Plakater
Fra : Søren

Dato : 29-10-05 16:05

Hej

Hvad er den egentlige grund til at sætte valgplakater op? Det virker
temmelig oldnordisk.

Jeg tror ikke et parti får flere stemmer hvis det sætter mange plakater op,
tværtimod.

Ville det ikke være bedre at bruge tiden og pengene på en anden måde?

Søren

Fra : Peter Bang

Dato : 29-10-05 17:52

Søren <leaveme@alone.dk> skrev:
>Hej
>
>Hvad er den egentlige grund til at
>sætte valgplakater op? Det virker
>temmelig oldnordisk.

Måske. Men det virker. Gentagelsen af budskab og/eller ansigt
flere gange dagligt for pendlere har høj effekt.

>Jeg tror ikke et parti får flere
>stemmer hvis det sætter mange
>plakater op,
>tværtimod.

Tro er jo noget meget personligt noget.

>Ville det ikke være bedre at bruge
>tiden og pengene på en anden måde?
>
>Søren

Jo. Hvilken?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-10-05 02:22

Peter Bang (slet 2KCHN) wrote:

> Jo. Hvilken?

Tjah, jeg er faktisk lid lun på denne her, hvis I mangler ideer:
http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/160261

Fra : Svend Poulsen

Dato : 31-10-05 05:20

"Peter Bang (slet 2KCHN)" <peterbang@2KCHNprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Måske. Men det virker. Gentagelsen af budskab og/eller ansigt
> flere gange dagligt for pendlere har høj effekt.

> Tro er jo noget meget personligt noget.

> Jo. Hvilken?

Ved ikke om der er nogen der har set udsendelserne, men en der har placeret
budskaber på en rute hvor et menneske færdes bliver manipuleret til at gøre
det, han vil have dem til, selv om det måske egentlig er imod ens
overbevisning, når det kommer til stykket.

Så jo plakaterne påvirker folk til at gøre det budbringerne vil.

Svend

Fra : Svend Poulsen

Dato : 31-10-05 05:14

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op, tværtimod.
>
> Ville det ikke være bedre at bruge tiden og pengene på en anden måde?

Ved ikke hvordan det ser ud andre steder, men i Odense hvor jeg nu færdes
ser det ud til at Venstre og Konservative har fået så mange penge i
valgkassen fra bønder, industrien og Dansk Industri , at der skal være
mindst 15 ens plakater lige efter hinanden.

Hvis de konservative da ikke lige samler Venstre plakater op fra jorden hvor
de er faldet ned.

Men Odense er jo også en af socialdemokraternes højborge .

Svend