Hjælp til speedtream 5711
Fra : Chris

Dato : 09-06-01 15:59

Hejsa jeg har lige fået mig en router fra tdc men hold kæft hvor noget lort
!!
man kan ikke bruge icuii + icq(fil hent send) + netmeeting såååå er der en
venlig sjæl der kan hjælpe mig med at konfiguere den router så den kan det
hele hader fandme begrænsninger
Jeg har kiket ldt rundt på nettet og har fundet en side så man kan "hacke
routeren" men jeg kan bare ikke komme ind i routeren jeg vil lige sige at
jeg kører win2000 og har en server kørende osse Så please please help
Chris

Fra : Trolle

Dato : 09-06-01 18:17

jeg vil også gerne vide hvis der er noget der kan komme ind i opsætningen på
routeren. Det er fandme skod at den fordeler de forskellige porte til
forskellige IP-adresse..... jeg har sku ik råd til at have en computre til
webserver, en til ftp og en til news...det skal man sku da kunne køre fra
samme computer....

Håber nogle kan hjælpe os

Trolle

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-06-01 18:39

Hej "Trolle" <trolle@grams.dk>

> [...]
>webserver, en til ftp og en til news...det skal man sku da kunne køre fra

Tja, at give serveren flere adresser var måske en idé?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Trolle

Dato : 09-06-01 18:58

interessant..det var netop sådant et svar jeg håbede lidt på at få.... :)

Men hvordan giver jeg computeren flere adresser.... for så er jeg sku
ligeglad med selve routeren :)

VH

Trolle

Fra : Chris

Dato : 09-06-01 19:05

websiden er nede i øjeblikket arbjeder på sagen
D-soft

Fra : Chris

Dato : 09-06-01 19:19

Websiden kører igen
HAVDE HACKER BESØG SUCKS
nå men den kører nu så i kan bare benytte den til tråde
D-soft

"Chris" <chris@lite.dk> skrev i en meddelelse
> websiden er nede i øjeblikket arbjeder på sagen
> D-soft
> "Trolle" <trolle@grams.dk> skrev i en meddelelse
:)

Fra : Trolle

Dato : 09-06-01 19:32

Tråd er posted :) Så håber jeg¨bare på svar.... Forresten..godt forum..håber
dre kommer mange medlemmer, så man kan hjælpe hinanden derinde :)

Fra : Chris

Dato : 10-06-01 17:48

Ja syntes osse selv at den er genial den forum

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-06-01 19:14

"Trolle" <trolle@grams.dk> skrev i en meddelelse
> Tråd er posted :) Så håber jeg¨bare på svar.... Forresten..godt
forum..håber
> dre kommer mange medlemmer, så man kan hjælpe hinanden derinde :)

Hvad er det lige der er galt med Usenet?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Chris

Dato : 09-06-01 18:57

Hr fundet en løsning på problemmet
hvis i skal have hjælp så indlæg en tråd i mit forum på
www.d-soft.dyndns.dk
her kan i få alt den hjælp i behøves med hensyn til speedstream routeren
model 5711
Dette gælder TDC routeren men alle andre er osse velkommen med ideer til
cisco routeren i forumet
på siden
D-soft