Dansk for viderekomne
Fra : please-answer-here

Dato : 30-09-05 15:26

Jeg kan godt forstå, at disse artikler har vakt forargelse. Det har bestemt
ikke været meningen, og jeg beklager

Det overgås vist kun af dengang hun fik 10% bøsser og 10% lesbiske til at
være 20% af de homosexuelle.

(Gad vide om det også var hende med de mandlige og kvindelige
bibliotekslånere).

Fra : morten sorensen

Dato : 30-09-05 15:39

please-answer-here wrote:
> [...]
> være 20% af de homosexuelle.
>
> (Gad vide om det også var hende med de mandlige og kvindelige

Det var det ikke; mener det var Inge Refshauge (?).

--

morten sorensen

Fra : please-answer-here

Dato : 30-09-05 16:13

morten sorensen wrote:

> Det var det ikke; mener det var Inge Refshauge (?).

Så må de ha' haft den samme regnelærer

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-05 16:36

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Det var det ikke; mener det var Inge Refshauge (?).

Den ligegyldige fortalelse indgik ikke i noget der førte frem til en
konklusion
Det var Åse MAdsen der er over 60 år, der klumrede - betydningsløst, men
morsomt for uintelligente debatører

I søndags om københavnerbispen der pralede af sin byggen bro med Damaskus og
Cairo gejstlige til at sige

"menneske først, muslim så"
også en fortalelse. Men en langt væsentligere - Freudian slip

Fra : jodem

Dato : 30-09-05 15:49

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt forstå, at disse artikler har vakt forargelse. Det har
> bestemt ikke været meningen, og jeg beklager

Jo, det var meningen, men det var ikke meningen, at forargelsen skulle
rettes mod hende selv.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 30-09-05 15:47

"please-answer-here" == please-answer-here <noone@nohost.nodomain.invalid> writes:

> Jeg kan godt forstå, at disse artikler har vakt forargelse. Det har
> bestemt ikke været meningen, og jeg beklager

> Det overgås vist kun af dengang hun fik 10% bøsser og 10% lesbiske
> til at være 20% af de homosexuelle.

Hvornår har hun lavet det nummer?

> (Gad vide om det også var hende med de mandlige og kvindelige
> bibliotekslånere).

Det var godt nok en kvindelig politiker, men det var en af dem fra
FRP, og så gammel i dansk politik er Louise Frevert ikke.

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-10-05 20:20

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår har hun lavet det nummer?

Formodentligt aldrig.

> Det var godt nok en kvindelig politiker, men det var en af dem fra
> FRP, og så gammel i dansk politik er Louise Frevert ikke.

Louise Frevert var repræsentant for De Konservative inden hun skiftede til
Dansk Folkeparti, så hun er ikke novice i politik.

Aase D Madsen, som kom til at ræsonnere forkert ved at sammenlægge nogle
procenttal, var i FRP, men fulgte med over i Dansk Folkeparti. Først ved
valget 1998 blev hun folketingsmedlem.

Måske forveksler du med enten Aase Gøtsche, Aase Heskjær, Aase Horn eller
Åse Clausen Bjerg, som alle er nuværende tillidsfolk i Fremskridtspartiet.

--
Komiteen for Udlændinges Retssikkerhed udgiver brugsanvisninger
om,

Fra : GB

Dato : 01-10-05 21:02

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> eller Åse Clausen Bjerg, som alle er nuværende tillidsfolk i
> Fremskridtspartiet.

ÅCB har jeg opgivet. Hun driver en så amatøragtig "oplysningsvirksomhed" om
islam, at hun gør mere skade end gavn, til stor glæde for venstrefløjen og
de radikale.

http://www.islam.dk er væsentlig mere seriøs, ligesom de mange blogs.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-10-05 21:20

"Per" == Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> writes:

> [...]

> Åse Clausen Bjerg, som alle er nuværende tillidsfolk i Fremskridtspartiet.

Nej, nu du nævner navnet, kan jeg godt huske Aase Madsen. Men jeg
troede godtnok hun var i folketinget på det tidspunkt hvor den
almindelige regning blev revolutioneret.