Vise ord fra Erik Meier Carlsen
Fra : Knud Larsen

Dato : 01-10-05 10:05

"Frevert kan ikke se forskel på en isoleret gruppe af hadefulde islamister,
der vitterligt er rede til vold og terror i deres blinde had mod Vesten - og
så den meget store gruppe af fredelige muslimer i Danmark.

Venstrefløjen kan ikke se forskel på enkelte debattører og politikere, der
synes næsten lige så forblændet af had og derfor dømmer muslimer i det hele
taget - og så det helt store flertal af den danske befolkning og det danske
folketing, der i dag står samlet bag den stramme udlændingepolitik.

Frevert søger at overføre terroristers og voldtægsforbryderes ugerninger på
muslimer i det hele taget. Søvndahl og Clausen søger at tilsmudse alle
udlændingepolitiske strammere med Freverts uanstændigheder. Med den slags
metoder forgifter man klimaet for den politiske debat - og for samliv og
integration i landet i det hele taget."

Fra : jodem

Dato : 01-10-05 11:27

> Venstrefløjen kan ikke se forskel på enkelte debattører og politikere, der
> synes næsten lige så forblændet af had og derfor dømmer muslimer i det
> hele taget -

Ja, typer som Camre, Dahlerup og Frévert har tydeligvis fået besked på at
holde kæft eksternt, så længe partiet er støtteparti, og DF er midlertidigt
gået i kloster.
Man må formode, det er Antvorskov, hvor det eneste, der er efterladt, er
svinestalden.

Som nævnt andetsteds er det ikke et stort flertal af befolkningen, der står
bag dem, men ca. 12% som sørger for strøelsen. At det drejer sig om
skinhellighed fremgår af partiets modvilje mod at ekskludere Frévert.

Fra : GB

Dato : 01-10-05 11:56

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen

> Man må formode, det er Antvorskov, hvor det eneste, der er efterladt,
> er svinestalden.

Hvilken ekspertise. Er det da dér, du plejer at opholde dig?

Er der i det hele taget nogen, som har læst hele teksten, eller har man kun
læst det, som er sakset til sensationspressen?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : jodem

Dato : 01-10-05 12:20

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen
>
> Er der i det hele taget nogen, som har læst hele teksten, eller har man
> kun
> læst det, som er sakset til sensationspressen?

Så flittig, som netop du har været, til at sakse fra diverse af partiets
eller partisoldaternes hjemmesider, skulle man mene, at netop du ville finde
det fuldt tilstrækkeligt at læse et citat.
Men kreativ saksning er vel ikke mindre forventeligt på den fløj end
kreativ bogføring.i det parti, man holder ved magten.

Fra : Croc®

Dato : 01-10-05 12:45

I sandhed vise ord.

Regards Croc®

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-10-05 19:17

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> I sandhed vise ord.

Mener du virkelig croc at ovenstående er vise ord, at
påstande som:

"det helt store flertal af den danske befolkning og det
danske folketing, der i dag står samlet bag den stramme
udlændingepolitik."
samt:

[...]

I så fald ser jeg da gerne en dokumentation for dette.

Jeg er af den opfattelse at man blot påviser Freverts og DFs
hykleri - og at de nævnte herrer blot lader hendes
udtalelser fremstille i al sin tåbelige nøgenhed (politisk
set).

Hvis det som Knud skriver altså skulle være vise ord, så vil
jeg frygte for hans yderligere "vise" ord.

--
ahw

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-10-05 20:18

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> [...]
>
> "det helt store flertal af den danske befolkning og det danske folketing,
> der i dag står samlet bag den stramme udlændingepolitik."

Nok er jeg ikke Croc og nok kan AHW ikke se hvad jeg skriver, - men
ovenstående er jo ikke noget man kan "mene" er forkert, det er et rent
faktum, at det forholder sig sådan, at både regeringen, Socialdemokraterne,
OG flertallet i befolkningen står bag den stramme udlændingepolitik.

> [...]
> integration i landet i det hele taget."
>
> I så fald ser jeg da gerne en dokumentation for dette.

Og hvordan havde herren tænkt sig, at man skulle kunne "dokumentere" sådan
noget?

> [...]
> tåbelige nøgenhed (politisk set).
>
> Hvis det som Knud skriver altså skulle være vise ord, så vil jeg frygte

Du behøver heldigvis ikke frygte MINE vise ord, dem tør du jo ikke se, - og
du har vel også afskrevet en som Meier Carlsen på forhånd, det ville undre
mig meget om det ikke forholdt sig sådan.

Fra : Croc®

Dato : 01-10-05 21:31

On Sat, 1 Oct 2005 20:16:32 +0200, "Arne H. Wilstrup"

> [...]
>
>"det helt store flertal af den danske befolkning og det
>danske folketing, der i dag står samlet bag den stramme

Der er et politisk flertal, og ganske givet også et flertal i
befolkningen der ønsker indvandringen under kontrol, at folks
forudsætninger for ønsket om en regulering af indvandringen er
forskellige er en anden sag.

> [...]
>metoder forgifter man klimaet for den politiske debat - og
>for samliv og integration i landet i det hele taget."

Jamen det passer da, det er i høj grad yderfløjene, eller
fundamentalisterne i begge lejre om du vil, der står for hovedparten
af den offentlige debat. Den er til tider så skinger at almindelige
folk undlader at deltage.

> [...]
>hykleri - og at de nævnte herrer blot lader hendes
>udtalelser fremstille i al sin tåbelige nøgenhed (politisk

Deri er vi ganske enige, men som du selv kan se herinde, er der
milevidt forskel på den almene hadekampagne nogle fjolser i gruppen
fremfører, og til de debatører der har en konstruktiv tilgang til
problemerne.

>Hvis det som Knud skriver altså skulle være vise ord, så vil
>jeg frygte for hans yderligere "vise" ord.

Nu var det altså ikke Knuds vise ord, men et citat fra Erik Meier
Clausen.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-10-05 09:54

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Nu var det altså ikke Knuds vise ord, men et citat fra Erik Meier
> Clausen.

Sådanne bagateller kan mesteren ikke tage sig af, - og hvis jeg hævdede at
månen ikke var lavet af grøn ost, så ville AHW "dokumentere" det modsatte.