korruption
Fra : Egon Stich

Dato : 25-10-05 17:33

Så ser vi endnu en borgerlig politiker med snablen i statskassen.
Helge Sander "begaver" vennerne.
Heriblandt journalister.
"Tak for hvad du skrev, skriv snart igen...-((

MVH
Egon

Fra : GB

Dato : 25-10-05 19:03

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen news:hju7f.8667
$e66.3095@news.get2net.dk:

> Så ser vi endnu en borgerlig politiker med snablen i statskassen.
> Helge Sander "begaver" vennerne.
> Heriblandt journalister.
> "Tak for hvad du skrev, skriv snart igen...-((

Det drejer sig om 15.000 kroner. Det var, hvad Brixen gav for to flasker
rødvin. Desuden siger Rigsrevisionen, at der ikke findes regler på området,
samt at tilfældet er langt under bagatelgrænsen.

Bare politikerne ville droppe deres polemiske hakkerier og begynde at lave
politik i stedet for.

--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!

Fra : Egon Stich

Dato : 25-10-05 19:20

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> samt at tilfældet er langt under bagatelgrænsen.
>
> Bare politikerne ville droppe deres polemiske hakkerier og begynde at lave

Ja, det kunne være meget rart.
Men det var vel heller ikke ringe, om de holdt den private snabel væk fra
vore skattepenge?
Tyv er tyv.

MVH
Egon

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 25-10-05 23:13

Egon Stich skrev i meddelelsen ...

>Ja, det kunne være meget rart.
>Men det var vel heller ikke ringe, om de holdt den private snabel væk fra
>vore skattepenge?
>Tyv er tyv.

Skulle vi nu ikke lige have rigsrevisionen ind over sagen før vi foretager
en
vurdering ?

Det kunne jo være ministeren hart ret, når han hævder han har fulgt alle
regler, har korrekte bilag osv.
At nogen uden tilknytning til ministeriet har modtaget gaver beviser i sig
selv ingen ting, da han jo sagtens kan have givet gaver som ikke er betalt
af ministeriet.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Sten Schou

Dato : 26-10-05 01:26

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kunne være meget rart.
> Men det var vel heller ikke ringe, om de holdt den private snabel væk fra
> vore skattepenge?
> Tyv er tyv.

Og en af de største er som bekendt Svend Auken, der lod vennerne i
Arbejdernes Landsbank tage sig af dagpengene. Det kostede 4-5 milliarder, i
1982.

Hilsen Sten

Fra : Jesper

Dato : 25-10-05 19:17

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
> Helge Sander "begaver" vennerne.
> Heriblandt journalister.
> "Tak for hvad du skrev, skriv snart igen...-((

Den der fil gaver var alle nogen der havde konkret berøring med
ministeriet og 15.000 til gaver på et år er ikke ret meget for et
ministerium. Jeg vil gerne se tallene for ministerierne da sosserne var
ved magten.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Egon Stich

Dato : 25-10-05 20:32

> Den der fil gaver var alle nogen der havde konkret berøring med
> ministeriet

Det var det så ikke.
I følge nogle af de glade modtagere, der har optrådt i TV.

og 15.000 til gaver på et år er ikke ret meget for et
> ministerium. Jeg vil gerne se tallene for ministerierne da sosserne var
> ved magten.

15.000 til korruption, er for meget.
Uanset hvem der bruger dem.
At andre måske gør det samme, gør ikke sagen bedre..!!!!!!!

MVH
Egon

Fra : GB

Dato : 26-10-05 17:43

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen news:nAN7f.78
$gT7.38@news.get2net.dk:

> 15.000 til korruption, er for meget.

"Nu skal du bare se - her har du tre flasker rødvin til 300 kroner. Og så
får du lige den bestemmelse igennem på byrådsmødet, ikke"

Kan du selv se, hvor latterlig din beskyldning om "korruption" er?

Fra : Barney Gumble

Dato : 25-10-05 19:26

> [...]
> Helge Sander "begaver" vennerne.
> Heriblandt journalister.
> "Tak for hvad du skrev, skriv snart igen...-((

Prøv at tage et kig på denne side. Det er helt gratis!

www.kortlink.dk/257n