B: E-Books....
Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-06-01 13:46

Er der nogle der ude der har en eller flere bøger i elektronisk form??

Jeg er interesset i alt lige fra Batch programmering til Visual Basic
programmering....
Gerne Dansk eller Engelsk

Skriv til mig på dk8008@hotmail.com

Mvh Henrik Andersen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-06-01 15:10

Ta' dog for helvede at stoppe din opfordring til ulovligt bogbytteri!
Eller flyt den i det mindste til markedes gruppen!

Der er ingen der gider svarere på dit indlæg - ej heller selv om du spreder
dit skidt i alle grupperne (nå ja det har du næsten allerede gjort)

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-06-01 16:45

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ude der har en eller flere bøger i elektronisk form??
>
> Jeg er interesset i alt lige fra Batch programmering til Visual Basic
> programmering....
> Gerne Dansk eller Engelsk

*plonk*

/Søren