spørgsmål om 6230i
Fra : Odin

Dato : 21-10-05 20:42

hej NG

jeg vil høre om i måske ved hvor mange SMS der er plads til på en nokia
6230i .. min kæreste bruger sms meget og har brug for plads til dem
hendes 6610i rækker ikke så langt på det felt ..

mvh Odin

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 21-10-05 20:55

Uha.
Sidder lige med min egen 6230i og har læst og prøvet med Learn By Doing, men
kan ikke finde andre lagrings mapper en de den er programmeret med, ved ikke
helt præcis hvor mange den kan lagre i gemte beskeder og indbakke m.m. men
jeg synes ikke det er mange.
Min gamle nokia 6600 kunne man selv vælge lagrings mappe, jeg brugte så bare
hukommelses kortet som lager og så kunne der være mange rigtig mange.

Det kan jeg ikke få min Nokia 6230i til.

Hmm nogen kloge hoveder der kan hjælpe eller er det bare SÅDAN
Hilsen Lars

Fra : Rander

Dato : 21-10-05 21:05

Fri, 21 Oct 2005 21:41:50 +0200 brugte Odin 7 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>jeg vil høre om i måske ved hvor mange SMS der er plads til på en nokia
>6230i .. min kæreste bruger sms meget og har brug for plads til dem
>hendes 6610i rækker ikke så langt på det felt ..

Min har ca. 110 sammenlagt i indbakke og sendte når den gør opmæksom på at
hukommelsen er ved at være fyldt.

Så vidt jeg husker er hukommelsen delt med bl.a. telefonbogen, så jo flere
telefonnumre du har kodet ind i den, jo færre SMS'er er der plads til...

http://rander.dk (temporarily down!)

Når nogen dør, bliver de lagt ned i jorden, og så siger præsten:
"Af jord er du kommet, og der skal du blive".
Så tømmer han en spand jord i hovedet på dig. (Hans Petter, 9 år)