Mobiltelefon til mine gamle forældre
Fra : Grønne

Dato : 24-10-05 21:06

Jeg skal ha fundet en mobiltelefon til mine forældre og det skal absolut
ikke være noget højteknologisk vidunder

Det jeg søger er en telefon der er brugervenlig, har store taster og et
stort let læseligt display.

Er der nogen der har et forslag ? Jeg er helt på herrens mark !

/Grønne

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 24-10-05 21:12

En Nokia 3510i....
- Er ikke noget blandt det nyeste på markedet.

/F

Fra : Spilopmager

Dato : 24-10-05 21:43

Har haft en Nokia 3510i. Er da en mulighed. Men jeg mener nu at ikke at
Nokia er for ældre mennesker. Vil i stedet anbefale at købe en klaptelefon
fra Samsung. Folk som ikke er vant til mobiler, har det bedst med
klaptelefoner. De ligner de "gamle" og så behøver man ikke bekymre sig om
ridser i display, når de kommer i lommen sammen med nøglerne!

De billigste Samsung modeller er efterhånden til at betale. Ellers kan man
jo finde gode brugte mobiler på QXL.DK
Samsungs klaptelefoner har store taster og et super display, hvor man ikke
behøver briller for at se hvad man taster. Jeg har selv en Samsung SGH-V200.
Udover kamera er der ikke noget fancy ved den. Og den indbyggede software er
noget af det mest brugervenlige jeg har oplevet.

/Spilopmager

Fra : MM

Dato : 24-10-05 23:50

> [...]
> ikke være noget højteknologisk vidunder
>
> Det jeg søger er en telefon der er brugervenlig, har store taster og et

Jeg ville kigge på en Nokia 2600, kender en på 67 som lige har investeret i
sådan en, og han er meget glad for den, stort display og taster og jeg vil
mene at nokia's menusystem + den lette navigering med 4-vejs tasten og 1
knap til at vælge med er det absolut letteste at bruge.

~MM

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 25-10-05 09:20

"Grønne" <anders@and.dk> wrote in news:435d3f1a$0$160
> [...]

> ikke være noget højteknologisk vidunder
>
> Det jeg søger er en telefon der er brugervenlig, har store taster og et

Nokia 1100 - store taster og ingen underlige funktioner.

Den har vibrator til lydløse kald og den har en lygte så man kan finde
rundt i håndtasken... og den kan fås til under 500 kr på nettet uden
abonnement.

Jeg er selv glad for min Siemens, men menuen er ikke lige så enkel som på
Nokia'ere.

--
DYT ikke ved E-mail...

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-10-05 16:07

"Niels Kristian Jensen" <midlertidigDYT2005@internetDYTgruppen.dk> skrev i
en meddelelse news:Xns96FA6931C666Dmidlertidig2005inter@62.243.74.163...

> Nokia 1100 - store taster og ingen underlige funktioner.

Ja! en meget god og simpel telefon til prisen. Jeg lånte en gang en i
England, den var super til blot at ringe på.

Mvh
TKJ

Fra : Leif Neland

Dato : 25-10-05 22:24

Niels Kristian Jensen wrote:
> [...]
>
> Den har vibrator til lydløse kald og den har en lygte så man kan finde
> rundt i håndtasken... og den kan fås til under 500 kr på nettet uden

Så den i Fakta i sidste uge til 449kr incl 100kr taletid.

Leif

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 19:12

> Er der nogen der har et forslag ? Jeg er helt på herrens mark !

Elgiganten har nogle Siemens A70 til 333 så jeg lige på pricerunner.dk - det
var da også en mulighed.

- Daniel

Fra : *** Calle ***

Dato : 25-10-05 21:46

Grønne wrote:
> [...]
> et stort let læseligt display.
>
> Er der nogen der har et forslag ? Jeg er helt på herrens mark !

Nokia 1100

--
*** Calle ***