Mogens Camre
Fra : Henri Gath

Dato : 04-10-05 19:16

Tidligere tiltalt
Mogens Camre har tidligere været officielt tiltalt for racisme. Det blev han
efter Dansk Folkepartis landsmøde i 2001, hvor han blandt andet sagde, at
alle Vestens lande er infiltreret af muslimerne, og at de taler pænt til os,
mens de venter på, at de er nok til at slå os ihjel......

Han har ret

Fra : TBC

Dato : 04-10-05 21:35

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at alle Vestens lande er infiltreret af muslimerne, og at de taler pænt
> til os, mens de venter på, at de er nok til at slå os ihjel......

Virkelig?. Kan man virkelig siges at have ret i en fatasi eller en
"fremtidsvision" som ikke er andet end det? ....Krarup er måske profet?

Ingen af de muslimer jeg har som bekendte eller venner venter på at slå mig
eller nogen anden ihjel, og langt flertallet af andre muslimer går
heller ikke rundt og håber på ret meget andet end at leve et godt og
relativt normalt liv. Det er ovarladt til de mest hadefulde ekstremister på
hver side virkelig at hade og måske endog ønske død over modparten. Til skam
og skændsel for de hadefulde selv, og deres manglende moral.

Camre åbenbarer sig blot som [endnu] en fanatisk hader, ...en der bestemt
ikke synes om muslimer, hvilket åbenbart er blevet populært. En der uden at
differentiere går og dømmer andre, endog en hel gruppe mennesker for at have
rabiate holdninger, så han i virkeligheden selv åbenbarer at han selv er en
af dem der med rabiate holdninger.

TBC

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-10-05 22:19

TBC wrote:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Virkelig?. Kan man virkelig siges at have ret i en fatasi eller en
> "fremtidsvision" som ikke er andet end det? ....Krarup er måske profet?

Det er vist Mogens Camre, der p.t. snakkes om?

> [...]
> eller nogen anden ihjel, og langt flertallet af andre muslimer går
> heller ikke rundt og håber på ret meget andet end at leve et godt og

Hmmm...Jeg erindrer ellers at have hørt NØJAGTIGT samme type udtalelser
fremført om selvmordsterrorbombemændene fra London fra folk, der mente
at kende dem!

Er dèt ikke lidt ironisk?

Vi har altså et problem, ikke bare med de synlige islamiske
fundamentalister, men også uhyggeligt mange af de såkaldt
"velintegrerede", som altså desværre lige under overfladen er nøjagtig
lige så bundhamrende fundamentalistiske som deres langskæggede fætre i HuT.

Lektionen fra London er at det altså ikke kan mærkes på potentielle
massemordere at de er så fanatiske, som tilfældet faktisk er. Folkene
ved et par civile amerikanske flyskoler har bittert måtte gøre sig samme
erkendelse om deres "flinke muslimske venner"...

> Det er ovarladt til de mest hadefulde ekstremister på
> hver side virkelig at hade og måske endog ønske død over modparten. Til skam
> og skændsel for de hadefulde selv, og deres manglende moral.

Snak du bare om "moral", så holder vi os andre til at snakke om regulært
selvforsvar imod terroristers infiltration af vort samfund.

> [...]
> rabiate holdninger, så han i virkeligheden selv åbenbarer at han selv er en

Du bør gøre dig selv en tjeneste at lære om den muslimske
Taqiyah-doktrin: Den går kort sagt ud på at taktisk løgn er sanktioneret
af selveste "profeten", så længe det tjener Islam og Jihad, Islams
"hellige" krig som principielt har ALLE ikke-muslimer som "legitime" mål.

Denne taktik må jo desværre siges at have virket i et par tilfælde, hvor
naive vesterlændinge STADIG ikke VIL forstå at deres "flinke muslimske
venner" i virkeligheden foragter dem så meget, at de er klar til at slå
dem og deres familie ihjel som "hellig pligt", om tilfældet skulle være.

Min mor spurgte engang under en diskussion af
11.september-terrorangrebet een af sine perverst begejstrede to-sprogede
tyrkiske elever om vedkommende virkelig ville slå hende ihjel, hvis
det kom til stykket. Svaret var fortvivlende: "Jamen, hvis min religion
siger at jeg skal, så bliver jeg jo NØDT til at gøre det!"

Den såkaldt "humanistiske" holdning om "forsoning" med islamister
forekommer mig dermed sådan cirka lige så skingrende absurd, som hvis en
jøde i Auschwitz på vej til gaskammeret helt alvorligt spurgte en
fanatisk SS-officer "om de egentlig ikke bare skulle droppe alt det der
med Nazisme og Holocaust og være venner istedet".

Jeg beklager dybt, men det ER en uhyggelig Verden vi lever i, ligesom
det altså ikke nødvendigvis forholder sig sådan at muslimer absolut har
det samme "humanistisk-demokratiske" værdisæt som vi vesterlændinge jo
desværre tager så selvfølgeligt at vi bare ikke vil ænse at andre
kulturer kan have HELT andre menneskesyn!

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bang

Dato : 04-10-05 22:41

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

> [...]
>desværre tager så selvfølgeligt at vi
>bare ikke vil ænse at andre
>kulturer kan have HELT andre menneskesyn!

:)

Fantastisk. Henri Gath og Anders Peter i skøn forening. Ren
hjernetrust.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-10-05 23:14

Peter Bang (slet 2DF1U) wrote:

> :)
>
> Fantastisk. Henri Gath og Anders Peter i skøn forening. Ren
> hjernetrust.

(Jeg er nok så meget beæret over at du vælger at gengive hele mit
indlæg, men lær hellere at fraklippe i de indlæg, du besvarer.)

Nåja, du og Croc og Allan Riise har jo patent på at gi' den som de
obligatoriske "tre (halal)tosser", så jeg tænkte at I måske kunne trænge
til lidt modspil...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bang

Dato : 05-10-05 00:01

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

>(Jeg er nok så meget beæret over at
>du vælger at gengive hele mit
>indlæg, men lær hellere at fraklippe
>i de indlæg, du besvarer.)

Jeg tænkte, at dine for menneskeheden så berigende bidrag
fortjente en gentagelse.

>Nåja, du og Croc og Allan Riise har
>jo patent på at gi' den som de
>obligatoriske "tre (halal)tosser",
>så jeg tænkte at I måske kunne trænge
>til lidt modspil...

Det der har vi to jo debateret før, Anders Peter ... Du husker det
sikkert ikke, så vi tager den igen:

At man finder Mogens Camre og andre encellede tågehorn for
ubegavede, gør ikke nogen til 'halaltosser' ... På den anden side
kommer det ikke synderligt bag på mig, at dit nærsyn forhindrer
dig i, at se det tåbelige i Camres tåbelige konklusioner på hans
egne forvrøvlede analyser.

Det virker som om, at du og Camre deler vægtklasse ... og den
altid berigende begavelse, Henri Gath ligeså.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-10-05 00:21

"Peter Bang (slet UNFQ8)" <peterbang@UNFQ8privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> egne forvrøvlede analyser.
>
> Det virker som om, at du og Camre deler vægtklasse ... og den
> altid berigende begavelse, Henri Gath ligeså.

Du er og bliver en nar....

Fra : Peter Bang

Dato : 05-10-05 09:53

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet UNFQ8)"
><peterbang@UNFQ8privat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Du er og bliver en nar....

:)

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-10-05 23:49

"Anders Peter Johnsen" skrev i en meddelelse

> [...]
samme
> erkendelse om deres "flinke muslimske venner"...

Ja, det må efterhånden stå klart for enhver, at vi har grund til at tale
alvorligt sammen om de store problemer, der ligger i det du skriver her.

Det gælder ikke bare om at fornægte det eller feje det ind under
gulvtæppet.
Det gavner i hvert fald ikke nogen af os.

Ruth

Fra : TBC

Dato : 05-10-05 04:19

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det må efterhånden stå klart for enhver, at vi har grund til at tale
> alvorligt sammen om de store problemer, der ligger i det du skriver her.

Enig. Men for at en samtale kan være relevant, må man have en vis form for
fælles kommunikationsplatform, man må indbyrdes have nogenlunde ens og
forståelige begreber, eller et fælles sprog om man vil. Man vil altid tale
forbi hinanden, hvis den ene part har et udsyn hvor det er sagen at gøre sig
differentieringer, og lade et menneske kendes på dets *egne* frugter, og
ikke andres, et udsyn hvor ønsket er at betragte en sag bredere, nuanceret
og mere holistisk. Det giver problemer hvis den anden part omvendt gør krav
på en mere absolut og karikeret "sandhed" om godt og ondt, i
overensstemmelse med en splittet måde at tænke på, hvor tingene hurtigere
gøres op i absolutter, sort hvid, godt, ondt, dem, os, enten, eller. Har man
ikke fælles begreber, spiller kommunikationen let fallit.

> Det gælder ikke bare om at fornægte det eller feje det ind under
> gulvtæppet.
> Det gavner i hvert fald ikke nogen af os.

Sandt, og det gavner heller ingen at fornægte sig de differentieringer der
er at gøre sig, og afstå fra at lade enhver bære sin egen ansvarsbyrde frem
for en andens, og dømme folk på forhånd grundet deres oprindelse eller
tilhørsforhold. Det ville være fascistisk at sætte nation eller race over
individet. Og had og mistillid til *alle* muslimer gavner intet i forhold
til terrorister, tværtimod.

Man kan faktisk sige at det at gøre en indsats for *ikke* at medvirke til at
fremmedgøre eller frastøde muslimer og muslimske landes befolkninger, og
møde dem med vores eget had og snæversyn, og vore egne fejltrin, burde være
en integreret del af vores egen kamp i mod den terror der har rod i
ekstremistiske muslimske kredse, med deres afskyelige had, snæversyn og
grove fejltrin. Det burde være en del af vores mål, i stedet for at gavne
terroristernes sag ved at grave grøfter dybere og nære indbyrdes fordom,
mistillid og had, og dermed gøde grundlaget for terroristernes rekruttering
og sympatien for dem i muslimske befolkninger.

Men i dag er der mange der hurtigt forbander alt der har med deres identitet
at gøre, mens de hylder forhold og krigshandlinger som er er foragtet blandt
modparten. Ganske ligesom at der var mange idioter der hyldede angrebene
9-11, burde det være åbenlyst at den slags nærer kun antipartier. Er ingen
af parterne i stand til at stoppe sig selv, men tages begge til fange af
synergien, så bliver det kun værre og værre og ender endnu slemmere med krig
igen igen. Men vi er sku nok for dumme som menneskesamfund til at hæve os
over det. ...Det bevidner menneskets historie. Så egentligt kan jeg vel lige
så godt give op ophøre med at håbe på at vi kan stræbe højere :-/

Også jeg må erkende at jeg kun kan feje for egen dør, og bære min egen
ansvarsbyrde. Det samme princip gælder for vores forskellige respektive
samfund.

TBC

Fra : TBC

Dato : 05-10-05 04:27

meddelelse news:4342f1b4$0$9191$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hmmm...Jeg erindrer ellers at have hørt NØJAGTIGT samme type udtalelser
> fremført om selvmordsterrorbombemændene fra London fra folk, der mente at
> kende dem!
>
> Er dèt ikke lidt ironisk?

Jeg håber da det er ironisk hvis du dermed prøver at insinuere at *alle* der
har "den typer udtalelser" er potentielle selvormsterrorbombere.

> [...]
> "velintegrerede", som altså desværre lige under overfladen er nøjagtig
> lige så bundhamrende fundamentalistiske som deres langskæggede fætre i

Godt, lad os tage den der fra. Jeg er glad for at du siger "mange", for det
forkynder en gryende differentiering. Jeg siger "de fleste" er almindelige
mennesker, og ikke terrorister, fundamentalister og/eller lyvende mordere.
Og det min pointe er-, og det jeg opponerer imod er at man ikke hverken kan
eller skal putte alle muslimer eller nogen medlemmer af nogen som helst
anden etnisk eller religiøs gruppering i en og samme kasse, og uden at
diskriminere putte en dæmoniserende label på dem alle over en kam.

> [...]
> et par civile amerikanske flyskoler har bittert måtte gøre sig samme
> erkendelse om deres "flinke muslimske venner"...

Korrekt. Men der er også en anden meget vigtigt erkendelse at gøre sig. Den
kræver blot at man hæver sig over en udifferentierende og halvpsykotisk og
splittet tankemåde (og det had man evt måtte have):

Erkendelsen er denne: Man kan ikke med rette påstå at alle "flinke muslimske
venner" er terrorister, for da ville der være uendeligt mange flere af dem.

> Du bør gøre dig selv en tjeneste at lære om den muslimske Taqiyah-doktrin:

Jeg kender den udmærket, sammen med flere andre problematiske forhold ved
islam set fra en vestlig demokratisk synsvinkel. Men det er ikke
ensbetydende med at alle muslimer til hobe er en del af et voldeligt og
efterstæberisk komplot så de lyver om sig selv, vel?

I Bibelen er der også forskrifter og love som ikke ville stå mål med et
moderne demokratisk samfund. Men derfor er det jo f.eks ikke alle jøder der
går rundt og stener eller udryder nogle af deres landsmænd "af landets
midte", ej eller har alle jøder eller kristne slaver. Heller ikke i alle
muslimske lande, eller alle muslimer følger koranen til punkt og prikke.
F.eks er der mig bekendt ingen der hverken vanligt eller accepteret stenes i
f.eks Israel eller Tyrkiet, sidsnævnte hvor en betragtelig del af de
herboende muslimer i øvrigt kommer kommer fra.

At den slags uhyrligheder finder sted, og at nogle samfund er mere
tilbagestående end andre, og folks kultur præges deraf er jeg med på. Men
som argumenteret, så vil der altid være sunde differentieringer at gøre sig,
frem for at dæmonisere alle over en kam, i en grad at det får psykotisk
præg, og slet ikke står mål med virkeligheden.

> [...]
> SS-officer "om de egentlig ikke bare skulle droppe alt det der med Nazisme

Det er jo sørgeligt at du ikke kan se at du er taget til fange af en
karikeret og splittet måde at tænke på, og opdele mennesker på. Uanset hvor
skingrende absurd du og ligesindede "hellige krigere" måtte syntes det er,
så er vi rent faktisk nogle der lever ganske fredeligt med, og er ganske
forsonede med flere muslimer, uden at disse muslimer har vist sig at være
falske, eller der er nogen statistik, nogen naturlov eller noget sundt
rationale der siger at de alle til hobe er falske og pludselig på kommando
vender sig om os skærer halsen om på os. Søger du at argumente anderledes
har du et problem med statestik, og sunde apsykotiske rationaler.

Det er uhyggeligt at man kan være fanget i så hadefuld indstilling, frygt,
nationalisme eller hvad det end er der den magt at fordre en sådan
halvpsykotiske indstilling, hvor man end ikke er begejstret for at give
plads til at kunne tænke anderledes og differentieret om folk der tilhører
en bestemt gruppering i samfundet.

Der findes terrorister som er vores fjender, og som vi må værge os imod og
søge at bekæmpe. Og så er der en stor overvægt af almindelige mennesker, som
der ikke er nogen grund til at hade, fremmedgøre og foragte. Dette vil blot
have potentiale til marginalt at tjene terroristernes til fordel.

> [...]
> samme "humanistisk-demokratiske" værdisæt som vi vesterlændinge jo
> desværre tager så selvfølgeligt at vi bare ikke vil ænse at andre kulturer

Enig i at verdenen er "uhyggelig" på mange måder, og at kulturer kan have
helt andre menneskesyn.

Men i mine øjne er det sådan at du ikke ænser (eller ønsker at se) at der er
*mange* differentieringer at gøre sig, og at man ikke kan stille tingene
splittede op, i enten sort eller hvidt.

TBC

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-10-05 09:46

TBC wrote:

> Det er jo sørgeligt at du ikke kan se at du er taget til fange af en
> karikeret og splittet måde at tænke på, og opdele mennesker på.

Læg her godt mærke til at jeg skriver "islamister" og ikke "muslimer"!

Med begrebet islamister mener jeg de endog ret mange
fundamentalistmuslimer, som - med forskellige midler, herunder alt fra
udnyttelse af demokratiet ved at appelere til tiltagende grupper af
ligesindet reaktionære indvandrere i I-landene til direkte terror imod
andre - arbejder for indførelsen for en Sharia-styret Khalifa-stat efter
islamisk forbillede, hvor målet er at gøre ikke-muslimer til "dhimmier",
altså retsløse slaver.

> [...]
> rationale der siger at de alle til hobe er falske og pludselig på kommando
> vender sig om os skærer halsen om på os.

Spørgsmålet er desværre, hvor tæt vi er på at nå "den kritiske masse" af
herboende muslimer, før vi får deciderede forsøg på militante kup.

> Søger du at argumente anderledes
> har du et problem med statestik, og sunde apsykotiske rationaler.

Jeg må blot erkende at islamister har visse problemer med apsykotiske
> [...]

> plads til at kunne tænke anderledes og differentieret om folk der tilhører

Jeg finder det nu mere uhyggeligt, når folk ikke vil anerkende at vi
desværre allerede har adskillige har tusinder af disse åbenlyst
teokratisk-revolutionære islamister i landet, som bare venter til at de
bliver mange nok. Jeg er temmelig træt af at skulle fremvise ensidig
"demokratisk accept" af folk, der f.eks. ikke vil respektere simpel
ytringsfrihed, når det kommer til kritik af deres religion.

> [...]
> der ikke er nogen grund til at hade, fremmedgøre og foragte. Dette vil blot
> have potentiale til marginalt at tjene terroristernes til fordel.

For så vidt at rigtigt mange herboende muslimer snarere måtte lade sig
styre af Koran og Khalifa-ambitioner end af sækulære demokratiske normer
stillet valget, så er spørgsmålet altså, hvem de er loyale imod: Det
danske samfund eller deres religion?

> Enig i at verdenen er "uhyggelig" på mange måder, og at kulturer kan have
> helt andre menneskesyn.

Det glæder mig hvis du virkelig forstår dette.

> Men i mine øjne er det sådan at du ikke ænser (eller ønsker at se) at der er
> *mange* differentieringer at gøre sig, og at man ikke kan stille tingene
> splittede op, i enten sort eller hvidt.

Vi altså (stærk underdrivelse!) lige tilpas mange muslismke
ungdomskriminelle, som faktisk allerede udlever deres rigeligt
religionsindoktrinerede foragt for "fulde vantro danskersvin og
50-øresludere" gennem grov personfarlig kriminalitet til at jeg kan føle
mig tryg ved et scenarie, hvor en "rar onkel" nede fra den lokale moske
lige giver dem et par Koranskriftsteder og et par hjemmebyggede bomber:
Terror vil for disse formørkede unge blot være den logisk konsekvente
realisering af deres i forvejen udtalte islamiske
"herrefolks"-komplekser, hvorved de kan få hævn over dét "luderland", de
helt åbenlyst hader så meget.

Og endnu værre: Vil familien, som selv har indoktrineret dem til
islamistisk ringeagt over for Danmark og danskere, forsøge at stoppe
dem? Eller vil der tværtimod være intern prestige i at have "stolte
jihad-martyrer" i familien?

Anders Peter Johnsen

Fra : TBC

Dato : 05-10-05 13:24

meddelelse news:434392bd$0$9152$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> andre - arbejder for indførelsen for en Sharia-styret Khalifa-stat efter
> islamisk forbillede, hvor målet er at gøre ikke-muslimer til "dhimmier",

....Altså revolutionære fundamentalister og terrorister.
Det er jeg glad for du gør mig opmærksom på, for det er netop en af de
reelle differentieringer jeg efterlyser.

> Jeg må blot erkende at islamister har visse problemer med apsykotiske
> rationaler.

Ifølge hvad jeg ovenfor forstår du kalder islamister: Enig.

> [...]
> desværre allerede har adskillige har tusinder af disse åbenlyst
> teokratisk-revolutionære islamister i landet, som bare venter til at de

Det er vi langt fra. Der er rigtigt mange indvandrere der helst ser sig fri
for hvad de enten kom fra, eller endog ligefrem måtte være flygtet fra. Så
hvordan bliver reaktionære fundamentalister og terrorister mange nok, når
flertallet ikke er med dem? End ikke i de muslimske lande i f.eks Nordafrika
er det lykkedes fanatikerne at trænge igennem, og få befolkningens fulde
støtte. Præstestyret i Iran er heller ikke populært blandt unge og
veluddannede. Så hvordan bliver de mange nok i et fremmed land, hvor de end
ikke har flertallet af "deres egne" landsmænd med, og er i stort undertal
ifht både den oprindelige befolkning, og de vestliggjorte/"verdsliggjorte"
af "deres egne"?

Men det er klart at indvandrere der føler deres identitet krænket, og føler
de sig udstødte af vores samfund, oplagt ville kunne søge og finde steder
hvor de får deres identitet bekræftes, og der tages imod med åbne arme i et
fællesskab. Den joker skal vi ikke smide i hænderne på revolutionære eller
terrorister, ved at lægge folk for had, og lade dem føle sig udstødte, vel?
....Det skal de ikke kunne stå og gnide sig i hænderne over.

> Jeg er temmelig træt af at skulle fremvise ensidig "demokratisk accept" af
> folk, der f.eks. ikke vil respektere simpel ytringsfrihed, når det kommer
> til kritik af deres religion.

Demokratiet accepterer mig bekendt ikke at simpel og almen ytringsfrihed
ikke accepteres, så det kan jeg ikke se hvorfor du alene skulle gå rundt og
acceptere. Jeg accepterer det f.eks ikke. Man står til gengæld heldigvis til
ansvar under loven når man skader andre, f.eks med trusler, forhånelser
eller nedværdigelser. Det har yderligtgående fanatiske idioter fra begge
sider af skyttegravene måttet sande.

> [...]
> religionsindoktrinerede foragt for "fulde vantro danskersvin og
> 50-øresludere" gennem grov personfarlig kriminalitet

Hvis du spørger en almen muslim (eller en hvilken som helst anden reel og
fornuftig samfundsborger) så vil han kunne fortælle dig at deres kriminelle
adfærd ikke står mål med hverken god religiøs/muslimsk eller samfundsmæssig
skik. I deres muslimske hjemlande ville de også blive straffet for den slags
kriminalitet.

> [...]
> islamistisk ringeagt over for Danmark og danskere, forsøge at stoppe dem?
> Eller vil der tværtimod være intern prestige i at have "stolte

Dem jeg kender, ville begræde og forfærdes over at have sådanne mordere i
familien.

TBC

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-10-05 09:47

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vender sig om os skærer halsen om på os. Søger du at argumente anderledes
> har du et problem med statestik, og sunde apsykotiske rationaler.

For at blive i analogien fra Hitler-tiden, så kan vi sammenligne det at
snakke med menigmand blandt muhamedanerne at snakke med tysksindede i
Sønderjylland marts 1940. De ville også af et ærligt hjerte sige at tyskerne
ikke ønskede at erobre Danmark, fordi de ikke selv kendte planerne.

> [...]
> plads til at kunne tænke anderledes og differentieret om folk der tilhører

Jeg synes da det er udmærket at der stadig findes debattører, som vil tage
muhamedanerne i forsvar, selv om det optimale er at debattere med dem selv,
men i øjeblikket deltager hverken Muhammed, Fatih Alev, Fasael Rehman eller
Timsah Aoude i debatten i grupperne.

> [...]
> blot
> have potentiale til marginalt at tjene terroristernes til fordel.

Du kunne lære ved at læse muhamedanernes egne frie debatter på internet. Der
sejrer de fundamentalistiske synspunkter så godt som altid. Efter 2001 er de
dansksprogede muhamedanske debatter dog blevet ret tamme. Man skal nok lære
urdu, arabisk og tyrkisk for at få et nutidigt indtryk af deres uhæmmede
indstillinger.

Her er lidt fra debatten på www.opsa.dk som er de moderate i forhold til det
andet store åbne debatsted på www.islamisk.dk :

Author Topic
isaad
Junior Member

41 Posts Posted - 15/03/2001 : 12:10:01
AsSalâmu aleikum Abulamin.

Velkommen til Hizb-ut-Tahrir på OPSAs hjemmeside. Nu bliver det sjovt
her, vi skal nok hygge os allesammen. Kom med alle guldkornene, kære brødre!
Lad os starte Khilafah staten på OPSAs hjemmeside.

WasSalâm

Umar Faruq

Umar, tak for de søde ord...

Jeg er blevet udnævnt som den første khalifah i "Khilafah-staten
OPSA". Indsættelsesceremonien holdes i morgen eftermiddag kl.16:00 på Opsas
hjemmeside under religionssektionen. Min regeringsperiode afsluttes
d.12/6-2001 og derefter vil jeg overlade magten til Umar Farooq........uden
en demokratisk proces, fordi demokrati er haram i Khilafah-staten.

Desværre, mad- og drikkevarer skal selv medbringes i morgen

Wasalam
Isaad bhai

Hizbul
Moderator

Denmark
596 Posts Posted - 15/03/2001 : 12:40:56

Isaad....jeg ved ikke om du mener det eller ej..men hvis du er medlem
af Khilafah..eller på anden måde støtter dem...ja dont get me wrong....men
så vil jeg anbefale dig en man-to man talk med moi!!!!!!!

Jeg er sikker på at jeg kan oplyse dig og vise dig lyset..således at
du indser at Khilafah og Hizb-Tahrir ikke er noget for dig...

isaad
Junior Member

41 Posts Posted - 15/03/2001 : 12:49:09
Hizbul-mujaheddin

Vis mig lyset.......tak.

Wasalam
Isaad bhai

Hizbul
Moderator

Denmark
596 Posts Posted - 15/03/2001 : 12:57:42

I will my friend...hizbul elsker at vise lyset og samtidig bidrage med
noget livslykke....

abu-furqan
Senior Member

Turkey
77 Posts Posted - 18/03/2001 : 02:57:09
Assalamualaikum

det gøre mig ondt at høre hvordan der bliver snakket omkring det som
Allah(swt) har prioteret højt nemlig khilafah som profeten(saaw) siger:
imamen er et skjold som i kan beskytte jer bag og kæmpe sammen med.

Da serberne voldtog vores søstre og brødre da de slagtede dem og
hånede dem så var der ikke noget skjold der kunne beskytte dem nu hvor vores
brødre og søstre i tjecenjen blive nedslagtet af russerne er der ikke noget
skjold der kan beskytte dem

Profeten siger: IMAMEN ER ET SKJOLD

hvad er det som får jer til at lave grin med noget så vigtigt og som
er højt prioteret af allah(swt(???????????

er i blevet fremmede overfor jeres deen? har i glemt jeres deen? har i
glemt hvem der har skabt jer?

hvad er der galt med jer? I skulle skamme jer.

Som en hver muslim ved, når allah siger noget i kuranen så er det en
tale der er henvendt til ummah. Allah(swt) siger i koranen: "Styr iblandt
dem med alt hvad Allah har åbenbaret" dette er en ordre til dem som har
iman, har i iman? hvis jeres svar er ja, så har ikke andet valg end at
arbejde for at vi igen kan komme til at styre med hvad allah har åbenbaret.
hvis jeres svar er nej så forbered jer på helvedet.

Til dem af jer som mener at dette er en leg eller ikke tager dette
alvorligt:

hvis det havde været din søster eller mor der blev voldtaget foran dig
af beskidte serber eller jøder eller inder eller russer, så kunne det være
at i ville have prissat khilafas betydning, det er jers skyld at vi ikke har
fået sejren fra allah(swt), fordi allah(swt) ikke er tilfreds med os endnu
pga at nogle ikke forholder sig til islams tekster . Vi arbejder hårdt meget
hårdt, men hvad med jer som ikke laver andet end at integrere sig i dette
elendige samfund? hvad arbejder i for islam eller saytan? hvis i arbejder
for islam, så vis mig teksterne fra koranen og sunnah hvis i ikke kan komme
med tekster der legalisere jeres handlinger så har i et problem ikke overfor
mig men overfor allah(swt)

Sahabah gav deres liv og ejendom for at khilafah kunne eksistere og
valget af en khaleef var vigtigere for dem end at skulle begrave
profeten(saaw) Sahabah prioteret nemlig efter den prioteren som
Allah(swt)har givet. Hvad priotere i efter?

Assalamualaikum

abu-furqan

MOLS
Senior Member

Sweden
406 Posts Posted - 18/03/2001 : 12:04:02
Broder Abu Furqan...Asalama alaikum

Jeg tror skam at Umar, Isaad og Hizbul tager oprettelsen af
khilafah-stat alvorligt, det er nok folk bag khilafah-stat, som de ikke kan
tage alvorligt.

Abu Furqan, ifølge den islamiske livsanskuelse og rationelle tænkning
kræver et hvert udsagn et bevis. Du beskylder vores brødre Umar,Isaad og
Hizbul for: "det er jeres skyld at vi ikke har fået sejren fra allah(swt)"
og " men hvad med jer som ikke laver andet end at integrere sig i dette
elendige samfund". Og det er ret hårde beskyldninger uden konkrete beviser,
og det imod den ratioenlle tænkning, fordi den rationelle tænkning kræver et
bevis.

I den islamiske (herunder khilafas) sharialov skal man fremkomme med
et bevis, når man beskylder nogen, og hvis man ikke kan gøre det, så er
straffen 80 piskeslag til den beskyldende. Jeg er sikker på, at når du
beskylder mine venner, så har du også et stærkt bevis for det. Hvis du
virkelig arbejder for islam, så vil jeg gerne se det bevis eller tekster,
som legalisere dine beskyldninger. Hvis du ikke kan fremkomme med et bevis,
så har du et problem ikke overfor mig, men overfor Allah.

Broder, næste gang vil jeg gerne have at du har kildehenvisninger med.
Alt kræver et bevis.

Allahafeez
MOLS

Muhammad
Junior Member

Denmark
49 Posts Posted - 19/03/2001 : 17:40:24
Assalamu alaikum, MOLS. Jeg ser mig nødsaget til at citere dig lidt..

Du siger:
""Asalama alaikum
Der er nogle muslimer, som bestræber på at oprette en islamisk stat,
men på den anden side er de også den førende gruppe, som gør alt for at
destruere islams sande budskab.
Hvordan kan denne gruppe i en offentlig debat i Avedøre Gymnasium,
hvor der både er danskere og indvandrere tilstede, sige, at det er tilladt
for muslimske krigere at voldtage modstandernes kvinder under krigsførelse.
Har Allah eller profeten (fvmh) nogensinde tilladt dette......(nauzubillah).
Kan de mon bevise det fra koranen eller hadith??. Kan følgere af denne
gruppe slet ikke se, hvilke uislamiske holdninger de er i besiddelse
af....Hvis denne gruppe skulle stå for den islamiske stat....bare tanken får
mig til sige astighfirullah.
Allahafeez
MOLS""

I et andet indlæg, siger du:
[...]

Mit spørgsmål er så:
-Hvor er dine beviser/vidner på dette?
Broder, jeg håber at du frembringer beviser på at at nævnte gruppe
sagde at det er tilladt for muslimske krigere at voldtage modstandernes
kvinder under krigsførelse.

Wabarak allahu fiik

MOLS
Senior Member

Sweden
406 Posts Posted - 19/03/2001 : 17:56:39

Beviserne har I selv...Spørg Faddi..og I kan også henvende jer til
Avedøre gymnasium..i 1995....

Muhammad
Junior Member

Denmark
49 Posts Posted - 19/03/2001 : 18:48:45
assalamu alaikum.

Du kommer med anklagen og derfor så er du forpligtet til at bevise
den, på samme måde som hvis jeg eksempelvis anklagede dig for at udsprede en
løgn; så vil jeg også være forpligtet til at bevise dette. At bevise det ved
at pege på dig og sige: "MOLS lyver og I kan selv undersøge det", er ikke et
bevis.

wassalam.
Muhammad bin Ahmad

abu-furqan
Senior Member

Turkey
77 Posts Posted - 19/03/2001 : 19:20:12
Assalamualaikum

MOLS du siger citat:Jeg tror skam at Umar, Isaad og Hizbul tager
oprettelsen af khilafah-stat alvorligt.

Jeg vil nu citere umar, isaad og hizbul så vi alle kan se hvor
alvorlige de er i oprettelsen af khilfah:

Isaad: Jeg er blevet udnævnt som den første khalifah i
[...]

Umar: Lad os starte Khilafah staten på OPSAs hjemmeside.

HIZBUL-MUJAHEDDIN:Jeg er sikker på at jeg kan oplyse dig og vise dig
lyset..således at du indser at Khilafah og Hizb-Tahrir ikke er noget for
dig...

Dette er hvad de sagde, så kom ikke her og sig at de tager noget så
vigtigt som khilfah og som er FARD alvorligt, det gøre de ikke som du nok
har overset.

Vedr. at det er deres skyld så skyldes det at ALLAH(SWT) ikke giver os
sejr førend at ALLAH(SWT) er tilfreds med os.

ALLAH(swt) siger: Allah har lovet dem blandt jer som har iman og
handler ifølge ahkam så vil allah gøre dem til (khuleefah)stedfortræder på
jorden.

dette forudsætter at man overholder ahkam og ikke går ind for
integretion som vil sige at man giver afkald på noget fra islam.

at overholde ahkam vil siger at man arbejder for khilafah som vores
profet(saaw) gjorde og her vil jeg komme med et vers fra koranen igen som
bevis på at at vi skal at arbejde: allah(swt) siger: lad der i blandt jer
være et parti der kalder til hele islam. påbyder det islamiske og forbyder
det uislamiske og disse er dem som har succes(alimran 104)

ayah slutter med : disse er dem som har succes. som er kendetegn for
at det er fard

ayah fastlægger krav for denne gruppe

krav 1: de skal kalde til hele islam
krav 2: de skal påbyde det islamiske
krav 3 de skal forbyde det uislamiske

at kalde til islam kræver en vejlede og hvem er bedre vejleder en
Muhammad(saaw)ligesom allah siger: i har visseligt det beste eksempel i
jeres profet. og i et andet vers siger allah(swt)Sig O muhammad hvis i
elsker allah så følg mig og allah vil elske jer og tilgive jer

vi skal arbejde som vores profet gjorde i sit arbejde for at der kunne
styres med islam, der er masser af vers der fastslår at dette er fard og en
meget høj prioteret fard
f.eks verset der siger :Styr iblandt dem med hvad allah har åbenbaret
og følg ikke deres lyster (maidah 49)

og der er masser af love som vi som muslimer er forpligtet til at
iværksætte men uden en stat kan vi ikke iværksætte dem f.eks så skal vi
sprede islam og iværksættte den over folk så de kan komme ud af det mørke og
elendighed som de lever under i dag men dette kan vi ikke fordi vi ikke har
en stat.

profeten(saaw) dannede et parti som i kan læse om i koranen og i sirah
sådan skal vi også gøre og dette har HIZB-UT-TAHRIR gjordt den opfylder de
krav som verset stille samt at man skal følge resul(saaw)

Når der nogen som laver grin med det som bilal omar abu-bekr og alle
de andre sahabah kæmpede for ja så er man elendig og langt fra islam. kuffar
i makkah lavede grin med dem og hånede dem, men de var kuffar så jeg spørg
hvad er det som har fået muslimer som Umar Faruq, isaad og HIZBUL-MUJAHEDDIN
til at have samme holdning overfor allahs styre, som kuffar i makkah
havde?????????????????????

Jeg kan ikke se isaad, umar, og ham den tredje i kampen hvor er de
henne? i er ikke her hos os som i islamisk set er forpligtet til fordi
HIZB-UT-TAHRIR har beviser for sit arbejde og sin metode og sit mål '

Mål som er fard, khilafah er fard, khilafah er ikke noget som i skal
lave sjov med. Denne holdning kan en med en islamisk personlighed ikke
besidde, men det kan en som er fremmed gjordt over for islam en som er
integreret, kan have denne holdning fordi en som har en islamisk
personlighed vil aldrig have denne holdning og lave sjov med khilfah.

MOLS du siger: Der er nogle muslimer, som bestræber på at oprette en
islamisk stat, men på den anden side er de også den førende gruppe, som gør
alt for at destruere islams sande budskab.

hvad er islams sande budskab? kan du ikke forklare mig det og forklar
mig lige også hvordan vi destruere islam? fordi det er en stor IFTIRAH som
du kommer med.

ASsallamaualaikum

abu-furqan

MOLS
Senior Member

Sweden
406 Posts Posted - 19/03/2001 : 19:21:50
Asalama alaikum

Broder, ved du overhovedet hvilken forening, jeg snakker om? Hvad har
du antaget? Men det du har antaget er nok sandt...jeg har givet dig brugbare
kilder og jeg kender også nogle medlemmer af den forening, som selv var
tilstede under arrangement i 1995. Under arrangementet kom der også en
bemærkning fra et af medlemmer til den forening og den lød således "danske
kvinder er ludere...!" og de andre medlemmer fra foreningen brød i
grin....brug de kilder, som du har fået. Jeg kan godt give dig nogle beviser
og navne, og Allah ved at jeg kan, men jeg synes ikke at det er retfærdigt
for de mennesker at nævne deres navne.

Broder, hvorfor tror du ellers at jeg tog afstand fra den forening.
Det var netop på grund af disse holdninger.

MOLS
Senior Member

Sweden
406 Posts Posted - 19/03/2001 : 19:54:06
Asalama alaikum

Broder så vidt jeg ved, så er det en islamisk stat muslimerne skal
arbejde for. Hvor i koranen eller hadith står der, at I skal oprette en
khilafah-stat?

Broder, som sagt tidligere, det er folk bag khilafah, som de ikke kan
tage alvorligt.

Broder, der findes allerede 56 muslimske lande, men det vi mangler er
indførelse af sharialov. Istedetfor at oprette en separat stat, så hvorfor
ikke arbejde for at indføre sharialov i de allerede oprettede muslimske
lande?

Broder du siger:

"og dette har HIZB-UT-TAHRIR gjordt den opfylder de krav som verset
stille samt at man skal følge resul(saaw)".

Jeg kender da mange foreniger, som opfylder de krav, så hvorfor skal
man netop følge HT? Mange arbejder for at oprette en islamisk stat, så
hvorfor lige følge HT.

Sande budskab: Har profeten (fvmh) nogensinde forkastet demokrati?
Hvad siger I om sufisme? I kalder integration for haram, så hvorfor har I
taget den danske tøjstil til jer? Det danske sprog? Den danske skolegang?

Hvis vi virkelig skal arbejde for islam, så kræver det sammenhold
mellem Ummah.

Allahafeez
MOLS

Hizbul
Moderator

Denmark
596 Posts Posted - 19/03/2001 : 20:55:47

salam

bror abu-furqan og muhammed har ved hjælp af deres indlæg..på
glimrende vis bevist hvorfor jeg og andre tager afstand fra folkene bag
Khilafah-org og Hizb-tahrir!!!

Netop jeres fremragende evne til at citere islam i flæng (istedet for
helhed) og jeres endnu stærkere evne til at (for)dømme folk...I ikke aner en
skid om.

Jeg har på ingen måde noget imod en islamisk stat (khilafah)...og jeg
tager skam ideen om khilafah-staten meget seriøs....men med al respekt jeg
tager ikke JER særlig seriøs. Det er en meget længere diskussion som vi nok
aldrig få afklaret her på hjemmesiden

Prøv lige at læse følgende kære abu-furqan og muhammed... "er i blevet
fremmede overfor jeres deen? har i glemt jeres deen? har i glemt hvem der
har skabt jer?
hvad er der galt med jer? I skulle skamme jer",,citat slut. Jeg er
sikker på at I nok også sidder og griner...just like me. Det er dog utroligt
hvordan i kan fordømme og erklære folk for at have glemt deen osv osv..uden
at forstå konteksten i det jeg har sagt før...og det der endnu værre er at I
desværre heller ikke selv har forstået budskabet af vores ædle deen...for
havde i det..vil i nok udvise større tolerance og næstkærlighed end i
umiddelbart giver udtryk på. Mine kære venner ...vi skal huske på at Islam
blev spredt via dialog og "kærlighed" og ikke "sværdet" som I ligger op
til...

Lige en sidste ting...(som i garanteret kender men som I måske ikke
har forstået)
Den største jihaad er imod ens jeg...ens indre dæmon og
samvittighed...og ikke samfundet. spørgsmålet er så...mener I virkelig at I
har "udkæmpet" jeres jihaad med jeres indre jeg....????

khuda hafiz
Hizbul

PS: jeg kunne dog helt sikker være enig i jeres fordømmelse af jøde...

talha
Power Member

Denmark
509 Posts Posted - 19/03/2001 : 21:03:51

quote:
Den største jihaad er imod ens jeg...ens indre dæmon og
samvittighed...og ikke samfundet. spørgsmålet er så...mener I virkelig at I
har "udkæmpet" jeres jihaad med jeres indre jeg....????

Kilde tak

abu-furqan
Senior Member

Turkey
77 Posts Posted - 19/03/2001 : 21:56:53
Assalamualaikum min bror mols

nu er der blevet åbnet mange emner så lad os tage en ad gangen, eller
vil vi allesammen få ondt i hovedet. og lad os lægge nogle principper for
vores diskusion

1 alt hvad vi er uenig om skal løses på basis af islam dvs koran og
sunnah

2. hvad et menneske gør skal ikke være det som er udslagsgivende i
bedømmelsen af et parti men det skal derimod dens beviser fra koranen og
sunnah.

dette er meget vigtigt fordi så undgår vi at være uenig med mindre
islam tillader at vi er uenig, samt at dette vil styrke vores sammenhold
insallah.

første emne: hvilke krav stilller islam til en gruppering eller parti?

er det ok med dig at vi tager et emne ad gangen?

Assalamualaikum

abu-furqan

Abulamin
Junior Member

37 Posts Posted - 19/03/2001 : 22:33:38
Salamualeikum
Der blev spurgt en hel masse, for ikke at forvirre folk, så lad være
med at stille flere NYE spørgsmål før disse er besvaret, men det betyder
ikke at i ikke skal besvare de svar i får, men lad os holde det på et
overskueligt plan.

Ok. Et spørgsmål lød på, Broder så vidt jeg ved, så er det en islamisk
stat muslimerne skal arbejde for. Hvor i koranen eller hadith står der, at I
skal oprette en khilafah-stat?
En islamisk stat er det samme som en khilafah eller en imamah, det er
ligemeget hvad man kalder den men indholdet skal være det samme, men
problemet er at muslimerne er forvirret ang. islamisk stat, da vi har lande
som kalder sig islamiske stater som i virklighaden ikke er islamiske stater,
og imama er hos shia muslimerne også forvirret, da de mener at imamen,
khalifaen skal være af de tolv imamer, som er forkert. men der er hadith som
nævner khilafah, hvor profeten siger: israels folk blev politiceret af
profeter, der er ingen profet efter mig, men der ville være khulafah og der
ville være mange. sahaba spurgte hvad beordre du os o Allahs profet, giv den
enes bayah efter den anden......"
I denne hadith, kan der udledes følgende,
1. Israels folk blev styre (politiceret) af profeter.
2. der er ikke flere profeter efter muhammad(saw)
3. i islam styrer khalifaen
4. Der skal gives bayah til khalifaen
5. Der er politik i islam
6. Der kommer til at være mange khulafaa

Wasalam abulamin

Abulamin
Junior Member

37 Posts Posted - 19/03/2001 : 22:46:19
Salamualeikum

Der blev stillet et andet spørgsmål; Broder, der findes allerede 56
muslimske lande, men det vi mangler er indførelse af sharialov. Istedetfor
at oprette en separat stat, så hvorfor ikke arbejde for at indføre sharialov
i de allerede oprettede muslimske lande?

Ja, men akhi, hvad får dig til at tro, at vi skal splitte muslimerne
endu mere, tværtimod så ville vi også arbejde for at forene muslimerne,
under allahs styre, men måden er ved at rive det gamle system op fra
rødderne og implementere hele islam.
Wasalam Abulamin

Muhammad
Junior Member

Denmark
49 Posts Posted - 20/03/2001 : 09:30:31
Assalamu alaikum, akhi.
Du sagde:
""Mine kære venner ...vi skal huske på at Islam blev spredt via dialog
og "kærlighed" og ikke "sværdet" som I ligger op til... ""

Assalamu alaikum, min kære broder.

Da vor højtærede profet, sallallahu ´alaihi wasallam, fik etableret
den islamiske stat i Madinah, blev den islamiske ideologi sandelig også
spredt ud til alle kanter og hjørner, vha. både Da´wah og Jihad (dvs. også
sværdet).
I løbet af få år voksede denne stat sig enormt stor og stærk og
strakte sig fra Marokko og Al-Andalus i vest, til indonesien og kaukasien i
øst, Masha-Allah.

Da vi i dag desværre, er statsløse muslimer, så er vi forpligtede til
at arbejde for at genetablere denne unikke deen, for således at verden igen
kan se dagens lys og dermed befri sig fra korrupte, menneskeskabte love og
systemer hvor folk bukker, bøjer og tilbeder andre folk.
Dette arbejde skal ikke være et hvilket som helst arbejde. Vi klan
eksempelvis ikke ty til at opnå khilafah vha. demokratisk vej. Da Allah
siger at vi i vores profet har det allerbedste eksempel, siger det sig selv
at vi skal følge ham og hans arbejde fra Makkah til Madinah. Profeten kaldte
aldrig til "sværdet", da han ikke havde staten, derimod førte han en
specifik metode for at få implementeret staten.
Denne metode følger HT, for dermed at tilfredsstille Allah, undgå Hans
straf og opnå Hans belønning, insha-Allah

Wassalam

M.B.Ahmad

SkyWalker
Senior Member

Denmark
293 Posts Posted - 20/03/2001 : 09:50:40

Assalam u Alaikum wrt wbt

Easy there hizb bhai... tag det roligt hvad i alverden sker der
herinde, hvis jeg er bare væk for et pare dage, så går der bare hist og pist
i det hele *eherm*

Jeg vil lige slå en ting fast, og give et neutral forslag til os
allesammen. ja inklusiv mig, insha'ALLAH.
Lad os holde denne debat på en meget meget sagligt niveau. Åben minded
diskussion. Det har det også nok været. men der går ged i det et par gange.
Lad være med at nedvurdere hinanden med jeres viden om Koran, Hadith og
Islam i hele taget.

Vi er sgu alle sammen brødre. Hvis vi bliver ved med at svine, slagte
og nedvurdere hinanden, tjaah så går vi sgu ikke nogen steder.

Acceptere ens oplysninger baseret på beviser etc, respekt hinandens
viden. Vis tålmodighed mod din bror hvis han har ikke lige bevist noget
eller har sagt/fortalt noget forkert. Ret ham/hende på en anstændig
måde med at vise forståelse osv osv...

vi er sgu alle samme i udvikling processen. Vi er alle sammen
Insaan/Mennesker og ikke perfekte robotter.

spørg ALLAH swt for den styrke.

Ønsk det samme for din bror, som du ønsker selv. og nu er jeg ude med
flere forslag. Mit menneske hjerne med adna viden kan ikke mere (altså lige
nu)
insha'ALLAH laterz.

Remember to Behave KIDS/BROS/SIS'S

Wa Assalam u Alaikum wrt wbt
May The Force Be With Ya *Always*
Skwalker

Live Like [Mohammad(s.a.w)& Ali(r.a)] and Die like Hussain(r.a)

Muhammad
Junior Member

Denmark
49 Posts Posted - 20/03/2001 : 10:06:20
Asalamu alaikum, akhi.

Du sagde:
[...]

ya akhi.

-udfra en ubekræftet ANTAGELSE om at et medlem, et individ, eller en
sympatisør har udtalt at det er tilladt for muslimske krigere at voldtage
modstandernes kvinder under krigsførelse.

-og udfra endnu en ubekræftet antagelse om at et formodet medlem,
eller en sympatisør har udtalt "danske kvinder er ludere...!"

-og udfra endnu en ubekræftet antagelse om at formodede medlemmer,
eller sympatisører har grint til den ovennævte bemærkning.

-Alt dette i 1995..

Da du var der, ya akhi -hvor udførte du ikke nahya ´anil-munkar
(forbydelse af det onde), "live", i stedet for at gå rundt og fortælle det
til andre trosfæller, tilmed uden at være i stand til at frembringe beviser
(bevis mig om det modsatte).

Hvorfor har du ikke taget kontakt til foreningens talsmand og gennem
denne vej få opklaret om hvorvidt partiet siger at det er tilladt for
muslimske krigere at voldtage modstandernes kvinder under krigsførelse?

Wasalaam

Ramis
Administrator

Denmark
816 Posts Posted - 20/03/2001 : 10:36:18

quote:

[...]

PARTIET??!

Abu Ubaydah
Junior Member

27 Posts Posted - 20/03/2001 : 11:55:40
Salam Aleikum

Eftersom vores profet siger: "EN MUSLIM MÅ IKKE FORNÆRME SIN BROR", så
synes jeg ikke man skal tage andre end dem der behandler en med respekt
seriøst. Med andre ord fortsæt debatten om de islamiske tanker og beviser
uden betragtning til barnagtige kommentarer.

Salam Aleikum
Abu Ubaydah

Ramis
Administrator

Denmark
816 Posts Posted - 20/03/2001 : 11:59:28

quote:

[...]

Det var dog sjovt at du siger det. Det må betyde en af tre ting, enten
er vi ( ikke-khilafah ) ikke muslimer, eller også er khilafah ikke-muslimer.
Eller endelig at Khilafah ikke selv forstår at følge profetens hadith. Selv
tror jeg på det sidste..

For det er klart mit indtryk til alle de møder jeg har deltaget (
undtagen et ) at khilafahs eneste ærinde er at fornærme alle herunder deres
muslimske brødre og søstre!

ps. auntie u rule

Ramis
Administrator

Denmark
816 Posts Posted - 20/03/2001 : 12:04:38
Auntie jee, meri samajh meiN to agayi hai, albata dosroN ke liye aap
arabi meiN tarjuma kardijiye

MOLS
Senior Member

Sweden
406 Posts Posted - 20/03/2001 : 12:51:20
Det er vist din dag i dag Benazir.....Broder, tag kontakt til de
kilder, som du har fået.....jeg kender sågar personer i den forening, som
var tilstede under debatten....og akhi, den gang var jeg kun 16 år og anede
ikke et dyt om islam...

Ubekræftet udsagn, broder Muhammed du siger:

"Mht. navnet. Kuffar er ikke interesseret i kun at ændre på navnet for
navnets skyld. Tværtimod så vil de skam også have at vi skal leve op til
navnet/begrebet. De ønsker derved at skabe en islam i europæisk kontekst og
form, dvs. en islam der tilpasser sig det omgivende samfund -og ikke
omvendt, wastaghfirullah" -> ubekræftet

OK, lad os sige, at fremover skal vi kun tage bekræftede udsagn i
vores indlæg med fulde kildehenvisninger og ikke egne fortolkninger.

Allahafeez
MOLS

Zakariya
Junior Member

Denmark
22 Posts Posted - 20/03/2001 : 12:56:27
asalamo alaikum

vi skal respekteer hinandens ideer. Til Benazir, at tage danske tøj på
er ikke integration, integration er når man blíver en del af det danske
samfund og tager deres ideer til sig.

Wasalam

Benazir Bhutto
Senior Member

United Arab Emirates
101 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:03:31
Brothers from HT

Et virkeligt plat svar......I thought that you were able to give me a
better and conviencing answer....That show what your party stand for.

What about my other questions...det tyske?

Gaya Gaya Nawaz Gaya

Benazir Bhutto
Senior Member

United Arab Emirates
101 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:06:06
Det er virkelig min dag i dag

HT'erne er ikke istand til at besvare mine spørgsmål.....selvom
religionssektionen ikke er min eksperise...

Ihre Tante
BB

Gaya Gaya Nawaz Gaya

Abu Zainedin Abdallah
Starting Member

Denmark
19 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:11:14
Salamalekum til alle dem der har valgt at følge Haqq. AT sige
LailahailAllah, betyder at adlyde i alle aspekter i livet, også politisk.
Når man begynder på det så kommer det med Staten med det samme..!!
Jeg var ikke klar over at der var nogle muslimer her inde der var så
useriøs og lavttænkende, men forhåbentlig vil man rette op på det med det
samme da det ikke er tilladt at tale uden viden.
De fleste Muslimer der er passive i at arbejde via dawah for at
genetablere Allah swt´s Deen, ved godt selv at de er forkert på den. Alle de
store Islamiske retslærde, altså dem der ikke er i lommerne på kuffar, har
understreget det klart og tydelig allesammen, med et hav af beviser fra
Sharia og Intellektuelt. Staten er det vigtigste for Islam, da Islam er
afhængig af den, og ingenting uden den. Se på Ummah der har adopteret
Vestens demokrati eller kultur eller økonmisystem, hvad har de opnået. !!

Depersoner der gerne vil arbejde for Islam og opfyle denne
forpligtelse skal spørge sig selv, og se bort for enkle fejltagelser af
individer og rygter....Hvad går HT´s arbejde så ud på..???
Hvordan arbejder de for at få Islam tilbage i livet( Dowla/Staten).
Der er ingen tvivl blandt de retslærde ..DET er haram at være passiv i
denne situation hvor vi lever uden et Islamisk Styre..!!
Så når der er en mand der grundlægger et parti, som Hizb- ut-Tahrir
(befrielses Partiet..hør selv formålet her:
http://www.dr.dk/nsapi.dr/newton/media/ViewSound.exe?ID=14888 ), så vil han
nemlig opnå Allah´s tilfredshed og arbejde for at genetablere staten, som
han har ved er fard, og vil samtidig resultere i at Islam vil kunne vise sit
sande mægtige smukke ansigt og rede muslimerne for al dens undertykkelse i
alle dens former ( der er masser hvis man stopper op og studere Ummahs
situation, Hvilket også er fard).

Men hvad er deres arbejde i Danmark...de siger jo at de arbejder for
en stat, som skal komme i Ummah,.....hvad skal de så gøre i Danmark...??
Jeg som værende muslim har opfattet det, ligesom mange andre hver
dag - både via Quranen og Sunnah at det bla. var - det Allah beodrede
mohammed til. Men også da jeg satte mig ned og tænkte over det, kunne jeg se
at det umuligt kunne ske ændringer med mindre at regenterne blev fjernet og
der kom Rene Islamiske regenter, samt at folket ønskede og ville det. I dag
sulter og tørster størstedellen af folk efter Islam i Ummah, på grund af
mange faktorer, når jeg siger Islam så mener jeg i styret...fordi de er
blevet frarøvet alt hvad de ejede i gennem generationer-, kulturelt,
økonomisk, socialt, politisk, videnskabeligt m.m. Når man ser sit områdes
ressourcer for vædier der overstiger 100000 af miliarder, forsvinde som dug
for solen, og samtidig ikke have mad eller rent vand, hvilket er dagligdag
for mange specielt i Pakistan, så bliver man da interreseret når en gruppe
mennesker siger at vi kan få det godt igen hvis vi arbejder for det ( Gennem
at arb. for Staten).
Dette oplever vi slet ikke i danmark hvis vi ikke følger med, og
derfor er lysten måske heller ikke lige så stor, men det er og bliver en
forpligtelse over en hver muslim at arbejde for at genetablere denne Deen
igen.
Kan nogle af HT brødrene følge op på hvordan man arbejder på at
etablere staten i Danmark eller andre uislamiske lande, så dem der ønsker
det kan opfylde denne forpligtigelse, samt tage diskussionen alvorligt og
ikke pjatte som en anden Europærer der ikke har det dårligt over at sine
medmennesker lider...??
---Må Allah retlede dem der stadig henter sine svar & former sin
personlighed efter samfundet og hvad andre gør, istedet for at adlyde Allah
gennem Mohammed saw..--Amin
Wa salam alekum

Benazir Bhutto
Senior Member

United Arab Emirates
101 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:24:11
"Jeg var ikke klar over at der var nogle muslimer her inde der var så
useriøs og lavttænkende, men forhåbentlig vil man rette op på det med det
samme da det ikke er tilladt at tale uden viden".

HT-boys, jeg ønsker netop viden!!! Aber Ihre organization hast keine
antworten!!

So what shall I do? I kalder mig jo lavttænkende, når I ikke kan
besvare mine spørgsmål, og betragter kun HT som den sande og eneste
forening???

I har jo selv ikke viden, da I ikke kan answer mine spørgsmål. It
means that, at ifølge jeres egen udtalelse, så er det forbudt for jer at til
om islam

Har I glemt Cifo, Fasm, Opsa, myl, Saps? eller? Hvad arbejder disse
foreninger for??

Gaya Gaya Nawaz Gaya

Benazir Bhutto
Senior Member

United Arab Emirates
101 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:29:37
FROM NOW ON, it is forbidden to talk about islam....only they should
talk, who has the knowledge, and HT has not the fully knowledge about
islam....as they can not answer mine questions..

Gaya Gaya Nawaz Gaya

Muhammad
Junior Member

Denmark
49 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:31:21
Assalamu alaikum, mols

Du skrev:
"den gang var jeg kun 16 år og anede ikke et dyt om islam... ""

Så tal med en talsmand om det, istedet for at sprede rygter.

Så sagde du:
[...]

Der eksisterer mange kilder, jeg kan blot henvise dig til denne site:
http://www.new-presence.cz/98/04/karlsson.htm

Der er ingen tvivl om at..:
"De ønsker at slukke Allahs lys (Islam) med deres munde, men Allah vil
ikke tillade andet end, at Hans lys bliver fuldendt, selvom de vantro måtte
hade det. Det er Ham, som har sendt Sit sendebud (Muhammad) med retledningen
og sandhedens Deen, for at den skal triumfere over alle andre Deen (
livssystemer), selvom polyteisterne måtte hade det." (OQM. Al-Taubah,
32-33).

Og så vil jeg tillade mig at paste lidt "tillægsinfo"..:

"With the complexity of life today," said Zuhair Mahmoud, 39, the
institute's director, "we need a place to teach and explain Islam in a
European context." Mahmoud, meanwhile, contends that the main purpose of the
school is to integrate Islam with European values. "We admire the civil
traditions of Europe-its great principles of democracy, freedom, and
reason," he said. "We would like the chance to show that we practice an
Islam that is open and tolerant. We will give Islam an interpretation that
is most adaptive to European society," Mahmoud said, "For example, polygamy,
sanctioned in the Koran and practiced in some Muslim societies, would be
discouraged at the institute because it conflicts with European traditions
of monogamy."
Judaism, he said, will be used as an inspiration for the Muslim
students. We feel that our Jewish friends once faced the same intolerance we
see today," said Mahmoud. "Today the Jews are accepted. We think that in 20
to 30 years, Islam will be as accepted in France as Judaism."
In addition to the building of universities symposia are often being
held to discuss the integration of Muslims. Such a symposium was held in
Germany on the subject of Muslims in Europe (Feb. 6-8, 92). Amongst the many
issues discussed, emphasis was placed on the practical issues connected with
the full integration of Muslims in the West. A scholar from Sweden, Ake
Sander, suggests "the possibility of founding an Islamic university in
Europe that would instruct the new religious leaders on how to guide Muslim
integration in the Western environment." The article mentions that one of
the other scholar in the symposium proposed that "training imams in the West
would alleviate the self-imposed alienation perpetuated by imams coming from
the Islamic world." The symposium also provided practical examples of
European countries in their efforts to integrate Muslims. (The American
Journal of Islamic Social Sciences. Summer '92, Vol. 9, # 2)

Jeg håber at det er beviser nok, ellers så kan du jo bare løfte
blikket en smule og skue hen imod diverse institutioner, møder og
konferencer der er blevet afholdt. Ikke mindst den omtalte konference i "den
sorte diamant", hvor "elitære" personer kaldte til "demokratiislam".

wassalaam

M.B. Ahmad

Zakariya
Junior Member

Denmark
22 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:33:25
vi har den viden, som det kræves at have. Allah (swt) opfordre
muslimerne til at give dawah og det er fard.

Benazir Bhutto
Senior Member

United Arab Emirates
101 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:35:32
So give me the answers!!!!

Gaya Gaya Nawaz Gaya

Abu Zainedin Abdallah
Starting Member

Denmark
19 Posts Posted - 20/03/2001 : 13:51:05
Salam Benazir, du har meget travlt med at fjerne dig fra emnnet...
Lad brødrene svarende når de henholdsvis kommer hjem fra arbejde og
skole og lign. Du har sagt det masser af gange vi ikke kan noget og vi siger
at vi er de eneste der kun kan noget .. Der er ikke det der bliver sagt. Dit
had er enormt . Tag en dyb indånding. Hvem starte med at svine hvem til..?
Lad os opføre os som muslimer og tage det stille og roligt så vi kan få en
frugtbar diskousion. Dette finder bestemt ikke sted gennem lynchat, med
føelserne i kog. Ok vi er ikk engle, men vi påstår da ikke at alle andre
ikke ved noget. Jo de ved noget men vi mener noget andet. Lad os debattere
her eller i en Moske, fordi dette er gået for vidt...((
Jeres Bror

Muhammad
Junior Member

Denmark
49 Posts Posted - 20/03/2001 : 15:12:09
salamu alaikum, benazir.

hvad vil du have svar på specifikt?

Husk på at vi ikke er andet end begrænsede mennesker, der i vores
begrænsede evner, er nødt til at referere til vores ubegrænsede skabers
budsskab (dvs. Koranen og sunnah).

Abulamin
Junior Member

37 Posts Posted - 20/03/2001 : 16:06:59
Salam skyvalker kom med et forslag, og dette forslag er i virkligheden
islamisk, da vores diskussion ikke må være for nedværdigelse, og det der
skal være referencen og målestokken, skal være de islamiske beviser.
Allah Siger" Men nej ved din herre, de vil ikke have iman førend de
gør dig (O Muhhammad) til dommer i alt hvad de strides om, og derefter ikke
finder det mindste indre modstrid i din dom, og underkaster sig
fuldstændigt."
Wasalam Abulamin

Abu Ubaydah
Junior Member

27 Posts Posted - 20/03/2001 : 17:13:58
Salam Aleikum

Årsagen ligger i at nogle muslimer bruger en forkert målestok og
derfor kommer til forkerte konklusioner. Nogle gør det bevidst og er derfor
i risiko for at udsætte sig selv og andre for elendighed og andre er
desværre naive og tager imod alt hvad deres imam siger, som om de ikke selv
kan tænke.
Der er områder i islam hvor vi gerne må være uenige, men kun hvis de
islamiske tekster tillader dette, såsom at løfte sine hænder når man går ned
i bøn, her er uenighed tilladt....men uenighed om svinekød skal være tilladt
eller ej er uenighed ikke tilladt.
Det samme gælder integration, som nogle muslimer desværre tror kun går
ud på at, lære sprog, arbejde og uddanne sig, her tager de fejl. Undersøger
man nøje den danske integrationspolitik finder man ud af at den er
assimilatorisk, det vil sige at de gennem diverse foreninger og klubber vil
gøre os som dem. Altså smide tørklædet, have kærester, drikke alkohol og
være ydmyg og lydig overfor hvad folketinget vedtager, omend det modstrider
islam eller ej.

Abu Ubaydah

KHALIL
Starting Member

Denmark
5 Posts Posted - 21/03/2001 : 00:45:04
Jeg undrer mig over hvad du siger Ramis hvorfor nedsætte en potentiel
konstruktiv og produktiv dialog og debat til sådan et lav niveau hvornår
lærer vi muslimer at bevare et nogenlunde højt niveau med stærk
bevisfremførelse og ikke personificerede debatter hvor vi bevare den
gensidige respekt, tillid og barmhjertighed og ikke ønsker at opleve
hinanden lave fejl, det er som om du opsøger fejl er tilfreds med at disse
begåes hvor kender du disse brødre fra egentaget har du nogen sinde sat ned
og talt med dem i en grundig og dækkende diskussion, døm ikke på fordomme
slet ikke på myter og løgne og vær tålmodig og tilgivende overfor dine
brødre med mindre der bliver gjort eller sagt noget utilgiveligt rent
islamisk.

Umar
Junior Member

48 Posts Posted - 21/03/2001 : 03:58:25
AsSalâmu aleikum.

HT ad HT!

Hizb-ut-Tahrir er i dag muslimernes hovedpine nr. 1 i England og
Danmark med deres evindelige snak om Khilafah. Hvis man har noget kært,
misbruger man det ikke ved at "prostituere" sig med det! I har ikke respekt
for Khilafah, I gør ikke andet end at misbruge dette koncept til nogle
arabisk-libanesiske nationalisters drøm om et arabisk "khilafah". Drøm
videre!!! Vi sover ikke. Find jer nogle flere gadebøller som rekrutter. Vi
er ikke gadebøller.

Og spar jer for alle fraserne, såsom "subhanallah", "astaghfirAllah"
som svar på dette indlæg. Det kan godt være I ikke ved hvilke magter I i
virkeligheden tjener, og vi burde måske blot ignorere jer pga. jeres blinde
praksis af englændernes nyeste påfund, Hizb-ut-Tahrir, men nej, sørme nej, I
skal ikke få det nemt.

Find jer en anden boldgade.

WasSalâm

Umar Faruq

abu-furqan
Senior Member

Turkey
77 Posts Posted - 21/03/2001 : 09:24:09
[...]

hvad er der galt umar faruuq ? sikke et had og sikke nogle iftirah du
kommer med. Hvis du ikke har beviser for dine påstande, så har du et mægtigt
problem overfor Allah(swt) du siger :

[...]

skal ikke få det nemt. citat slut

Påstår du at vi er agenter sikke langt du er fra sandheden sikke en
mørk mentalitet du har, had had had skinner du af dig min bror du skal rense
dig selv fra dette had. Der gives 80 PISKESLAG til den der kommer med
ubeviselige udsagn om andre, HVOR OG HVAD ER DINE BEVISER.

Engelske agenter? nationalistiske arbejde, I gør ikke andet end at
misbruge dette koncept til nogle arabisk-libanesiske nationalisters drøm om
et arabisk "khilafah". Alt dette siger du uden bevis, uden bevis kommer du
med IFTIRAH.

Er du sindsyg mand, hvorfor gør du sådan mod dig selv? ved du ikke at
det er haram at lyve det er en af de store synder. HVAD ER DINE BEVISER, KOM
MED DINE BEVISER SÅ ALLE KAN SE HVOR "SANDFÆRDIG" DU ER ELLER SÅ ALLE KAN SE
HVILKEN LØGNER DU ER. Det er op til dig om du vil klasificeres som løgner,
en der laver IFTIRAH eller som værende troværdig og sandfærdig KOM MED DINE
BEVISER.

Det er nemt at komme med påstande så kom med de bevise der
understøtter dine påstande.

Jeg kan komme med masser af beviser der fuldstændig modbeviser det du
kommer med, men jeg vil vente og høre dine beviser for dine påstande, det er
jo dig der starter.

[...]

48 Posts Posted - 21/03/2001 : 09:39:07
AsSalâmu aleikum.

Bevis mig her, bevis mig der. HT er gennemskuet. I kan godt nok ikke
se hvad det er, I har gang i, men det kan mange muslimer alhamdulillah. Jeg
skrev ikke at I er engelske agenter. Prøv at læse hvad jeg skrev! Er
qadianier engelske agenter? De tror på at deres religion er sand, men uden
at være klar over at den blev til med englændernes hjælp. På samme måde med
HT. Sammenligningen har intet med HT's status som muslimer at gøre, det er
kun for at vise at de enkelte individer i HT desværre er redskaber for
"højere magter" uden at vide det. Sørgeligt. Men det vil ikke blive nemt for
dem, det skal der nok tages forholdsregler imod.

WasSalâm

Umar Faruq

abu-furqan
Senior Member

Turkey
77 Posts Posted - 21/03/2001 : 11:18:04
Assalamualaikum

det eneste jeg kan sige til er : Du frygter ikke allah

Qadiani er Engelske agenter det kan du se på deres arbejde de tjener
engelske interesser.

Qadianier KOFFAR.

du siger:Er qadianier engelske agenter? De tror på at deres religion
er sand, men uden at være klar over at den blev til med englændernes hjælp.
På samme måde med HT.

Forklar lige Hvad du mener ahi, vores deen er ikke lavet af
englænderne den er fra Allah(swt)vores beviser ER FRA KORANEN OG SUNNAH og
ikke fra det engelske underhus. Dit had og dine fordomme har formørket dit
sind. EN MUSLIM DER IKKE TAGER QORANEN OG SUNNAH ALVORLIG er meget langt fra
islam. Ahi ifølge islam skal du komme med beviser for dine påstande, det har
du ikke gjordt men du håner tværtimod tanken om at skulle komme med beviser,
på basis af hvilke beviser har du "gennemskuet" Hizb-ut-tahrir?

Du siger: de enkelte individer i HT desværre er redskaber for "højere
magter" uden at vide det.citat slut.

siden du ved det så del din viden med os, kom med dine beviser fordi
ellers er du ikke andet en en LØGNER

HVAD ER DINE BEVISER ???????????

DU SKAL FRYGTE ALLAH(SWT), hvis du har nogen forhåbninger op at ville
komme i paradiset.

Abu Zainedin Abdallah
Starting Member

Denmark
19 Posts Posted - 21/03/2001 : 11:52:42
Salam alekum.
Jeg vil spørge vores bror om han ikk eville uddybe denne påstand,
fordi vi har problemer nok med vores regenter ifrom af fængslinger sammen
med mujahideen fra verden over, og når Allah siger at vi muslimer er
barmhjertige overfor hinanden, så er det absolut ikke tilfældet. Vi er ikke
begyndt at skrive her inde fordi at vi vil ødelægge hyggen, men fordi der
hviler en fard over alle muslimer, som vi gerne vil kalde til at opfylde.
Nemlig at genetablere Islam i livet. Når du så kommer og ødelægger en
Islamisk diskussousion ved at begynde og svine os til med falske
påstande..Audoobillah.
Men Ins´Allah jeg vil ikke tabe fatningen, og kæmpe for at holde
sabbath med dem der ønsker at undlade at diskutere dette vitale emne...ok
måske er det ikke vitalt for dig men det er det for Islam, og vi vil ikke
bøje for dig men du er vores bror og ins´Allah du kan uddybe hvad du mener
med denne påstand, som i følge mig ikke har kød på sig, men tværtimod er en
løgn..(, og ellers deltage i emnet som du er logget en på ligesom alle
andre, ellers kan du jo bare hoppe over i et af de andre forums. Jeg ved
ikke om du ikke har lært at læse hvad emnet drejer sig om, men vis du har
noget til emnet fra et Islamisk synspunkt så er du hjertlig velkommen. Fordi
når vi fra HT diskutere og kommer ind på roden til problemmet som du ikke
har set i andre forums så er det nemlig kæddet sammen med emnet, Ligesom
betonstøbningen under huset sandelig er en del af huset og en den vigigeste
faktor for huset. Det samme er det med tanker og systemer. men
ins´Allah...start med at uddyb din falske påstand, så du ikke villeder andre
muslimer som ikke har sat sig en i emnet ....--Sammenligningen har intet med
[...]

Må Allah hjælpe os alle til at være mere saglige og ærlige når vi
diskutere ins´Allah.
ASalam jeres bror Abu Zainedin Abdallah

Umar
Junior Member

48 Posts Posted - 21/03/2001 : 12:39:45
AsSalâmu aleikum.

Ikke enhver påstand kan bevises. Det kan heller ikke 100% bevises at
Ahmadiyya er engelsk. Men der er nogle klare tegn på at Ahmadiyya er et
produkt af briternes ønske om at splitte den muslimske ummah. Briterne har i
deres sidste forsøg været endnu mere smarte! Ved at starte en organisation,
der tilsyneladende taler Islams sag, men ved deres fremfærd og metoder
ødelægger muslimernes mulighed for at rejse sig op af støvet pga. afsløring
af diskrete mål.

Det er ikke sådan man opnår succes. HT udfører en bestemt opgave og
skal absolut bekæmpes. Det er fard for enhver muslim at modarbejde HTs
skjulte dagsorden.

WasSalâm

Umar Faruq

talha
Power Member

Denmark
509 Posts Posted - 21/03/2001 : 12:44:02
Hvordan skal vi bekæmpe HT???

Abu Ubaydah
Junior Member

27 Posts Posted - 21/03/2001 : 12:48:08
Salam Aleikum

Til de seriøse og dem der frygter Allah.

Allah siger meningsmæssigt:

"VÆR TILGIVENDE, PÅBYD DET GODE OG VEND RYGGEN TIL JAHILEEN
(IGNORANTE)"

Dette vers læste Ali (ra) overfor Khaliffen -Ameer Al-Mu´mineen - Umar
(ra) for at berolige ham og ikke tage en mand alvorligt da denne anklagede
vores daværende Khaleefah for ikke sande påstande.

Derfor siger jeg til vores brødre og søstre, at personer der ikke kan
debattere på et sagligt plan, skal ignoreres indtil de gider at vokse op.

Hvad anklagerne angår så er det den anklagende der skal fremlægge
beviser, for disse uhyrlige og uforskammede påstande vis lige ikke findes
blandt muslimer der elsker hinanden, ja endog vil dø for hinanden.

Desuden er der ikke noget mere ynkeligt og æresløst at, komme med
sådanne påstande bag en skærm uden kendskab til dig og hvem du er.

Jøderne plejede at bande på profeten bag hans ryg og gør det den dag i
dag.
Sahabah konfronterede Makkah-samfundet frontalt og var bestemt ikke
bange for deres mening skulle hæftes fast som deres personlighed.

Abu Ubaydah

Abu Ubaydah
Junior Member

27 Posts Posted - 21/03/2001 : 12:52:37
[...]

19 Posts Posted - 21/03/2001 : 12:58:15
Hvad for en skjult dgasorden..
Og er du blevet mufti, siden du usteder fatwa om at bekæmpe et
islamisk parti der arbejder for at vise kuffars sande falskhed, og genrejse
ummah via profetens metode ved at rense muslimerne , der er opdraget med kun
den åndelige del af Islam pga. af kuffar har koloniseret Ummah og dermed
forældrenes tanker og kultur...
Du bekæmper et Islamisk parti på basis af deres BAGTANKER ...hvilke
??, Og hvor i Koranen og Sunnah stammer denne Fatwa fra.....???? Hvilke
retslærde bakker dig op...?? Hvem er du...???
Må Allah give dig kraft til at be om tilgivelse for denne grimme
handling du er ved at udføre, hvilket minder om Quraish´s opførelse da de
bekæmpede Vores beærede Profet Muhammed saw.

KHALIL
Starting Member

Denmark
5 Posts Posted - 21/03/2001 : 14:33:44
ADVARSEL!!!ADVARSEL!!!ADVARSEL!!!ADVARSEL!!!

Fra : Peter Bang

Dato : 04-10-05 22:46

> [...]
>Tidligere tiltalt
>Mogens Camre har tidligere været
>officielt tiltalt for racisme. Det blev han

Ja, Mogens er i sandhed en begavelse.

Han blev i fordoms tid også taget i Kastrup Luftnavn. Han havde en
pistol med i bagagen. Frygtelig intelligent mand.

Hvis hans arbejde i Bruxelles bygger på ligeså spændende modeller
som ovenstående, så skal det nok gå.

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 10:05

On Tue, 4 Oct 2005 20:16:13 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>alle Vestens lande er infiltreret af muslimerne, og at de taler pænt til os,
>mens de venter på, at de er nok til at slå os ihjel......

Mogens Camre er en løs kanon med omtrent så meget politisk tæft
som en elefant i en porcelænsforretning.

Der var andre årsager end hans aktie handel til at han i sin tid blev
ekskluderet fra S.