Skal Danmark også tværes ud?
Fra : GB

Dato : 27-10-05 00:20

Ekstra Bladet: Ambassadører afventer reaktioner

Ambassadørerne fra de 11 muslimske lande, der forgæves har forsøgt at få
statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) til at tage affære over for
danske medier på grund af de omstridte tegninger af profeten Muhammed i
Morgenavisen Jyllands-Posten, vil nu afvente yderligere internationale
reaktioner, før de foretager sig yderligere.

…Men Egyptens ambassadør Mona Omar Attia sagde efterfølgende, at sagen
ikke længere var et direkte anliggende for ambassadørerne, men at den
ville rulle videre blandt de store, muslimske verdensorganisationer.

- Man kan forestille sig, at der snart kommer en reaktion fra The Arab
League, siger Mona Omar Attia.

--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!

Fra : Per Rønne

Dato : 27-10-05 14:44

GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> ville rulle videre blandt de store, muslimske verdensorganisationer.
>
> - Man kan forestille sig, at der snart kommer en reaktion fra The Arab

Man kan jo så håbe at den næste Al Qaeda-aktion kommer i Århus, ikke i
København .
--
Per Erik Rønne

Fra : Sten Schou

Dato : 27-10-05 15:04

> Man kan jo så håbe at den næste Al Qaeda-aktion kommer i Århus, ikke i
> København .

Og hvorfor skulle det så lige gå ud over jyderne?

Hilsen Sten

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 27-10-05 15:58

Sten Schou wrote:

> Og hvorfor skulle det så lige gå ud over jyderne?

Måske PGA. *Jyllands-Posten* ???

MVH
Kasper

Fra : Per Rønne

Dato : 27-10-05 16:39

Kasper Malmberg <FJERNmalmber@gmail.com> wrote:

> Måske PGA. *Jyllands-Posten* ???

Som har redaktion i Viby-kvarteret i Århus.
--
Per Erik Rønne

Fra : gb

Dato : 28-10-05 18:32

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in news:4360de59$0$47038
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Og hvorfor skulle det så lige gå ud over jyderne?

Egnsudviklings-støtte...

GB

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 28-10-05 23:14

> Man kan jo så håbe at den næste Al Qaeda-aktion kommer i Århus, ikke i
> København .

Opmuntrende at håbe andre bliver ramt af terror!

/K

Fra : Per Rønne

Dato : 29-10-05 04:41

Hornbech - Nuuk <Hornbech1@greennet.gl> wrote:

> Opmuntrende at håbe andre bliver ramt af terror!

Jeg håber ikke at andre bliver ramt af terror, blot at det hellere er
andre end os i København. Og Jyllandspostens redaktion ligger altså i
Århus.
--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 29-10-05 09:01

On Sat, 29 Oct 2005 05:40:59 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Jeg håber ikke at andre bliver ramt af terror, blot at det hellere er
>andre end os i København. Og Jyllandspostens redaktion ligger altså i
>Århus.

Du har med andre ord altså indset at muligheden for Danmark bliver
ramt af terror er steget pga. regeringens politik. Det er da en
begyndelse.

Regards Croc®

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-05 09:04

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Du har med andre ord altså indset at muligheden for Danmark bliver
> ramt af terror er steget pga. regeringens politik. Det er da en
> begyndelse.

Irak krig betyder intet.
Hvor Islam har sat sin fod, er det blasfemi at tale muslimer imod.
At vi ikke forærer alt til horderne NU er grund nok til terror
Eller hvis ikke der sættes badeforhæng op ved skolebad på imamens bud

Israel har ikke gjort noget mod muslimer andet end basalt nødvendigt
selvforsvar.
De ejede området før Muhamed, men Islam erobrede og vore korstog holdt
skansen for kort tid - vi var ikke rustet til forsvar godt nok.

Nu ser de EU som deres ejendom., og eneste ting der kan mildne terror
mod os, er at vi ikke som Israel modsætter os helligkrigernes vold men
flader ud og giver alt væk.
Udvis dem alle

Fra : Per Rønne

Dato : 29-10-05 09:59

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Du har med andre ord altså indset at muligheden for Danmark bliver
> ramt af terror er steget pga. regeringens politik.

Næh. Islamisk terrror rammer alle samfund som af terrorens bagmænd ikke
skønnes »islamiske nok«.

> Det er da en begyndelse.

Ja, du vil jo altid hævde at det er Vestens egen skyld, at vi bliver
ramt af islamisk terror. Hvorfor kunne Leo III Isaureren og Karl Martel
ikke bare i hhv 717 og 736 have overgivet sig, så vi alle kunne have
levet i en islamisk paradisstat à la Saudi Arabien?
--
Per Erik Rønne

Fra : Croc®

Dato : 29-10-05 12:14

On Sat, 29 Oct 2005 10:59:12 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Næh. Islamisk terrror rammer alle samfund som af terrorens bagmænd ikke
>skønnes »islamiske nok«.

Benægtigelser af den art er næsten så gode som bekraftigelser.

Regards Croc®

Fra : Croc®

Dato : 29-10-05 19:23

On Sat, 29 Oct 2005 13:14:22 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Benægtigelser af den art er næsten så gode som bekraftigelser.

"bekraftigelser" = bekræftigelser. ;-(