Erfaringer med tastatur og batterilevetid ~
Fra : KJ

Dato : 20-10-05 22:27

Jeg overvejer en 9300 eller 9500, da det vist er de eneste
mobiltelefoner med et ordentligt qwerty tastatur.

Er der nogen af jer, som har en af dem, der kan fortælle lidt om, hvor
ofte der er brug for at lade, hvis man nu bruger den meget til at skrive
dokumenter og mails på?

Hvad med tastaturerne? I anmeldelserne får 9500 gode karakterer mens
9300 er noget mere blandet. Jeg plejer at vænne mig til det meste og kan
sådan set godt lide tommeltot skrivning, men på den anden side skriver
jeg en del (ikke nødvendigvis lange tekster men mange små filer med info
i), så jeg ville være lidt træt af alt for mange fejlindtastninger. Hvad
er erfaringen? duer de til at skrive på?

Kameraet er jeg ligeglad med. Wifi kunne være fint men er ikke så
vigtigt. Er der wifi har jeg som regel også en computer i nærheden, så
med mindre 9300 har et meget dårligt tastatur, bliver det nok sådan en.

Vh. KJ

Fra : Pistolprinsen

Dato : 31-10-05 19:23

Vent og køb en N9300i, når den kommer om et par måneder!

Den har den sidste nye version af BlueTooth, større batteri (1100 MhA mod
970 MhA i den nuværende N9300)

Og, mest vigtigt: N9300i har WIFI

Og, alt sammen i samme størrelse )

Oh, og tastaturet er det ikke det store problem at vænne sig til.

mvh.,
Pistolprinsen