Problemer med synkronisering af Sony Erics~
Fra : Ole Nielsen

Dato : 24-10-05 14:11

Jeg har noget Bluetooth software fra WIDCOMM ver. 1.4.1 Build 6 SP 0 hvor
jeg tidligere brugte min SE T610 til at synkroniserer op mod Outlook hvilket
virkede fint. Jeg har nu købt en SE 750I ville fortsætte som jeg plejer men
jeg får nu følgend fejlmeddelse: "Synkroniseringen med K750i mislykkedes.
Forkert OBEX-svar på en anmodning".

Er der nogle som kender problemet og evt. en løsning.

Mvh
Ole

Fra : JMo.

Dato : 24-10-05 21:50

Ole Nielsen wrote:

> [...]
> fortsætte som jeg plejer men jeg får nu følgend fejlmeddelse:
> "Synkroniseringen med K750i mislykkedes. Forkert OBEX-svar på en

Det var dæl'me en gammel Widcomm. (Vi er oppe i en 3.xx hvis du har CSR-
chipset i din dongle, og 4.xx hvis det er Broadcom-chipset)

Jeg er ikke sikker, men måske kunne det være noget med at K750i kræver
combination key pairing, og Widcomm'en er for gammel til at understøtte
det. (Mener først at combination key pairing kom i vers. 1.4.2, men jeg er
ikke helt sikker. Prøv at google lidt på gruppen)

Hvilket mærke er din dongle?

Fra : Ole Nielsen

Dato : 25-10-05 09:03

> [...]
> det. (Mener først at combination key pairing kom i vers. 1.4.2, men jeg er
> ikke helt sikker. Prøv at google lidt på gruppen)

Det er en ALL1575 (Allnet).

Kan man købe en opgradering af Widcomm's software som passer til forskellige
fabrikater af USB dongles?

Mvh
Ole

Fra : HSK

Dato : 27-10-05 15:26

> Det er en ALL1575 (Allnet).
>
> Kan man købe en opgradering af Widcomm's software som passer til
> forskellige fabrikater af USB dongles?

Virker WinXP's medfølgende drivere ikke (SP2) ? Jeg havde sådan en engang
jeg skulle installere med Widcom's drivere, men efter opgradering til SP2 så
virker den med de drivere der kommer med til WinXP SP2...

Henrik

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 27-10-05 15:55

Hvad med at opdatere drivere til din dongle - evt. på AllNet's tyske
hjemmeside....

/F

Fra : Ole Nielsen

Dato : 01-11-05 11:03

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med at opdatere drivere til din dongle - evt. på AllNet's tyske
> hjemmeside....
>
> /F

Jeg har været på den tyske hjemmeside og det er samme verison af softwaren
(til min model, jeg ved ikke om man kan bruge softwaren fra andre modeller).

Mvh
Ole

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 01-11-05 11:55

Prøv at afinstallere softwaren (100%) og derefter geninstallere det igen.
Synkroniser enhederne med hianden igen, så skal det kunne lade sig gøre.

/F