Muhamed-tegnere gået
Fra : Per Rønne

Dato : 15-10-05 03:11

Jeg har netop i Radioavisen {4:00} hørt at to tegnere af Muhamed,
tegninger der blev offentliggjort i JP, efter henstilling fra Politiets
Efterretningsvæsen, er gået under jorden.

De har modtaget dødstrusler efter »helligbrøden«. Og hvor mange
dødstrusler er det nu at Co-op Denmark fik i forbindelse med
Jesus-sandalerne, eller Jens Jørgen Thorsen efter sit billede af den
Korsfæstede med erigeret lem?

--
Per Erik Rønne

Fra : NoTrabajo

Dato : 15-10-05 06:38

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> [...]
> dødstrusler er det nu at Co-op Denmark fik i forbindelse med
> Jesus-sandalerne, eller Jens Jørgen Thorsen efter sit billede af den

Tegnere truet til at gå i skjul fordi de har afbildet Muhammed:
http://dr.dk/Nyheder/Indland/2005/10/14/223051.htm

Demonstrerede mod avistegninger af Muhammed:
http://dr.dk/Nyheder/Indland/2005/10/14/184409.htm

Det er på tide at vi får stoppet muhamedanernes hærgen her i Danmark. Vi
ved jo alle, hvor slemt det er gået i Holland. Det
er på tide at vi får repatrieret muhamedanerne. Den slags har ikke noget
at gøre i vore demokratier - højst som turister.

Halalhippierne sidder vel og glæder sig over udviklingen.
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 15-10-05 07:17

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Det er på tide at vi får stoppet muhamedanernes hærgen her i Danmark.

Hvorfor dæmper du dig ikke? Man skulle ikke tro at du var akademiker;
din måde at argumentere på minder mest af alt om den 50-årige
bodegagæst, som er gået ud af 7. klasse med dumpekarakter, og som lever
af førtidspension.
--
Per Erik Rønne

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 15-10-05 09:26

> [...]
> din måde at argumentere på minder mest af alt om den 50-årige
> bodegagæst, som er gået ud af 7. klasse med dumpekarakter, og som lever

Hvem fanden tror du er, på gammel dansk er du en snylter, du har fået alt i
gennem en lukket dør.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 09:40

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Hvem fanden tror du er, på gammel dansk er du en snylter, du har fået alt
> i gennem en lukket dør.
Rygmarvsreaktionerne, rendestenssproget og injurierne blomstrer som
sædvanligt i denne gruppe.

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 11:52

> "Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Rygmarvsreaktionerne, rendestenssproget og injurierne blomstrer som
> sædvanligt i denne gruppe.

så skrub du ned til dine muslimske venner.....

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 09:39

> [...]
> din måde at argumentere på minder mest af alt om den 50-årige
> bodegagæst, som er gået ud af 7. klasse med dumpekarakter, og som lever
Meget præcis karakteristik.

Per V.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-10-05 10:25

> [...]
> 50-årige
> bodegagæst, som er gået ud af 7. klasse med dumpekarakter,

Han er akademiker- en rigtig dårlig repræsentant af
slagsen - men ærlig talt: det er Krarup-dynastiet jo også.
de består af præster, der vel også er akademikere.
Hvad angår bemærkningen om den 50-årige bodegagæst der er
gået ud af 7.klasse med dumpekarakter og som lever af
førtidspension, kan jeg kun sige at det tyder på at der er
noget om snakken, bortset fra at der ikke kan være tale om
at gå ud af 7.klasse med dumpekarakter, for sådanne findes
ikke i folkeskólen og det er usædvanligt at gå ud af 7.
klasse, hvis man i dag er 50 år og mere usandsynligt at være
blevet akademiker efterfølgende, også selvom jeg godt kan
forstå sammenligningen.

At leve af førtidspension kan vel meget vel passe, eftersom
han hører til gruppen af bevidst arbejdssky elementer, der
nasser på samfundet og hellere vil nyde end yde samtidig med
at han på hyklerisk facon rakker ned på alt og alle, især
muslimerne.

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 16-10-05 06:35

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> Han er akademiker- en rigtig dårlig repræsentant af slagsen - men ærlig
> talt: det er Krarup-dynastiet jo også. de består af præster, der vel også
> er akademikere.

Min gamle specialevejleder, professor, dr.scient. Jakob Krarup er ikke
præst. Ej heller er professor, dr.jur. Ole Krarup. Men i lighed med
deres præstefætter nedstammer de fra den samme rabbiner.

> [...]
> noget om snakken, bortset fra at der ikke kan være tale om
> at gå ud af 7.klasse med dumpekarakter, for sådanne findes

Enhver karakter under 6 er en dumpekarakter. Som sådan får 50-70% af
børnene på to af de nærmeste skoler, Voldparken og Tingbjerg, i dag
dumpekarakterer når de går ud af 9. eller 10. klasse. Mens Husum Skole,
som jeg har arbejdet på, ligger helt i top.

I gamle dage, før realeksamen blev afskaffet, kom halvdelen af børnene
på Voldparken i øvrigt i boglig linie; der var tre 1. realklasser og tre
8. klasser.

> og det er usædvanligt at gå ud af 7. klasse, hvis man i dag er 50 år og
> mere usandsynligt at være blevet akademiker efterfølgende, også selvom jeg
> godt kan forstå sammenligningen.

Ja, kun ganske få gik ud af 7. klasse. Jeg kan huske vores forargede
klasselærer snakke om dem; det var især dem der endnu ikke havde fået
hår i skridtet der gik ud ...

> At leve af førtidspension kan vel meget vel passe,

Næh, han får kontanthjælp på godt 8000 om måneden før skat.
--
Per Erik Rønne

Fra : Christian

Dato : 16-10-05 12:00

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> hvis man i dag er 50 år og mere usandsynligt at være blevet akademiker
> efterfølgende, også selvom jeg godt kan forstå sammenligningen.

udskift ordet 'akademiker' med muslim...sørgeligt...

Fra : NoTrabajo

Dato : 15-10-05 11:43

> [...]
> din måde at argumentere på minder mest af alt om den 50-årige
> bodegagæst, som er gået ud af 7. klasse med dumpekarakter, og som

Det er også derfor jeg at jeg kalder mig "NoTrabajo", og ikke mit
rigtige navn. Mit eget navn vil ikke lægge navn til NoTrabajos
skriverier. Jeg er så vred over den måde hvorpå halalhippier og
muhamedanere har tyraniseret os danskere de seneste mange år, så jeg har
brug for et pseudonym til at komme af med min vrede på en bramfri måde.

Nogle tror at min vrede skyldes, at jeg er arbejdsløs. Til dem kan jeg
oplyse at min vrede var endnu større, da jeg var en hårdarbejdende
gymnasielærer. Kollegerne så dog noget skævt til mig, når jeg lod noget
af mit glistrupske sprog slippe ud mellem sidebenene. Med hensyn til
elerverne undlod jeg diskussioner om emnet, hvilket ikke var svært, da
det i begyndelsen af 90'erne endnu ikke var stuerent overhovedet at
diskutere emnet.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-10-05 10:18

> [...]
> dødstrusler er det nu at Co-op Denmark fik i forbindelse med
> Jesus-sandalerne, eller Jens Jørgen Thorsen efter sit billede af den

Vadmand kan "forklare" det hele, bare vent, - det er "det samme", som et
eller andet med kristendommen.
Islam er fuldstændig "det samme" som alle andre religioner, - og hvis den
ikke er, så siger vi at den er, så falder virkeligheden på plads, iflg de
kreative.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 11:12

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Islam er fuldstændig "det samme" som alle andre religioner, - og hvis den
> ikke er, så siger vi at den er, så falder virkeligheden på plads, iflg de
> kreative.

Tja - selvopfyldende profetier kan jo gælde begge veje.

Men det er nu ikke noget særlig loyalt referat af mine holdninger. Jeg har
korrigeret det så tit, at jeg ikke rigtigt gider en gang til.

Per V.

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-10-05 15:34

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men det er nu ikke noget særlig loyalt referat af mine holdninger. Jeg har
> korrigeret det så tit, at jeg ikke rigtigt gider en gang til.

Det er måske alligevel ikke dig der bringer ti år gamle abortlægemord på
banen, når man taler om islamistisk fundamentalisme og terror? Men lad os
glemme det uanset, og så for fremtiden tale om problemet med islam, - når
det er det, der er emnet. Jeg tror heller ikke at den gamle McVeigh- og
abortlæge-krikke kan trækkes af stald ret meget længere, dertil er der sket
for meget. Den blev forøvrigt ofte brugt af Arne HW, - naturligvis.

Her er en arketypisk dialog mellem apologeten AHW og Tom L.:

AHW:

>Alle kristne tænker heller ikke ens. De fanatiske kristne i USA, der skyder
>abortlæger og -sygeplejerske ned for fode, som myrder abortsøgende kvinder
>og som i det hele taget udtaler at hvis de fik magt som de havde agt, så
>ville vi vende tilbage til den sorte middelalder hvad angår individets
>frihed, er såmænd ikke et hår bedre end de fanatiske muslimer, for hvem
>islam er alt og mennesket er intet.

Tom L.:

Det er den sædvænlige undskyldning og bortforklaring. Naturligvis er
det ikke forkert, det du siger. Kristne fanatikere, som skyder
abortlæger, er naturligvis ikke et hak bedre end muslimske fanatikere,
der stener utro kvinder, som er mistænkt for utroskab. Men kristne
fanatikere, som skyder abortlæger, udgør en forsvindende lille,
marginal gruppe af kriminelle, uden reel politisk magt. En flok
kriminelle, udstødt af resten af samfundet.
I modsætning hertil er der hele regioner og nationer i verden, hvor
fanatiske muslimer sætter dagsordenen. Hvor fanatisk Islam ikke alene
er accepteret og anerkendt, men direkte sætter den politiske
dagsorden. "

Det fortjente at blive gentaget til skræk og advarsel, for dem der pusler
med at trække "abortlægemorderkortet" som afledningsmanøvre.

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 11:56

> [...]
> dødstrusler er det nu at Co-op Denmark fik i forbindelse med
> Jesus-sandalerne, eller Jens Jørgen Thorsen efter sit billede af den

du vil nu efterfølgende opleve, hvordan alle islam-elskerne her i gruppen
vil undgå at tage stilling til det betænkelige i at pressefolk går under
jorden.
Du vil opdage at det ikke interesserer dem det fjerneste. En idiot som
Vadmand vil hyle op om fortidens kristelige overgreb. osv. osv........Du må
forstå at disse mennesker lever i en drømmeverden, en verden, hvor der ikke
er nogle værdier der er bedre end andre, og at der ikke er noget, der er
værd at kæmpe for.
Dybest set hører problematikken ind under psykiatrien, men nu har disse
tåber altså usenet, og det er måske meget godt....

Fra : Pjensen73

Dato : 15-10-05 12:23

Per Rønne skrev:
> [...]
> dødstrusler er det nu at Co-op Denmark fik i forbindelse med
> Jesus-sandalerne, eller Jens Jørgen Thorsen efter sit billede af den

Muslimerne må fandeme acceptere at vi lever i et demokrati, hvor vi har
ytringsfrihed, og hvor det er tilladt at lave grin med andre. Hvis man
ser et af Linie 3's shows, laver de jo grin med næsten alt, som vi morer
os over, men når man laver grin med muslimer, bliver man truet på livet.

Fra : Egon Stich

Dato : 15-10-05 18:41

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ser et af Linie 3's shows, laver de jo grin med næsten alt, som vi morer
> os over, men når man laver grin med muslimer, bliver man truet på livet.

Man bør, som jeg før har sagt, fremstille postkort og plakater med omtalte
tegninger.
Man må jo, på een eller anden måde, vænne disse mennesker til at de ikke
altid får den røde brandbil...
Og er de utilfredse, og ikke kan tåle kosten, må de jo finde et bedre egnet
sted at leve.

MVH
Egon

Fra : NoPasaran

Dato : 15-10-05 23:48

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen

> Man bør, som jeg før har sagt, fremstille postkort og plakater med
> omtalte tegninger.

Hvem som helst der ejer en laserprinter og en PC, kan jo sætte billederne
på labels og klistre dem op på muhamedaner-steder overalt.

Idéen er hermed givet videre!

Når de kan lave SMS-kæder og neger-læserbreve, så kan vi andre teoretisk
sætte klistermærker op, hvor det gør mest ondt på islamo-fascisterne.

--
NoPasaran

Fra : Per Rønne

Dato : 16-10-05 06:35

NoPasaran <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote:

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem som helst der ejer en laserprinter og en PC, kan jo sætte billederne
> på labels og klistre dem op på muhamedaner-steder overalt.

Nå, en Georg B ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Egon Stich

Dato : 15-10-05 18:37

> [...]
> dødstrusler er det nu at Co-op Denmark fik i forbindelse med
> Jesus-sandalerne, eller Jens Jørgen Thorsen efter sit billede af den

Grundloven:
§ 67. Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud
på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres
eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

Bør Muhammedanismen ikke, efter denne paragraf, opfattes som ulovlig?
Der forekommer da vist ting og sager, der strider både mod sædelighed og
offentlig orden?

MVH
Egon