Lagkage m/flødeboller
Fra : k&y

Dato : 22-10-05 12:41

Er der nogen der har opskriften på denne underlige lagkage det er vist noget
med at blande flødeboller med jordbær syltetøj?

Mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 13:12

"k&y" <kimkri@gettwonet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har opskriften på denne underlige lagkage det er vist
noget
> med at blande flødeboller med jordbær syltetøj?

Der er mange forskellige opskrifter. Hvilken der lige præcis er dén du
tænker på, det må du selv lige ud og kigge efter:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=fl%C3%B8debollelagkage&meta=

Tina

Fra : lene

Dato : 25-10-05 13:10

Hejsa.

Prøv at se på min hjemmeside, der er der en opskrift på flødebolle lagekage.

VH Lene

Fra : lene

Dato : 25-10-05 15:54

adressen til min hjemmeside er : www.opskrifter.cyberstore.dk

Fra : k&y

Dato : 25-10-05 17:41

Hej Lene

Bliver den så fast efter turen i køleskabet at man kan fjerne siden af
springformen?

Mvh
Kim