla,
min LG U 8180 , så det var måske værd at prøve .Så er der Zedge.no ,
ligeledes gratis , du skal bruge jarfilen .

hilsen Conni