VEj til frifindelse af mig? Ikke politik, ~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-05 17:30

JEG VIL VÆRE TAKNEMLIG FOR FORBEDRINGSFORSLAG

- i ng eller privat mail eller pr 35861000

Afhøringstemaer og korte svar

1.. Er det korrekt forstået, at du havde en annonce i Berlingske
Tidende søndag den 22. maj 2005 vedr. udlejning af taglejligheden i
dit hus på Nørrebro?
Ja. Der har stået hvormange rum og kvadratmeter og lignende i både Den
Blå Avis og SøndagsBerlingske. Det var gået på i mange uger og rygtet
havde spredt sig og der var opslag på mit plankeværk om at jeg udlejer
især med henblik på at lejer har råd til senere at købe den øverste af
mine to ejerlejligheder. Jeg er en meget omtalt person i kvarteret.

2.. Var der god respons på annoncen?
Cirka ti af de dobbelt så mange opringere kom og besigtigede, især
kl 1900 hvor jeg søger at samle det.
3.. Kom der folk for at se taglejligheden samme dag?
1.salslejlighed med tilhørende 2.sals hems og egen tagterasse er
attraktiv pga beliggenhed nær Nørrebros Runddel og egen solrig have
mod stillevej - denne deles mellem lejer og min kone og jeg og vore
børn.
4.. Hvor mange?
Cirka 20 ringede, cirka 10 kom

5.. Husker du, at der den pågældende søndag kom en sort pige for at
se lejligheden?
Det havde jeg glemt, da politiet dagen efter besøgte mig, men de
mindede mig om det. Ofte er mange af dem, der kommer etniske men har
skjult det i telefonsamtalen. Jeg er åben for, at især ikke muslimer
og fremmedkulturelle med dansk samlever kan være OK som naboer for min
kone og mig.
6.. Havde du mulighed for vise hende lejligheden, da hun kom første
gang? (sad i forhaven med to andre personer)
Et lovende bekendtskab "merkonom Vagn og socialrådgiver-kone" drak
kir med mig i haven, da hun kom en times tid senere end aftalte
tidspunkt kl 1900
Jeg bad hende komme igen om godt en time og hun kom, siger politiet,
cirka kl 22.

7.. Kom hun tilbage senere? Ja
8.. Hvordan forløb fremvisningen, så hun lejligheden?
Helt normalt, jeg lirede de sædvanlige facts af mig og nævnte mine
særheder incl. at jeg reklamerer for DF på plankeværket - og at man
ikke behøver være enig med mig, blot man er tolerant overfor mit
synspunkt. Det siger jeg til alle.
9.. Var hun interesseret i lejligheden?
Det husker jeg ikke - når man har ti besigtigelser på en dag og een
bestemt (Vagn og frue) er den der tænder) så husker man ikke de
øvrige.
10.. Sagde hun farvel, inden hun gik?
Folk plejer at være høflige, jeg husker ingen detaljer. Havde nogen
løbet derfra, mens jeg var indenfor hørevidde, ville jeg have bemærket
det og jeg bemærkede intet unormalt. Jeg har perfekt hukommelse og
ingen psykiske sygdomme.
11.. Kom der flere for at se lejligheden, efter at hun var gået?
Nej
12.. Hvordan var du klædt den pågældende dag?
Året rundt har jeg shorts og bare tær - det har jeg haft siden
Ulandsarbejde i Zambia og Afghanistan for Danida 1972-76. De næsten
alle indvandrere er konventionelle kan det have været anstødeligt og
blevet rodet sammen i pigens sind til en blufærdighedskrænkelse.
13.. Var der gylp i dine shorts?

Det husker jeg ikke - jeg har en halv snes shorts, der flyder rundt
omkring i huset og halvdelen har gylp og halvdelen har ikke. Når jeg
skal være sammen med folk jeg ikke kender, passer jeg altid på at gylp
er lukket - og er det møde med mange og ikke her har jeg sko på

14.. Var din kone hjemme under fremvisningen?
Det vil jeg mene, det er hun næsten altid

15.. Er din kone af dansk baggrund?
Noriko Sugishita er oversygeplejerske fra Tokyo og vi giftede os
1993 og blev af økonomiske grunde proforma skilt, da uigenkaldelig
opholdstilladelse var opnået efter 3 år, men har hele tiden levet
sammen - hendes mange katte, der er hendes "børn", kan kun leve med
adgang til min have.
16.. Er det korrekt forstået, at du er politisk aktiv på
højrefløjen? ("Glistrup-mand")

Siden jeg kom hjem fra ulandsarbejdet har jeg været FRP-aktiv og efter
partiets død ved valget 2001 har jeg propaganderet for DF.

17.. Blev pigen under sit besøg opmærksom på din politiske
aktivitet; jeg tænker særligt på om du havde særlige blade, plakater
på plankeværket el. lign. liggende fremme?
Det ses tydeligt på hus, plankeværk og fremlagte tryksager og aviser
ved haveindgang når man kommer. De fleste siger, at det intet betyder
for et lejemål - jeg mindes ingen ekstraordinær snak om det ved denne
besigtigelse.

DISSE SPØRGSMÅL FINDER JEG BASALE OG YDERLIGERE FINDER JEG DET VÆRD AT
OVERVEJE FARLIGE SPØRGSMÅL SOM FØLGENDE

18.. Har du nogensinde givet anledning til at man kunne tro du har
blotter eller ekshibitionist tendenser?
Min civilingeniør-far var fra et professorhjem med megen selvtillid og
derfor selvstændighed og afstandstagen fra fremmedgørelse, så han var
erklæret nudist. Det er jeg også, men aldrig så det støder nogen, der
ikke vil stødes. Jeg går nøgen i min meget højt tilgroede og
plankeværkede have og de få naboer/genboer, der kan se mig, har jeg
diskuteret om det kan genere, og de har erklæret sig ligeglade.

Når folk banker på min dør, og jeg ikke venter gæster (som fx. 22 maj
2005 kl ca 2200) , er jeg ofte uden benklæder ( men overkrop dækket,
da jeg har gigt og plages af træk ved skuldre og overarme). Få måneder
inden valgte et biblioteksbud, der månedligt bringer og henter bøger,
at tage anstød (uden at oplyse til mig) og udbringning ophørte, men da
jeg klagede over dette, fik jeg forklaringen og udbringning kom straks
igang igen med undskyldning fra biblioteksledelsen. Ingen har
nogensinde set mit lem gennem dør, for jeg åbner en sprække for
hurtigt at besvare ærinde, og står skævt så man kun indirekte af min
krops bevægelser kan se at jeg tager shorts på, mens jeg besvarer
spørgsmål om vedkommendes ærinde.

Rygter om biblioteksbuddets uundskyldelige overreaktion kan være nået
til den sorte besigtigende dame, og en fjer bliver til fem høns, og er
hun politisk aktiv som antiracist, har hun haft motiv til falsk
anmeldelse - som jeg har anmeldt hende for til politiet samme uge,
hvor jeg havde besøg af to betjente, der foregav at tro på
afrikanerindens usande historie.

19.. Forstår du, at nogen kan krænkes af, at ikke alle er normalt
påklædt altid?
Jeg finder intolerance urimelig, og mener at forskellighed er et gode
for ethvert samfund.

Sålænge vi har forbud mod nudisme, bør anmeldelser kun tages
alvorligt, hvis personen er ekshibitionistisk med erotiske overtoner,
hvad usexede, gamle overvægtige mig aldrig er. Kun hvis blottelse har
chikanøs karakter, kan irritation og forargelse evt. undskyldes.

Politiken har skrevet, at idag er alle politivedtægter tolerante
overfor solbadning og strandbadning, der sker nøgen, når blot man ikke
promenerer nøgen, og man klart kun er motiveret af egen bekvemmelighed
og dovenskab.

Det er svært at forestille sig en pensioneret gymnasielærer som mig
havende kritisable motiver, så denne sag burde ikke være rejst.

20 . Hvordan kan du være sikker på at du ikke var delvis upåklædt da
anmelderen ankom til din hoveddør for at besigtige lejligheden ovenpå?

Da jeg drak kir og snakkede længe med Vagn og socialrådgiver, som var
meget interesseret i lejligheden og jeg i dem, så var jeg naturligvis
tækkelig påklædt under dette møde. Når jeg en sen og kølig maj-aften
går indendørs efter de er gået, og jeg regner med at en ekstra
besigtiger vil ankomme, ville det være utænkeligt, at jeg tog
benklæderne af.

20.. Betjentene fandt det sandsynligt at du trak dit lem frem, fordi
du "har 6 domme for racisme". Hvad er din kommentar til det?
Mine 3 bødestraffe for kulturracisme er helt som Glistrups domme. Hen
er heller ikke bioracist som Churchill, Kipling og Hitler var. Jeg
har intet mod enkeltpersoner med afvigende etniske træk. Kun det store
antal med den farlige ideologi, islam, er jeg politisk, teoretisk og
meget generaliserende propagandistisk imod.

Sjovt at betjentene ikke lærer at kende forskel på domme og
sigtelser - tre gange har man søgt at få mig straffet, hvor sagen
droppedes før den nåede byretten.

SPØRGSMÅL TIL DEN SORTE AFRIKANERINDE i byretten retslokale 4

1.. Lagde du mærke til politisk propaganda ved haveindgang?
2.. Er du politisk aktiv?
3.. Er du kritisk stemt overfor DF?
4.. Hvis du så noget upassende, så beskriv - var anklagede fx
omskåret?

Fra : kk

Dato : 07-10-05 19:24

> [...]
> 2.. Er du politisk aktiv?
> 3.. Er du kritisk stemt overfor DF?
> 4.. Hvis du så noget upassende, så beskriv - var anklagede fx omskåret?

Til BW,
Er det egentlig noget, som kommer andre end dig, den forurettede og byretten
ved?
(Bortset fra underholdningsværdien.)
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-05 20:07

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Er det egentlig noget, som kommer andre end dig, den forurettede og
> byretten ved?
> (Bortset fra underholdningsværdien.)

Et tørt og langt rets-forhør har jeg altså evnet at gøre
underholdende. Det var dejligt.
Jeg er den forurettede part via falskanmeldelsen mod mig.
Selvfølgelig er sexisme-sagernes triste udvikling mod afskaffelse af
beviskrav en væsentlig politisk sag.
Se hvor mange tråde i denne ng der handler derom, ikke kun Oppfeldt og
pædofili og voldtægt.

En usenetter har teoretiseret at jeg nok er skyldig fordi jeg kan lide
Nietzsche teori om overmennesket, og det svarede jeg på, og han blev
mundlam.
I al beskedenhed vil jeg kalde mig idealist og professionel
exhibitionist mht politiske sager jeg vil have medieblæst om, hvilket
ikke altid lykkes - fx skriver aviserne at Steen Ribers er
århundredernes eneste folkekirkeudsmidning, selvom alle redaktioner
kender til min.

At jeg skulle have interesse i provokation på tomandshånd, fremvisning
af pik uden journalister til at dække - det må alle kunne se er ikke
mig.

Kan andre hjælpe mig til teori om hvordan en person med profil som
mig, fx Nietzsche-interesse, skulle have motiv til
blufærdighedskrænkelse? Eller til hvad bør udelades i udkast.

JEg forsker i pis og lort - for at få artikler i Ugeskrift for Læger
og på nettet. Men hvorfor kan overhovedet nogen opføre sig, som i den
historie pigen har digtet? Mon ikke det er meget ensomme mennesker,
helt uden situationsfornemmelse, der er blottere?
Nudister har klubsamvær. Det er noget helt andet (og uerotisk)

Sager man ved noget om, er der for lidt af på dk.politik. Generelle
ting fra aviser er tomgang - her er noget hvor I har en ekspert blandt
jer, og I kan gavne ved at komme med forbedringsforslag.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-05 15:20

[snip]

Hvornår og hvor skal du i retten? Jeg vil gerne overvære sagen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 15:47

> [snip]
>
> Hvornår og hvor skal du i retten? Jeg vil gerne overvære sagen.

Jeg troede du væmmedes ved min selvoptagethed

Retslokale 4, 26 okt kl 945 - men jeg håber at få det udskudt, og
meddeler i såfald det her.

Fra : Per Hagemann

Dato : 08-10-05 18:25

> Retslokale 4, 26 okt kl 945 - men jeg håber at få det udskudt, og
> meddeler i såfald det her.

Hvad er formålet med at søge om udsættelse?

--
9. oktober 1993 beskrev Politiken fra Saudi-Arabien årets halshugning nr.
75 - de fleste offentlige som kulmination på fredagsbønnen midt på dagen.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-05 20:50

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvad er formålet med at søge om udsættelse?

Jeg ønsker tid til at finde den helt rigtige advokat og dernæst skal
han instruere politiet om at udføre diverse efterforskning, som
politiet har monopol på - det kan ikke nås til 26 okt.
En dato efter kommunevalg vil ikke belaste DF - justitsmord er nok
planlagt og skal tørres af på DF, som jeg jo reklamerer for.