Ynkelig fejhed hos DF...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-10-05 10:15

Det er virkelig beskæmmende at se, hvor meget DF p.t. er ved at sælge ud
af deres ideologiske kernesag, som altid har været opgøret med den
muslimske masseindvandring.

Louise Frevert tør ikke stå ved sine udtalelser - som hun altså endda nu
påstår ikke engang er hendes! - mens resten af partiet vasker hænder og
tager afstand.

Hvis man virkelig mener at have en sag, så må man altså også være
indstillet på at kæmpe for den og risikere modstand, i stedet for blot
at undvige og flygte lige så snart man risikerer ubehageligheder.

Det tyder på at dèn "uskærmede ærlighed" DF har villet sælge sig på i
indvandrerdebatten, er ved at være en saga blot på grund af dette partis
smag for magten og at der efterhånden kunne være stærkt behov for et
parti, som rent faktisk tør tage et frontalopgør med §266B-tyranniet
under risiko for kriminalisering.

Det nytter ikke at man går som katten om den varme grød og lægger skjul
på rædselsperspektiverne ved den fortsatte islamisering af Danmark,
fordi det åbenbart skal være strafbart at sige sandheden.

I så fald må man så gribe til civil lydighedsnægtelse og tage sin
eventuelle straf for blot at "tale Rom imod"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin

Dato : 04-10-05 10:18

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
>
> I så fald må man så gribe til civil lydighedsnægtelse og tage sin
> eventuelle straf for blot at "tale Rom imod"...

Og nu mister Pind overborgmesterposten til Ritt. Bondam har lige
erklaeret Frevert for "ikke stueren".

Fra : Rune

Dato : 04-10-05 10:24

> Og nu mister Pind overborgmesterposten til Ritt. Bondam har lige
> erklaeret Frevert for "ikke stueren".

Ritt er The Beast of Revelation, men jeg troede faktisk at DF havde valgt at
støtte S i København.

ak. At have børn i københavnske folkeskoler når Ritt "hvad ikke alle skal
lære, skal ingen lære" Bjerregård kommer til magten er jo en tragedie. akke
mig! akke mine børn!

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-05 10:37

Rune <test@test.test> wrote:

> Ritt er The Beast of Revelation, men jeg troede faktisk at DF havde valgt at
> støtte S i København.

Klaus Bondan erklærer at han ikke vil indgå i et konstitueringsflertal
hvori DF indgår, og i øvrigt slet ikke vil have vil have noget at gøre
med DF. Hvilket nok ville kunne blive et problem, især hvis DFerne får
et af borgmesterposterne.

Ritt vil naturligvis samarbejde med DFerne, og det vil Søren Pind også.
Mon den radikale holdning gør at De Radikale ryger ud på sidelinien? Men
det kan vi se efter kommunevalget; er der intet flertal på rådhuset
bestående af S+R+SF+Enh vil en sådan afvisning fra Rs og SFs side jo
blot overgive overborgmesterkæden til Søren Pind. Men så slipper
Venstres folketingsgruppe jo også for ham.
--
Per Erik Rønne

Fra : XXX

Dato : 05-10-05 01:07

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in news:1128417475.064197.308750
@f14g2000cwb.googlegroups.com:

> Og nu mister Pind overborgmesterposten til Ritt. Bondam har lige
> erklaeret Frevert for "ikke stueren".

Bondam er ikke stueren.

Fra : Alucard

Dato : 05-10-05 07:38

On 05 Oct 2005 00:07:19 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Bondam er ikke stueren.

Jeg hørte ham Bondam i radioen (i forgårs aftes tror jeg) og i en
sammenligning får han Villy 'Fort Bragg' Søvndal til at ligne et
geni....)

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 08:09

Alucard <alucard44@otmail.com> wrote:

> Jeg hørte ham Bondam i radioen (i forgårs aftes tror jeg) og i en
> sammenligning får han Villy 'Fort Bragg' Søvndal til at ligne et
> geni....)

Han fik lavet en Per Kleis Bønnelycke - det var ham der var radikal
amtsborgmesterkandidat i København, og fik borgmesterposten gjort umulig
da han ikke ville forhandle med DF. Et borgerligt samarbejde krævede
såvel DF som R - og Vibeke Storm Rasmussen klarede så skærene ved at
give DF viceborgmesterposten ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 05-10-05 09:39

"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg hørte ham Bondam i radioen (i forgårs aftes tror jeg) og i en
> sammenligning får han Villy 'Fort Bragg' Søvndal til at ligne et
> geni....)

Jeg mener jo også, at ham Claus 'Buckingham' Bondam burde holde sig til den
lyserøse cardigan og 'Langt fra LasVegas'.
Det er jo nok, at vi griner af ham et sted.

J.

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 09:54

On 4 Oct 2005 02:17:55 -0700, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

>Og nu mister Pind overborgmesterposten til Ritt. Bondam har lige
>erklaeret Frevert for "ikke stueren".

Bondam kan godt lide at få den i røven så han har vist ikke meget at
klandre andre for.

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 10:13

Tveskaeg wrote:

> Bondam kan godt lide at få den i røven så han har vist ikke meget at
> klandre andre for.

Det må du gerne uddybe. Skal han holde sin læft fordi han er bøsse elelr
hvad mener du?

--

morten sorensen

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 10:18

On Wed, 05 Oct 2005 11:13:07 +0200, morten sorensen
<morten@mortens.net_DELETE> wrote:

>Det må du gerne uddybe. Skal han holde sin læft fordi han er bøsse elelr
>hvad mener du?

Jeg mener at en mand der godt kan lide at få den i røven ikke skal
komme og præidke moral over for andre.

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 10:18

Tveskaeg wrote:

> Jeg mener at en mand der godt kan lide at få den i røven ikke skal
> komme og præidke moral over for andre.

.... da homoseksualitet er umoralsk?

--

morten sorensen

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 10:24

On Wed, 05 Oct 2005 11:17:55 +0200, morten sorensen
<morten@mortens.net_DELETE> wrote:

>... da homoseksualitet er umoralsk?

Jada. Meget.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 10:53

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Jada. Meget.

Dobbeltmoralsk, da du jo selv gør det med Bondam. Ellers ville du jo
ikke have vidst hvad han foretrækker.
--
Per Erik Rønne

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 12:00

On Wed, 5 Oct 2005 11:52:30 +0200, spam@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Dobbeltmoralsk, da du jo selv gør det med Bondam. Ellers ville du jo
>ikke have vidst hvad han foretrækker.

Bondam har ikke undladt at gøre opmærksom på at han foretrækker den i
røven, der er ingen grænser for hvad en politikker vil gøre for at
score et par hundrede ekstra stemmer.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-10-05 12:15

Tveskaeg wrote:

> Bondam har ikke undladt at gøre opmærksom på at han foretrækker den i
> røven, der er ingen grænser for hvad en politikker vil gøre for at
> score et par hundrede ekstra stemmer.

Næ, han har sagt at han er homoseksuel.

--
Allan Riise

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 12:17

On Wed, 5 Oct 2005 13:15:22 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Næ, han har sagt at han er homoseksuel.

Ja han foretrækker den i røven, det er jo det jeg har prøvet sige hele
tiden.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 12:27

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Ja han foretrækker den i røven, det er jo det jeg har prøvet sige hele
> tiden.

Enten har du været i seng med ham, og ved dermed at han kan lide det på
den måde {og så var det vel dig der penetrerede ham}. Eller også ved du
ikke hvad du taler om. Masser er bøsser er ikke til analt samleje, eller
kun til det hvis de selv penetrerer.

Erfaringerne viser i øvrigt at heteroseksuelle mænd i amerikanske
fængsler ikke har det fjerneste mod at penetrere andre mænd / drenge, så
du mister vel intet ved at indrømme dit møde med Klaus Bondam ... hvis
du altså ikke er fuld af mundsvejr.
--
Per Erik Rønne

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 13:19

On Wed, 5 Oct 2005 13:27:28 +0200, spam@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>fængsler ikke har det fjerneste mod at penetrere andre mænd / drenge, så
>du mister vel intet ved at indrømme dit møde med Klaus Bondam ... hvis

Av hvar, der fik jeg sørme den.

Tilbage står stadig at Bondam ikke skal præidke moral for andre når
han selv kan lide at få den i røven.

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 13:26

Tveskaeg wrote:

> Tilbage står stadig at Bondam ikke skal præidke moral for andre når
> han selv kan lide at få den i røven.

Næ. Tilbage står at du er homofob.

--

morten sorensen

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 13:48

On Wed, 05 Oct 2005 14:25:45 +0200, morten sorensen

Haha ja. Skal du have pomfritter til?

Fra : Allan Riise

Dato : 05-10-05 14:33

Tveskaeg wrote:

> Haha ja. Skal du have pomfritter til?

Homofob = Sygelig angst/afsky for Homofile..
Det er *ikke* en ret fra grill baren.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 14:47

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Homofob = Sygelig angst/afsky for Homofile..
> Det er *ikke* en ret fra grill baren.

Men der synes nu at være en korrelation mellem homofobi og undertrykt
homoseksualitet hos patienterne:

<http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/assault/roots/freud.html>

Ja, jeg ved jo ikke engang hvem der gemmer sig bag pseudonymet [Svend]
Tveskæg.
--
Per Erik Rønne

Fra : Allan Riise

Dato : 05-10-05 14:57

"Per Rønne" wrote:

> [...]
>
> <http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/assault/roots/freud.html>
>
> Ja, jeg ved jo ikke engang hvem der gemmer sig bag pseudonymet [Svend]

Heler ikke her, men Pommesfritten må have remoulade enten i øregangen, eller
lidt længere inde, med de skriv der er her i denne tråd, fra dennes hånd..

--
Allan Riise

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-10-05 15:04

Per Rønne wrote:

> [...]
>
> <http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/assault/roots/freud.html>
>
> Ja, jeg ved jo ikke engang hvem der gemmer sig bag pseudonymet [Svend]

Åh, suk...

Det er jo det samme slidte "enhver som ikke kan lide bøsser er sikkert
selv skabsbøsse"-argument, som klappet ind i manegen hver eneste gang en
ærlig heteroseksuel fyr blot tillader sig at stille sig uforstående
over for homoseksuel kønspraksis...

Det ville vel svare til at mene at DF'ere er skabsmuslimer og såkaldte
"anti-racister" i virkeligheden er skabsracister...

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 15:17

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> selv skabsbøsse"-argument, som klappet ind i manegen hver eneste gang en
> ærlig heteroseksuel fyr blot tillader sig at stille sig uforstående

»Uforstående«? Så ville der vel ikke være tale om så stærke reaktioner -
personligt føler jeg da heller intet seksuelt tiltrækkende ved
edderkoppesex {gør du?}, så hvis man er uforstående over for det, så er
man bare ligeglad. Afsky for noget seksuelt føler jeg dog over for
incest og pædofili.

Her er jo tale om en decideret psykiatrisk diagnose: homofobi.
--
Per Erik Rønne

Fra : GB

Dato : 05-10-05 17:22

spam@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> personligt føler jeg da heller intet seksuelt tiltrækkende ved
> edderkoppesex {gør du?}, så hvis man er uforstående over for det, så er

Føj! Er du araknofob? Det er jo lige til 266b...

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 17:28

GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

> spam@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> Føj! Er du araknofob? Det er jo lige til 266b...

Næh, jeg føler hverken seksuel tiltrækning eller frastødning af deres
seksualakt {selv om det nu er synd for hannen}. Den homofobe er jo netop
kendetegnet af at han altid skal råbe op om hvilken afsky han føler for
samleje mellem to personer af samme køn.
--
Per Erik Rønne

Fra : GB

Dato : 05-10-05 18:42

> [...]
> netop kendetegnet af at han altid skal råbe op om hvilken afsky han
> føler for samleje mellem to personer af samme køn.

Her er ordene "altid skal råbe op om" det centrale. Man kan godt være
frastødt rent personligt af homoseksualitet, uden af den grund at være
homofob. Jeg har da haft flere gode kolleger, som var bøsser - no problem -
så længe de - som min engelske bekendt Geoff siger: "... let me remain in a
vertical position, and do not force me to receive swollen goods..."

GB

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-10-05 14:59

Allan Riise wrote:

> Homofob = Sygelig angst/afsky for Homofile..
> Det er *ikke* en ret fra grill baren.

Man får helt lyst til at istemme:

"Spis' hær elle me' hjem?"

Lige så meget som bøsser helt sikkert skal have deres udmærkede ret til
at praktisere deres seksualitet under private former, lige så meget
mener jeg omvendt at vi andre har ret til at finde det grundlæggende
ulækkert at homoseksuelle mænd nu rent faktisk dyrker sex med hinanden i
eet eller andet omfang.

De har det jo åbenbart sådan at de ligefrem tænder på det, mens vi så
bare er nogle andre, der måske ikke lige finder tanken om sex med andre
mænd synderligt tiltalende. Må vi gerne have lov til fortsat at have det
sådan, tak? Eller det må vi måske netop ikke, hvis ikke vi skal stemples
som "homofober"?

Det er ved at nå helt grotesk langt ud med denne overdrevne, moderigtige
"bøsseforståelse", ifølge hvilken det åbenbart ligefrem er "tabu" ikke
spontant at falde på knæ for og forgude en trods alt temmelig dekadent
seksualpraksis...

Anders Peter Johnsen

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 15:01

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> mener jeg omvendt at vi andre har ret til at finde det grundlæggende
> ulækkert at homoseksuelle mænd nu rent faktisk dyrker sex med hinanden i

Naturligvis. Personligt finder jeg også alene tanken frastødende. Det
har bare intet med homofobi at gøre.

> [...]
> mænd synderligt tiltalende. Må vi gerne have lov til fortsat at have det
> sådan, tak? Eller det må vi måske netop ikke, hvis ikke vi skal stemples

Tveskaeg blev stemplet som homofob fordi han mener det er umoralsk at
være bøsse og Bondam derfor ikke skal udtale sig om moral.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-05 11:01

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Jada. Meget.

Umoral er vold, tyveri og bedrag. Det generer uskyldige medmenneske.
Hvem generes af om Bondam er aktiv eller passiv bagdørsindianer?

Som Spies sagde - så bliver der flere piger ledige til os andre.

Muslimer mener at Allah får ondt et eller andet sted når bol ikke
fører til børn. Dem om det

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 12:39

Tveskaeg wrote:

> Jada. Meget.

Ok. Lad os bare være enige om at være uenige om det, da jeg ikke forstår
man gider blande sig i andres seksuelle forhold så længe det ikke
berører en overhovedet.

--

morten sorensen

Fra : XXX

Dato : 05-10-05 15:44

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote in

> Jada. Meget.

Hørt!

Fra : GB

Dato : 05-10-05 10:32

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> ... da homoseksualitet er umoralsk?

Det er unaturligt, og har kun til formål at stille seksuelle behov, da
homoseksuelle ifølge sagens natur ikke kan forplante sig med hinanden.

Dermed ikke sagt, at de ikke skal have lov til det - det er bare ulækkert
at få deres - efterhånden politisk smarte og korrekte - seksuelle
præferencer stukket i hovedet ved enhver lejlighed.

Og så kan vi lige vende din polemik 180 grader: Mener du da, at bøsser er
bedre end andre?

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 12:41

GB wrote:

> Og så kan vi lige vende din polemik 180 grader: Mener du da, at bøsser er
> bedre end andre?

Næ; de er hverken værre eller bedre.

Polemikken er ikke min; det er Tveskaeg der mener at Bondam kan lide 'at
få den i røven'.

--

morten sorensen

Fra : GB

Dato : 05-10-05 17:20

> Polemikken er ikke min; det er Tveskaeg der mener at Bondam kan lide
> 'at få den i røven'.

Jamen, hvis han kan lide at få den i røven, hvad er der så efter din mening
galt med det, siden du opponerer mod udsagnet?

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 17:28

> [...]

> Jamen, hvis han kan lide at få den i røven, hvad er der så efter din mening
> galt med det, siden du opponerer mod udsagnet?

Svend Tveskæg kan jo kun vide det, hvis han selv har, øh, penetreret
Bondam ...
--
Per Erik Rønne

Fra : morten sorensen

Dato : 05-10-05 17:40

GB wrote:
> morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Jamen, hvis han kan lide at få den i røven, hvad er der så efter din mening
> galt med det, siden du opponerer mod udsagnet?

Der er jo ingen der aner om han kan det. Pointen er at Tveskaeg mener at
KB ikke skal udtale sig om moral fordi han er bøsse.

Det synes jeg er langt ude.

--

morten sorensen

Fra : GB

Dato : 05-10-05 18:35

> Der er jo ingen der aner om han kan det. Pointen er at Tveskaeg mener
> at KB ikke skal udtale sig om moral fordi han er bøsse.
> Det synes jeg er langt ude.

Ja, han skal da ende(hrm)lig udtale sig om moral, såvel som alle andre. Men
man tænker sit - det var nok bare Tveskæg, som kom til at tænke højt.

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-10-05 18:06

On Wed, 05 Oct 2005 09:32:17 +0000, GB wrote:

> Det er unaturligt, og har kun til formål at stille seksuelle behov, da
> homoseksuelle ifølge sagens natur ikke kan forplante sig med hinanden.

Hvor mange gange har du forplantet dig og hvor mange gange har du dyrket
sex?
Forskellen på de to tal må være unaturligt.
--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 05-10-05 18:38

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

> Hvor mange gange har du forplantet dig og hvor mange gange har du dyrket
> sex?
> Forskellen på de to tal må være unaturligt.

Jow, tak, det skulle det f.... helst også...

Men det KAN jo teoretisk ende (Shut up, Beavis!) med en forplantning, når
jeg dyrker sex - det kan det derimod ikke, når to mennesker af samme køn
har sex.

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-10-05 19:12

On Wed, 05 Oct 2005 17:37:30 +0000, GB wrote:

> Jow, tak, det skulle det f.... helst også...

Være unaturligt?

> Men det KAN jo teoretisk ende (Shut up, Beavis!) med en forplantning, når
> jeg dyrker sex - det kan det derimod ikke, når to mennesker af samme køn
> har sex.

Hvad så med når to gamle mennesker dyrker sex? Kvinden holder jo op med
at producere æg på et tidspunkt.
Eller når mindst den ene part er steril?

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 05-10-05 19:51

> Hvad så med når to gamle mennesker dyrker sex? Kvinden holder jo op
> med at producere æg på et tidspunkt.
> Eller når mindst den ene part er steril?

Hvad gifte folk foretager sig i ægtesengen, rager hverken dig eller mig -
med mindre parret begynder at offentliggøre deres udfoldelser.

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-10-05 20:11

On Wed, 05 Oct 2005 18:51:15 +0000, GB wrote:

> Hvad gifte folk foretager sig i ægtesengen, rager hverken dig eller mig -
> med mindre parret begynder at offentliggøre deres udfoldelser.

Der er rigtigt mange gifte folk der offentliggør deres udfoldelser. Du
kan se reklamematerialet overalt i landet, kørende rundt på 4 hjul med
fuld sirene på.

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 05-10-05 21:16

> Der er rigtigt mange gifte folk der offentliggør deres udfoldelser. Du
> kan se reklamematerialet overalt i landet, kørende rundt på 4 hjul med
> fuld sirene på.

Hvor bor du???

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-10-05 21:28

On Wed, 05 Oct 2005 20:16:18 +0000, GB wrote:

> Hvor bor du???

Jeg er sikker på at der også er barnevogne der hvor du bor.
--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 06-10-05 00:00

> Jeg er sikker på at der også er barnevogne der hvor du bor.

Hehe - nar!

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 09:31

On Wed, 05 Oct 2005 23:00:25 +0000, GB wrote:

> Hehe - nar!

Udover det lille eksempel, så lægger heteroseksuelle sjældent skjul på
at de netop er heteroseksuelle. Skal homoseksuelle ikke have lov til det
samme?

--
MVH
osv...

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-10-05 11:13

On Thu, 06 Oct 2005 10:31:18 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Udover det lille eksempel, så lægger heteroseksuelle sjældent skjul på
>at de netop er heteroseksuelle. Skal homoseksuelle ikke have lov til det
>samme?

Hvis man vil køre ned ad nørrebrogade, stående på en ladvogn kun iført
tangatrussser og millitærstøvler så må man forhelvede regne med en
reaktion fra den der går på fortovet.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-05 12:08

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Hvis man vil køre ned ad nørrebrogade, stående på en ladvogn kun iført
> tangatrussser og millitærstøvler så må man forhelvede regne med en
> reaktion fra den der går på fortovet.

Altså: stenkast mod et i bund og grund festligt optog, Gay Pride Parade,
som afholdes årligt i de fleste storbyer i den civiliserede verden,
herunder Jerusalem?

Er du da blevet islamisk fundamentalist på dine gamle dage? Af bl.a.
Oehlenschlägers tragedie »Palnatoke« kan vi jo se at du som 12-årig var
voldsomt mod at din far, kong Harald, lod sig døbe, så kristen er du vel
næppe, Sweyn Forkbeard, så de kalder dig i det land, du drog i leding
mod, og som du erobrede. Selv om din søn Knud nu måtte gentage
erobringen ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-10-05 12:37

On Thu, 6 Oct 2005 13:07:54 +0200, spam@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Altså: stenkast mod et i bund og grund festligt optog, Gay Pride Parade,
>som afholdes årligt i de fleste storbyer i den civiliserede verden,
>herunder Jerusalem?

Oki hvad så med en pædofil Pride Parade det er vel så også OK?

Og hvor mange Hetro Pride Parades er det nu lige der er?

Nej gay pride parades bliver afholdt for at "provokere borgerskabet"
og så skal man kraftedme ikke stille sig an som et fornærmet barn når
missionen så lykkedes over al forventning.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 12:32

On Thu, 06 Oct 2005 12:13:24 +0200, Tveskaeg wrote:

> Hvis man vil køre ned ad nørrebrogade, stående på en ladvogn kun iført
> tangatrussser og millitærstøvler så må man forhelvede regne med en
> reaktion fra den der går på fortovet.

Jada. Hvilken reaktion ville du komme med hvis det var gennembankede
kvinder du så komme kørende ned ad Nørrebrogade kun iført tangatrusser
og militærstøvler?

At de homoseksuelle gør det, er jo ikke for at reklamere for deres
seksualitet eller hverve nye medlemmer, men for at opnå at deres
seksualitet ikke længere vækker opmærksomhed.

--
MVH
osv...

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-10-05 13:10

On Thu, 06 Oct 2005 13:31:55 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Jada. Hvilken reaktion ville du komme med hvis det var gennembankede
>kvinder du så komme kørende ned ad Nørrebrogade kun iført tangatrusser
>og militærstøvler?

Jeg ville blive deprimeret fordi de ville så have grebet deres sag
helt forkert an og jeg ville råde dem til at kontakte en advokat
istedet for.

>At de homoseksuelle gør det, er jo ikke for at reklamere for deres
>seksualitet eller hverve nye medlemmer, men for at opnå at deres
>seksualitet ikke længere vækker opmærksomhed.

Hvis den udleves på ladet af en lastvogn på nørrebrogade så må den sgu
da for helvede forventes at vække opmærksomhed. Nu må du lige stoppe.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 13:58

On Thu, 06 Oct 2005 14:09:50 +0200, Tveskaeg wrote:

> Jeg ville blive deprimeret fordi de ville så have grebet deres sag
> helt forkert an og jeg ville råde dem til at kontakte en advokat
> istedet for.

Kan en advokat sørge for at gøre samfundet opmærksom på et problem og
få folk til at skifte holdning til det?

> Hvis den udleves på ladet af en lastvogn på nørrebrogade så må den
> sgu da for helvede forventes at vække opmærksomhed. Nu må du lige
> stoppe.

Vist skaber det opmærksomhed (som jeg også skrev), men meningen med
opmærksomheden er jo at næste gang du støder på en homoseksuel, så
vækker det ikke opmærksomhed hos dig.

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 06-10-05 11:22

> Udover det lille eksempel, så lægger heteroseksuelle sjældent skjul på
> at de netop er heteroseksuelle. Skal homoseksuelle ikke have lov til det
> samme?

Det er dårlige manerer at snave sin partner i fuld offentlighed. Så er det
sgu ligemeget om man er bøsse eller ej.

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 12:28

On Thu, 06 Oct 2005 10:21:45 +0000, GB wrote:

> Det er dårlige manerer at snave sin partner i fuld offentlighed. Så er det
> sgu ligemeget om man er bøsse eller ej.

Det er ikke den eneste måde man kan vise man er heteroseksuel på. Mine
arbejdskollegaer er ikke i tvivl om at jeg er heteroseksuel og de har
aldrig mødt min kone.
Jeg kan forstå på dig at du er heteroseksuel og det selvom jeg aldrig
har mødt dig og ikke ved hvem du er.
Hvis de homoseksuelle kunne opfattes med samme naturlighed, så ville du
være fri for at de reklamerede med deres seksualitet.

Det er da lidt besynderligt, at det udelukkende er sex med en af samme
køn man tænker på når ordet homoseksualitet bliver nævnt, men at det
samme ikke gør sig gældende med ordet heteroseksuel. Homoseksuelle har
skam også andet at tage sig til end at dyrke sex.

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 06-10-05 12:41

> ... Homoseksuelle har skam også andet at tage sig til end at dyrke
> sex.

Som jeg skrev et par indlæg højere oppe, har jeg haft kolleger, som var
bøsser, så det ved jeg skam godt. Hvad er det, du prøver at sige?

Det jeg opponerer imod er, at det nærmest er en kvalitet i sig selv i
radikale og venstreorienterede kredse, bare at være bøsse. Og sådan
nogle ting, som at bøsser vil kirkevies, og dermed vil have Guds
velsignelse for noget, Gud angiveligt anser for en vederstyggelighed,
for nu at bruge bibelsk lingo.

GB

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-05 12:58

> [...]

> velsignelse for noget, Gud angiveligt anser for en vederstyggelighed, for

Som buddhist er det vel i bund og grund noget, som ikke angår dig. I
øvrigt har ingen seriøst foreslået at eksempelvis den katolske kirke
skulle tvinges til at foretage kirkevielser af to personer af samme køn,
endsige at man med ligestillingslovgivningen i hænderne skulle tvinge
den til at ansætte kvindelige præster.

Man er kun nået til at de anerkendte trossamfund, som måtte ønske det,
kan foretage sådanne vielser. Og at det for statskirkens vedkommende må
være op til den enkelte præsts samvittighed, om han vil gøre det.
--
Per Erik Rønne

Fra : GB

Dato : 06-10-05 13:57

> Som buddhist er det vel i bund og grund noget, som ikke angår dig.

??? Må buddhister ikke have holdninger? Jeg er altså ikke islamist, så jeg
må gerne tænke selv.

> Man er kun nået til at de anerkendte trossamfund, som måtte ønske det,
> kan foretage sådanne vielser. Og at det for statskirkens vedkommende
> må være op til den enkelte præsts samvittighed, om han vil gøre det.

Det var en masse hype om at bøsse-kirkebryllupper skulle lovfæstes i Den
danske Folkekirke. Og der er jeg for længst stået af. Ved du, hvad det
engelske ord "mockery" dækker?

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 13:56

On Thu, 06 Oct 2005 11:41:06 +0000, GB wrote:

> Som jeg skrev et par indlæg højere oppe, har jeg haft kolleger, som
> var bøsser, så det ved jeg skam godt. Hvad er det, du prøver at sige?

Du skrev jo "Dermed ikke sagt, at de ikke skal have lov til det - det er
bare ulækkert at få deres - efterhånden politisk smarte og korrekte -
seksuelle præferencer stukket i hovedet ved enhver lejlighed.".

Og så er det jeg siger at du jo også får heteroseksuelles seksuelle
præferencer stukket i hovedet ved enhver lejlighed.

> Det jeg opponerer imod er, at det nærmest er en kvalitet i sig selv i
> radikale og venstreorienterede kredse, bare at være bøsse.

Nej, kvliteten i den forbindelse er at de tør stå ved at de er
homoseksuelle og at omgangskredsen i det mindste lader som om det ikke
generer dem.

> Og sådan
> nogle ting, som at bøsser vil kirkevies, og dermed vil have Guds
> velsignelse for noget, Gud angiveligt anser for en vederstyggelighed,
> for nu at bruge bibelsk lingo.

Det er jo op til folk selv at bestemme hvad "Gud" skal acceptere og hvad
den ikke skal acceptere. Det er jo kun overtro.

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 06-10-05 19:44

> Og så er det jeg siger at du jo også får heteroseksuelles seksuelle
> præferencer stukket i hovedet ved enhver lejlighed.

Er du ikke lidt for sex-fixeret, tror du?

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 20:11

On Thu, 06 Oct 2005 18:43:36 +0000, GB wrote:

> Er du ikke lidt for sex-fixeret, tror du?

Når en mand siger "hold da kæft nogen gode patter hun havde", eller han
bare omtaler sin kone, så får jeg da hans seksuelle præferencer stukket
i hovedet.

--
MVH
osv...

Fra : GB

Dato : 06-10-05 23:20

> Når en mand siger "hold da kæft nogen gode patter hun havde", eller han
> bare omtaler sin kone, så får jeg da hans seksuelle præferencer stukket
> i hovedet.

Ja, og? Det er vel ikke det samme, som når en mand siger "... og ham
Morten, han bruger sand i eksplorationscremen. Fucking bastard. Min r**
bløder på andet døgn nu."

EOD, det har været underholdende.

GB

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-10-05 23:54

On Thu, 06 Oct 2005 22:19:58 +0000, GB wrote:

> Ja, og? Det er vel ikke det samme, som når en mand siger "... og ham
> Morten, han bruger sand i eksplorationscremen. Fucking bastard. Min r**
> bløder på andet døgn nu."

Nej, det er vel nogenlunde det samme som når Karen fortæller at Mads
kneppede hende kalveknæet til julefrokosten.

Jeg forventer dog ikke at nogen af sætningerne er noget du får kastet i
hovedet af vildtfremmede h*oseksuelle, men jeg har da hørt bekendte
fortælle om deres "spændende" lege med urin, analsex,
langt-ned-i-halsen-oralsex og spanking. Man bliver sgu ikke gravid af
noget af det...

--
MVH
osv...

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-05 00:54

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Nej, det er vel nogenlunde det samme som når Karen fortæller at Mads
> kneppede hende kalveknæet til julefrokosten.

Jeg tror ikke man kommer til at bløde af analfuck med sand i
smøremidlet. Sandskornene er jo smurt og bevægelige og ikke fæstet på
sandpapir. Sandet vil samle sig hvor der ikke er snævrt og blive ret
uskadeligt, kun mildt irriterende som alle fremmedlegemer er.

Man bløder hvis det varer længe, er voldsomt og der ikke er smurt før
indtrængen eller man har svagheder fx pga infektion
Det er om underkastelse - ligesom pottetræning er.
Al sex er om at den ene vælger tryg lav rang - evt at få barn med
vinderen. Bøssesex er som islam, altid om underkastelse (og islam
BETYDER forgudelse af slavestatus, at underkastelse). Dyr
pelssoignerer for at signalere rang - afluseren er lavest. Og begge
får endomorfiner dvs lykke imens
------------------

Moral hængsler om toilettræning

Mor skal socialisere spædbarnet og internalisere den pligtmoral, som
overmødre i samfundet forlanger.

Det sker ikke kun ved påbud om "det må du ikke" og ros for det
rigtige, men også ved FED UNDERSTREGNING AF FORBUD PR STRAF.

Allerede som helt spæd giver mor ikke bryst altid, når barnet kræver
det. Det skal være smilende og artigt. En magtkamp kører, og det store
excersits-projekt hedder pottetræning, hvor barnet belønnes for at få
lort og pis afvejen uden pinligheder og efterhånden uden ble. WC er
tempel (og derfor af porcelæn, ikke plast - det er helligt).

Samvittighedsnag opstår ved, at man frygter den straf, der plejer at
komme fra mor, når man ikke har været lydig overfor de uskrevne
regler - og de kan være sværtforståelige og dermed terroristiske.

Forfængelighed er også dobbelt og både om skam og skyld, både om
gruppepres og indre domstol.

Der ligger stor stolthed i at være normal og bruge toilet korrekt -
det ses af nedladende fnisen, når nogen taler om tabu'et.

Korpsånd=gruppeinstinkt=samfundssind=gruppeegoisme

er om moral, der kommer indefra, spontant, ved at man har erfaring
for, at det betaler sig i at være social,venlig, hensynsfuld.

Det er bedre, at overordnet mildhed og storsind er programmeret ind i
barnet ved konsekvente laissez faire forældres gode eksempel, end at
en emsig, straffende mor har gjort barnet nervæst afhængigt af ros og
straffrihed på kort sigt.

Aflads-køb og gerningsretfærdighed skaber accept af
muslim-indvandring. Sund sans kræver at tossegodhed minimeres.

Respekt for videnskab og viden er ligesom moral en sag om
forfængelighed og flugt fra kedsomhed. Man frygter angsten for intet -
den gør rastløs. Men trygge regler og tryg blåstemplet nobelprist
viden giver en illusion om, at man lever i den bedste af alle
verdener, og man ikke behøver stille spørgsmålstegn ved dogmerne.

Fra : XXX

Dato : 06-10-05 21:32

> [...]

> Udover det lille eksempel, så lægger heteroseksuelle sjældent skjul på
> at de netop er heteroseksuelle. Skal homoseksuelle ikke have lov til det

At de homoseksuelle er villige til at vise os normale, at de er psykisk
syge og lider af en pervesitet, er da kun godt. Så kan vi andre nemmere
holde kontrol med dem.

Fra : XXX

Dato : 06-10-05 21:54

XXX <not@this.level> wrote in news:434589cf$0$1785
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
>
> At de homoseksuelle er villige til at vise os normale, at de er psykisk
> syge og lider af en pervesitet, er da kun godt. Så kan vi andre nemmere

Perversitet skulle der selvfølgelig have stået.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-05 10:35

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-05 10:49

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Det må du gerne uddybe. Skal han holde sin læft fordi han er bøsse
> elelr hvad mener du?

Alle der irettesætter om folks moral bør holde deres kæft

Bondam er nok til at give og ikke få den, at dømme efter hans macho
dansestil

Om små piger voldtages hertillands ved vi meget lidt - sexisme-sagers
udfald er skabt af politiets behov for afledningsmanøvrer og
ligegladhed med justitsmord, så måske det kun sker et par gange
årligt, og det kan aldrig være så slem en forbrydelse som at brække
benet på en modstander.

Stueren er alle, mht ord. Penge og ord lugter ikke. Nyrup afslørede
sig som værre end fascist, da han for ud mod DF, og nu følger mange
trop, og vil forhåbentlig blive vraget af vælgerne for dømmesyge, som
er en af de mest udbredte og værste typer sindsyge.

Politikere skal bedømmes på deres politik - ikke på deres
personlighed. Hvordan har de stemt. Hvad har de sagt. AT der er
selvmodsigelser gør ikke meget, hvis det ikke er om brudte løfter a la
Nyrup om efterløn.
Man skal jo ikke giftes med den man stemmer på. Det er en hollywoodsk
uskik at gå op i om en kandidats psyke er god smag. Bidrager han til
lykkeskabende love - det er det eneste vigtige.

Bøsser skal have tak for at udvikle ny sexlege, så folk har flere
brikker at fly tte med i dette opreklamerede praktiske
hobby-tidsfordriv. De er nok oftest med lav selvtillid og derfor meget
lyvende , men der er mange undtagelser.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 10:53

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Bondam kan godt lide at få den i røven så han har vist ikke meget at
> klandre andre for.

Du har måske været i seng med ham, siden du »ved« hvordan han
foretrækker det?
--
Per Erik Rønne

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-05 10:35

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:43424801$0$9177$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Louise Frevert tør ikke stå ved sine udtalelser - som hun altså
> endda nu påstår ikke engang er hendes! - mens resten af partiet

Da Anders og jeg diskuterede Nietzsche og Kant i min have, var der
klart størst sympati hos Anders for den prænazistiske pligt-etiker,
Immanjuel Kant, som var drivkraft for Eichmann

Kant er spejderdreng uden jordforbindelse og siger at hvis en røver
spørger dig, om din ven er gemt i dit hus, for de vil dræbe ham, så
skal du svare sandt, trods det at du bliver meddelagtig i mord.Løgn er
moralsk fallit*G*

Ligeså skørt ville det være hvis Pia og DF tog ansvar for hvad DANSK
LOV TVINGER DEM TIL, at tørre af på en pensioneret officer, der vil
være stolt af ridderkors i form af §266b-dom
DEt er det man har kanonføde til - men Frevert er guld værd og skal
helst ikke dømmes

Al ynkelighed er hos vor censurlov og de, der forsvarer den.

Anders var i lommen på den søde præstedame, der underviste på Cirkus
Uni, så når hun sagde at Kant var sundere end Nietzsche, så sigtede
Anders efter høj karakter og mente som læreren. Der var mange
understregninger i kompendiet vedr Kant og ingen vedr den
sværtforståelige Nietzsche - som læreren intet forstår af.
Kik omkring igen - hvis jeg er upræcis, så modsig, privat, ng eller
her. Bo Warming 35861000

Fra : Peter Bang

Dato : 04-10-05 13:10

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:
>Det er virkelig beskæmmende at se,
>hvor meget DF p.t. er ved at sælge ud
>af deres ideologiske kernesag, som
>altid har været opgøret med den
>muslimske masseindvandring.

Det er jo nærmest tragikomisk i sig selv, at bygge en ideologi på
modstand mod dit og dat. Tragikomisk, og dog alligevel, på
forunderlig vis, utrolig populært.

>Louise Frevert tør ikke stå ved sine
>udtalelser - som hun altså endda nu
>påstår ikke engang er hendes! - mens
>resten af partiet vasker hænder og
>tager afstand.

Er der basis for en løsgænger på tinge?

> [...]
>en saga blot på grund af dette partis
>smag for magten og at der
>efterhånden kunne være stærkt behov for et

Der er vel blot sket det, at DFs nære forhold til regeringen har
klarlagt for Pia og ledergruppen, at politik handler om alt muligt
andet end enkelte koleriske personagers pudekamp med §266b. Man
kan vel påstå, at §266b udelukkende er et problem for de ganske
få. Lad dog disse få individer tage kampen med domstolene, og lad
dog demokratiet tage sig af mere relevante sager. Der er et land
der skal regeres.

At der så stadig er medlemmer af Folketinget og andre lovgivende
organer, der vælger at pille navle i frustration over, at de skal
formulere sig sagligt og dannet, er mig en gåde.

>Det nytter ikke at man går som
>katten om den varme grød og lægger skjul
> [...]

Du er igen glået glip af essensen. Det er IKKE strafbart at sige
sandheden. Det er strafbart at forhåne eksempelvis en race eller
en religion. Det er ikke rumforskning at debattere problemer. Men
for enkelte forvrøvlede individer er det åbenbart noget af en
udfordring, at debattere eksempelvis terrorisme uden at
generalisere sig frem til, at kloden består af ca. 1 mia
terrorister pga. religiøst tilhørsforhold. Det er ikke alene
ulovligt, det er også decideret ubegavet.

Vi prøver igen: Oppfeldt og Møller har perverterede seksuelle
tilbøjligheder. Ergo er Venstre-politikere pædofile vindueskiggere.

Synes du selv, at ovenstående påstand er udtryk for analyserende
og konkluderene begavelse??

>I så fald må man så gribe til civil
>lydighedsnægtelse og tage sin
>eventuelle straf for blot at "tale Rom imod"...

Jeg må anbefale at landets lovgivere følger lovgivningen eller
følger domstolenes udmålinger. Alternativerne er tåbelige på alle
måder.

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-10-05 13:30

"Peter Bang (slet X04ZN)" <peterbang@X04ZNprivat.dk> skrev i

> [...]
> terrorister pga. religiøst tilhørsforhold. Det er ikke alene
> ulovligt, det er også decideret ubegavet.

Mange muhamedanere opfører sig på en sådan måde, at det at sige
sandheden om dem, i sig selv er en fornærmelse.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bang

Dato : 04-10-05 13:57

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet X04ZN)" <peterbang@X04ZNprivat.dk> skrev i

Men

>Mange muhamedanere opfører sig på en sådan måde, at det at sige
>sandheden om dem, i sig selv er en fornærmelse.

Tak for de berigende ord ... !?

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-10-05 13:32

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i

> [...]
>
> I så fald må man så gribe til civil lydighedsnægtelse og tage sin
> eventuelle straf for blot at "tale Rom imod"...

BRAVO ANDERS!
--
NoTrabajo

Fra : Jesper

Dato : 04-10-05 15:11

> [...]

> I så fald må man så gribe til civil lydighedsnægtelse og tage sin
> eventuelle straf for blot at "tale Rom imod"...

LF hverken kan eller skal stå ved sin webmasters udtalelser. Når
politiet nu sigter webmasteren for overtrædelse af §266b og ikke LF, så
er det jo nok fordi de har en rimelig god formodning om at det ikke er
hende der har skrevet det.

Iøvrigt har den nu fyrede webmaster tilstået sin brøde, det er en ren
tilståelsessag!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-10-05 16:05

Jesper wrote:

> [...]
> politiet nu sigter webmasteren for overtrædelse af §266b og ikke LF, så
> er det jo nok fordi de har en rimelig god formodning om at det ikke er

Denne sag - set i lyset af dens udvikling - ligefrem STINKER af politisk
"deniability"!

(Dette begreb bruges normalt om ministre, som kynisk tørrer lorten af på
deres undergivne embedsmænd, når de selv begår en fejl og ikke lever op
til deres eget ansvar: I dette tilfælde er det jo grotesk at LF i ramme
alvor hævder, at hun ikke engang selv har tjek på, hvad der står skrevet
i hendes navn på hendes egen hjemmeside! Hvor naiv tror hun dog mon vi
andre er? SELVFØLGELIG har hun da, om ikke direkte selv skrevet, så i
alle fald godkendt hjemmesidens indhold! Herregud, det ville jo svare jo
til en toppolitiker som totalt ukritisk bare læser sin spindoktors taler
op for åben skærm uden først selv at gennemlæse dem? Hvor inkompetent
har man overhovedet lov til at ville fremstille sig selv som? Det er jo
ikke Bush og Rove, dét her? Og hvad tjener det hende da overhovedet at
flygte? Tværtimod ville det klæde hende så meget desto mere at tage
direkte personligt ansvar for sin webmaster uden alle disse krybende
beklagelser og dårlige undskyldninger!)

> Iøvrigt har den nu fyrede webmaster tilstået sin brøde, det er en ren
> tilståelsessag!

Manden gør for mig at se Louise Frevert og DF dèn bjørnetjeneste (og for
dem som ikke skulle have forstået det, betyder det altså en "aldeles
misforstået og uigennemtænkt overvenlighed") at han godvilligt ofrer sig
som den gamle (parti)soldat han er og tager skraldet for dem i en - for
mig totalt uforståelig - "højere sags tjeneste".

Jeg er ikke i tvivl om at han sikkert nok OFFICIELT bliver ekskluderet,
som spil for medierne, men at han samtidig i mere uofficiel henseende
nok har LFs og DFs dybe taknemmelighed for således at lade sig selv gøre
til martyr for DFs de-facto-regeringsmagt i medierne ved at forsøge at
holde de øvrige implicerede parter så udueligt "stuerene", som de jo
desperat prøver at fremstå som.

Hvilken ynk, at det skal komme så vidt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 04-10-05 17:07

> [...]

> desperat prøver at fremstå som.
>
> Hvilken ynk, at det skal komme så vidt...

Naturligvis ville webmasteren ikke tilstå, hvis han ikke havde gjort
det: Ikke nok med at han får en fyreseddel, forlader partiet og gør en
utrolig dårlig figur, han har også fået en straffesag på halsen for sine
udtalselser som han satte LFs navn under og kan ende med en plettet
straffeattest og en tur i brummen og det kan han jo kun takke sig selv
for!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-10-05 18:12

Jesper wrote:

> [...]
> udtalselser som han satte LFs navn under og kan ende med en plettet
> straffeattest og en tur i brummen og det kan han jo kun takke sig selv

Helt ærligt, så er du mig sgu' efterhånden en kende for naiv at høre på:

SELVFØLGELIG kan manden da tænkes at ville ofre sig for at "redde
partiets ære", endda hvis han er enig med udtalelserne og sympatiserer
med Louise Frevet og vil holde hende og DF skadesløse for Freverts
påståede "fejltagelse"!

(Jeg synes snarere problemet er at hun løber fra sine synspunkter!)

Det gør det ikke meget bedre at manden ovenikøbet er en gammel
højtstående officer, hvilket kun støtter min mistanke om en tilstræbt
"ridderlig selvopofrelse" hos ham: Når det således ikke direkte har
været fædrelandet, han har givet sit kødelige liv for i krig mod
russerne, så kan man alligevel påstå at han overført forstand i Danmarks
interesse lader sig "kaste for løverne" - medierne og retssystemet - for
at fjerne fokus fra Frevert og DF, som forbliver ved magten.

Det eneste han bare skal gøre er ganske enkelt at sige som Frevert selv
BURDE have sagt hele tiden: "Ja, det er mig, der skrevet det, og jeg
står ved det!"

Hvad risikerer han reelt?

Hvis han virkelig sympatiserer med udtalelserne (som man har grund til
at tro er Freverts egne, da hun angiveligt tidligere har vedkendt sig
dem) så bliver han jo tværtimod gjort til en slags "hemmelig martyr" ved
at tage en latterlig bagatelstraf for §266B-brud.

Dèn slags politiske deniability er gamle koldkrigere vist også lige
tilpas vant til i dette land...

Om føje år - evt. efter mandens død - vil vi så få hele historien
genfortalt af DF i en version, hvor Pia Kjærsgaard og andre vil flokkes
for at ære denne stolte §266B-martyr og ivrigt vaske deres egne hænder...

(Jeg ved ikke rigtig, hvorfor jeg mon kommer til at tænke på Horst Wessel?)

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 04-10-05 20:51

Anders Peter Johnsen wrote:

> (Jeg synes snarere problemet er at hun løber fra sine synspunkter!)

Ja, man må byde DF velkommen til realpolitikkes verden.

Nu betales prisen for virkelig indflydelse.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-10-05 18:33

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> [...]
> sine udtalselser som han satte LFs navn under og kan ende med en
> plettet straffeattest og en tur i brummen og det kan han jo kun takke

En 266B-dom er da noget ærefuldt. Bare det var mig, der kunne bryste mig
af sådan én.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-05 21:20

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> En 266B-dom er da noget ærefuldt. Bare det var mig, der kunne bryste
> mig
> af sådan én.

Søhelten tænker præcis som dig, og ville elske at komme i fængsel, men
får kun bøde, tror jeg

Der er rationering på disse straffe - i min tid var de lette at få,
men nu skal du være højt på strå i et parti for at få det ridderkors

Censuristerne sætter en ære i at "problemet er lille - kun sjældent er
der brug for at straffe"

Helst ville de se at de havde kuet danskerne og ingen turde sige
sandheden

Da jeg senest sigtedes, og løj at en anden måtte have skrevet i mit
navn, jublede de at de kunne slippe for at give mig endnu en Nobelpris
De frafaldt - som om politiets IT- ikke kunne spore usenetserver, som
jeg bruger.

Havde det været børneporno, havde de kunne. Narrehatte. Korrupt
dobbeltmoralsk lortepoliti, som ejes af Islam-apologeterne

Min straffeattest er uplettet, hvis jeg gad søge job. Men skulle jeg
som en af mine nevøer søge job som groupier ved et casino, ville
arbejdsgiver efterspørge mere end straffeattest og få meget mere at
vide af politiet..

Fra : John Schmitt

Dato : 04-10-05 22:00

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> En 266B-dom er da noget ærefuldt. Bare det var mig, der kunne bryste mig
> [...]

Det er da meget nemt, skriv under med dit eget navn og adresse.

JS

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-05 05:14

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote:

> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da meget nemt, skriv under med dit eget navn og adresse.

Jeg tror nu nok at Rigspolitiets edb-eksperter kan opspore ham, hvis de
fandt det værd at bruge kræfterne på det. Men nu er det jo heller ikke
børneporno han distribuerer på usenet ...

--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-10-05 19:55

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en
meddelelse

> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da meget nemt, skriv under med dit eget navn og
> adresse.

ROTFL! )

NoTrabajo er vist det, man i gamle dage kaldte for en
"afstandsbisse" - en der kun turde sige grove ting til folk,
når de var på behørig afstand.

--
ahw

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-10-05 17:29

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i
> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da meget nemt, skriv under med dit eget navn og adresse.

Jeg skriver ikke under pseudonym, fordi jeg frygter myndighederne. Jeg
gør det, fordi jeg - i begyndelsen frygtede halalhippierne - og nu,
fordi jeg frygter muhamedanerne. De "retfærdige" skyer ingen midler for
at genere personer, der er indsigtsfulde og oplyser om sandheden.
--
NoTrabajo

Fra : Ingolf

Dato : 04-10-05 17:30

> [...]
>
> I så fald må man så gribe til civil lydighedsnægtelse og tage sin
> eventuelle straf for blot at "tale Rom imod"...

Tjaa.. det er med stor beklagelse at Venstre's største støtteparti, basere
sine udtalelser på såkaldte 'webmastere' før man tager dem i sen egen mund.
Jamen? Vil det sige at Frevert ikke skrev sin egen bog? Det kommer an på om
Danskerne kan lide bogen, ellers er den skrevet af en eller anden webmaster,
som NÆSTEN INTET har med at gøre med DF. Men kan i lide bogen.. så er det
DF!

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-10-05 10:02

On Tue, 04 Oct 2005 11:14:50 +0200, Anders Peter Johnsen
> [...]

>Louise Frevert tør ikke stå ved sine udtalelser - som hun altså endda nu
>påstår ikke engang er hendes! - mens resten af partiet vasker hænder og

Der er kommunalvalg om 1½ måned, derfor blev Louise Freverts
hjemmeside pludselig til en sag.

Der var vel nogen der havde håbet at det kunne flytte afgørende
stemmer til hvem der skulle sætte sig på overborgmesterstolen.

Foreløbig ser det ud til at koste Søren Pind hans overborgmester
drømme. (han nåede dog at sikre sig en rar folketings gage først)

Men den der virkelig har noget ud af denne historie er Ritt Bjerregård
og det er vel også fra hendes valgmaskineri at vi skal finde
ophavspersonen til denne historie.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-10-05 22:34

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) on tirsdag 4. oktober 2005 at 18:06
+0100 wrote:
>Naturligvis ville webmasteren ikke tilstå, hvis han ikke havde gjort
>det

nu bliver det jo virkeligt morsomt - den logiske koneskevns af dit
synspunkt er, at hvis man nægte at have begåer en eller anden strafbar
handling, så er det udtryk for sandhed.
Dermed har vi adskillige konkrete justitsmord i maneg voldssager - og ikke
mindst boldtægtssager.
Jamen altså…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-10-05 22:31

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) on tirsdag 4. oktober 2005 at 16:10
+0100 wrote:

>Iøvrigt har den nu fyrede webmaster tilstået sin brøde, det er en ren
>tilståelsessag!

Det er jo egentligt ret komisk. Hvis det ikkehavde været end af dine
meningsfæller, vile du have sprundet mange og lange teorier om
sammansværgelser og gustne overlæg. Men her? Næh nej, det kan selvfølgelig
ike komme på tale…
Wierd!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-10-05 22:42

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> on tirsdag 4. oktober 2005 at 22:20 +0100
wrote:
>Søhelten tænker præcis som dig, og ville elske at komme i fængsel, men
>får kun bøde, tror jeg

Jamen der er da ingen der forhindrer ham i at forsøge - men første
forudsætning er at han gider at gøre noget for sagen, anden forudsætning
er, at han stå ved hvem han er - altså navn og adresse - og tør han ikke,
den tøsedreng

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-05 00:30

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> forudsætning
> er, at han stå ved hvem han er - altså navn og adresse - og tør han

Talleruphuus har stået ved både navn og officersrang og er let at
spore til adresse og telefonnummer - og får nok en pjatbøde som dem
jeg har fået tre af - og ved den sidste var incasso-systemet forbedret
så jeg var nødt til at betale.

Der er intet tøsedreng ved at denne bodyguard "tager kuglen" for
systemets ondskabsfulde attentatforsøg på LF.
DF er virkelig proffer, at de har været 10 træk forud for modparten i
skakspillet og taget højde for censur-fascismen som Fogh pga
internationale aftaler ikke kan afskaffe.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-10-05 22:40

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> on tirsdag 4. oktober 2005 at 19:32
+0100 wrote:

>En 266B-dom er da noget ærefuldt. Bare det var mig, der kunne bryste mig
>af sådan én.

Jamnen det kan duda nemt opnå:
1) du skal øve dig i lidt mere end en oneline
2) du skal holde samme hadske tone som du plejer
3) du skal selvfølegelig oplyse at du er arbejdsløs (du ved; den der med
at de satans muslimske indvandrer forhindrer dig i at tage arbejde fordi
du bliver såudmattet af at skulle kæmpe i mod dem (det var ironi…)
4) du skal vælge et andet medie end usenet
5) du skal vælge et medie hvor de gider bruge tid på at læse hvad du skrivr
6) du skal finde et medie der ønsker at bringe sig selv i en strafbar
situation for ar brunge dine synspunkter

(og jeg mener fortsat at 266B skal afskaffes - så for lige at gøre det
klart)

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-10-05 22:43

XXX <not@this.level> on onsdag 5. oktober 2005 at 2:07 +0100 wrote:
>Bondam er ikke stueren.

Ihhhh nej, det er da klart. Sorry at jeg ikke så det før nu. Dine
"argumenter" er simpelthen SÅ klare.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311