Ringetoner - Software
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 20:53

Findes der ikke noget software så man kan lave nogle mp3 filer om til
ringetoner ?

Hvilket format skal det laves til for at kunne bruges til ringetoner - gerne
polyfoniske.

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 20:57

> Findes der ikke noget software så man kan lave nogle mp3 filer om til
> ringetoner ?

Glemte lige at det skal være til PC med windows xp og overføres via
infrarød.

Allan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-10-05 23:12

Allan Møller skrev:

> Findes der ikke noget software så man kan lave nogle mp3 filer
> om til ringetoner ?

Det lyder lidt spøjst. Min telefon (SE K700i) kan bruge både midi
og MP3 som ringetoner.

> Hvilket format skal det laves til for at kunne bruges til
> ringetoner - gerne polyfoniske.

Hvilken telefon har du?

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 18:13

> Det lyder lidt spøjst. Min telefon (SE K700i) kan bruge både midi
> og MP3 som ringetoner.

> Hvilken telefon har du?

Jeg har en Nokia 5140i

Mvh. Allan

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 26-10-05 19:45

Brug dog mp3 - telefonen understøtter det !

/F

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 20:51

> Brug dog mp3 - telefonen understøtter det !

Ok tak - hvad jeg om det ....

Allan

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 27-10-05 06:50

Jeg solgte en for en tid siden og den kunne godt spille mp3 musik, men den
har sine begrænsninger, da det kun
den interne hukommelse du kan bruge.

Desværre har telefonen den fejl, at man ikke kan eftermont. ekstra
hukommelse.

Du kan måske slette nogle midi filer og måske så få plads til 2-3 mp3 filer
(alt afhæningigt hvordan du pakker dem).