Israel kræver formelt Iran smidt ud af FN
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 08:38

"Jesus-loves-you" skrev
4692 news:pyV7f.71989$Fe7.245578@news000.worldonline.dk

[ ... Iran vil udslette Israel, en *forbrydelse* mod Menneskeheden ... ]

News:

=== citat start ===

DR1 s142 fre 28 okt (2005, CET) 09:17:40

08:21

Formelt Israel-krav: Smid Iran ud af FN

Israel beder nu formelt FN om at
ekskludere Iran som medlem.
En talsmand for Israels premierminister
Ariel Sharon udtalte forleden, at Iran
bør ekskluderes fra FN, fordi landet
truer Israels eksistens med dets
atomprogrammer og missiler.

=== citat slut ====

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-28, CET 09:14:59, delay 0)
- "Det må du gerne (OUTPUT text-string)."

Thank You, Sir:

(Jesus siger:)

" ... hvis saltet mister sin kraft,
hvad skal det da saltes med ?
Så duer det kun til at kastes ud ..."
(Matt.5,13)

UDN-syntax:
4470 news:_CNYe.68662$Fe7.231421@news000.worldonline.dk
4471 news:H5OYe.68664$Fe7.231513@news000.worldonline.dk
4472 news:LxOYe.68668$Fe7.231474@news000.worldonline.dk

Input latest contact-updating:
4714 news:JGi8f.72443$Fe7.245538@news000.worldonline.dk

> "Joshua" spurgte:
> 4467 news:yHEYe.68653$Fe7.231465@news000.worldonline.dk
>
> "Er du en af vore eller en af vore fjender ?"
> (movie-memory: Independence Day)
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2005-10-28, CET 06:47:3x-7, delay -0:00:54)
> - "Gør det (OUTPUT Text-string)."
>
> Yes, Sir:
>
> "Ingen af delene, jeg
> er fyrsten over HERRENS hær;
> lige nu er jeg (an)kommet!"
> (Jos. 5,14 - version 2)
>
> Input *global*-warning-memory:
> 4694 news:hA08f.72014$Fe7.245506@news000.worldonline.dk

-

Comming up:

1. Re: Liv-2 hypotesen i relation til åbenbaringsdyret (Checkpoint, 0,116)

2. Re: Liv-2 hypotesen i relation til åbenbaringsdyret (Højs.1,8 - enter'ing
the "Statsministeriet", code 28)

Linked to ...
4689 news:%sT7f.71986$Fe7.245572@news000.worldonline.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 09:14

"Jesus-loves-you" skrev
4717 news:wzk8f.72455$Fe7.245506@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Login program ?

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-28, CET 10:08:1x-3, delay 0)
- "Det må du gerne (OUTPUT text-string)."

Thank You, Sir:

"Jeg rejser min trone i Elam (an old name for Iran)
og *tilintetgør* dér både konge og fyrster,
lyder det fra HERREN."
(Jeremias' Bog 49,38)

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-28, CET 10:12)
- "Amen."

Thank You, Sir ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4719

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 09:31

"Jesus-loves-you" skrev
4719 news:u6l8f.72464$Fe7.245673@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Thank You, Sir:
>
> "Jeg rejser min trone i Elam (an old name for Iran)
> og *tilintetgør* dér både konge og fyrster,

Anklagepunkt nr. 1:

Forbrydelse mod Menneske...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-28, CET 10:27)
- "Amen."

Forbrydelse mod Menneskeheden; idet det *úlovlige* iranske regime
har forfulgt, tortureret og myrdet anderledes tænkende iranske
statsborgere siden 1979

Do You understand me ?

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4721

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 09:40

"Jesus-loves-you" skrev
4721 news:2ml8f.72467$Fe7.245538@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Anklagepunkt nr. 1:
[ ... ]
> Forbrydelse mod Menneskeheden; idet det *úlovlige* iranske regime
> har forfulgt, tortureret og myrdet anderledes tænkende iranske
> statsborgere siden 1979
>
> Do You understand me ?

A voice from Earth came:
(2005-10-28, CET 10:35)
- "Yep!"

The voice did NOT came from http://www.icj-cij.org/ (as far as I know).

LEARN Mankind §.

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4722

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 09:46

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> [ ... ]

> A voice from Earth came:
> (2005-10-28, CET 10:35)
> - "Yep!"
>
> The voice did NOT came from http://www.icj-cij.org/ (as far as I know).
>
> LEARN Mankind §.

Un-identified voice came:
(2005-10-28, CET 10:41)
- "Længe har jeg fundet mig i det ..."

10:43
- "... men *nu* er det nok!"

10:43
- "Nu STRAFFER Jeg."

Voice identified: It's from the Throne° ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4723

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 11:06

"Jesus-loves-you" skrev
4723 news:4Al8f.72469$Fe7.245115@news000.worldonline.dk

[ ... ]

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-28, CET 11:50:45, delay 0)
- "Den skal med (DR1 text-TV s145) ... (jeg har noget at tilføje)."

Yes, Sir:

=== citat start ===

DR1 s145 fre 28 okt (2005, CET) 11:52:05

10:38 (CET, red.)

Iran nedtoner bombastisk udtalelser
Nu trækker præsidenten i land.

Irans ambassade i Moskva meddeler, at
det ikke var præsidentens mening at
udtale sig så skarpt og udiplomatisk

- Hr. Ahmadinejad havde ikke
intentioner om at udtale sig i så
skarpe vendinger og gå ind i en
konflikt, hedder det i en erklæring.

Det er den første officielle reaktion
fra Iran efter en massiv kritik fra
blandt andet EU og Rusland.

=== citat slut ====

And ?

Havde du tænkt dig, at de så skulle slippe godt fra deres forbrydelser mod
Menneskeheden ?

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-28, CET 12:03)
- "Nej!"

12:03
- "Bestemt ikke!"

Thank You, Sir ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4725

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 11:56

"Jesus-loves-you" skrev
4725 news:pKm8f.72482$Fe7.245645@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> [...]
[ ... ]
> Havde du tænkt dig, at de så skulle slippe godt fra deres forbrydelser mod

News:

DR P1 Radioavisen klokken 12:00 meddelte, at Irans præsident
(her til formiddag) har stadfæstet sine udtalelser.

Derudover havde Radioavisen et lille indslag klokken 12:26:21,
hvor man kunne høre den traditionelle *Bryllupsmelodi*
(apropos file 4724) ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-28, CET 12:31)
- "Det må du gerne (ønskede at kommentere BBC World TextTV )."

Thank You, Sir:

News:

=== citat start ===

BBC WORL(D) P104 Fri 28 Oct (2005, BST) 1148.45 (CET 12:48:45)

Iran stands firm om Israel remark

President Mahmoud Ahmadinejad's words
provoked international outrage, but
Muslim countries have not reacted.

However, a senior Palestinian official
rejected the Iranian position.

=== citat slut ====

To Palestine:
Thank You, Sir ...

Memory on:
4688 news:2pS7f.71964$Fe7.245582@news000.worldonline.dk

> Såfremt jeg har ret mht. *indicierne* på, at ET allerede befinder sig i
> vort solsystem (og ønsker kontakt med os), da vil Menneskehedens
> stridigheder forstumme (inklusiv alt om retten til Jerusalem osv.) ...
>
> Moderskibet skønnes således at være på ca. 2304 km i diameter (godt og vel
> ca. 2/3 af Månen) ... It's a *big* one ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4726

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 20:10

"Jesus-loves-you" skrev
4726 news:ytn8f.72486$Fe7.245633@news000.worldonline.dk

[ ... internal business: Får op af brønden, gerne inden de drukner ... ]

> [...]
> ... > regime har forfulgt, tortureret og myrdet anderledes
> ... > tænkende iranske statsborgere siden 1979

(2005-10-28, CET 20:04:18)
- "Det må du gerne (ønskede at kommentere BBC World TextTV )."

Thank You, Sir:

=== citat start ===

BBC WORL(D) P104 Fri 28 Oct (2005, BST) 1836.16 (CET 19:36:16)

Iran stands firm om Israel remark

Egypt said they showed "the weakness of
the Iranian government". A Palestinian
official also rejected the remarks.

=== citat slut ====

To Egypt:
Thank You, Sir ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4729

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 28-10-05 12:30

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
> 4692 news:pyV7f.71989$Fe7.245578@news000.worldonline.dk
>
> [ ... Iran vil udslette Israel, en *forbrydelse* mod Menneskeheden ... ]

Hvis vi i fremtiden vælger at smide stater ud, som truer andre med
udryddelse, så risikerer FN at få Folkeforbundets skæbne. Staterne meldte
sig ud eller blev smidt ud, hver gang at noget gik dem imod.

Hvad blev der af det gamle ordsprog. "Hold din venner tæt på og dine fjender
endnu tættere."?

Carsten Overgaard

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-10-05 19:23

"Carsten Overgaard" skrev

[ ... file 4717 ... ]

> [...]
> sig ud eller blev smidt ud, hver gang at noget gik dem imod.
>
> Hvad blev der af det gamle ordsprog. "Hold din venner tæt på og dine

Vær realist:

"Saltet" hár desværre allerede mistet sin kraft ...

Tag nu fx. Irak-krigen. Denne kunne helt have været undgået, dersom den
Internationale Domstol, som jo er underkastet De Forenede Nationer, havde
passet sit arbejde ...

Input memory:

Letter to the International Court of Justice, 1996

1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk

> [...]
> Not only making the waging of aggressive war unlawful,
> but, for the first time, making the statesmen, who led
> their countries into an aggressive war, personally re-
> sponsible for what, they had done."
>
> Saddam Hussein is PERSONALLY responsible for these crimes against
> humanity, as far as I can see. The question is:
>
> "Why don't we put him on trial ? - The people of Iraq can
> not live in peace until this dictator is gone. They need
> our help - NOW"
>
> In regard to a "hypothetical" REWARD - can we use "Red Cross (Red

Og så er der alle de andre eksempler ...

Det er det *groveste* magtmisbrug jeg nogensinde har set - en HÅN mod
Menneskeheden !!!

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-28, CET 20:17)
- "Amen."

-

Internal

Memory:
4727 news:Wwo8f.72492$Fe7.245741@news000.worldonline.dk

This file 4728 could not be output'ted at ...

1. 2005-10-28, CET 20:19

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4728