Færdig med pølse + Man skal ikke slå størr~
Fra : Troels Henriksen

Dato : 27-10-05 21:52

Jeg har nu fået nok af indtil fornylig lækker, STEGT pølse. Brugsen
havde fordelagtigt tilbud på 4 pakker Pepperoni (salame piccante)
lavet af 84% svinekød (ingen OX!) á 150 g til 20 kr. Om den skulle
være lidt over datoen betyder intet efter stegning og krydr. STEGNING
forlænger holdbarhed (og Louis Pasteur kan takkes for ølbryggeteknik
- og kyllingekolera. Hvem er vor tids Louis Pasteur? Psykosomatisk
fugleinfluinza er den største risiko!). Sidste salgsdato er ALTID
vejledende og bør ikke læses som LOVTEKST. EJ-MUG-PSYKOSE er
folkesygdom men jeg husker, da man skar MUGhumbel af brødklump og
SURfløde kunne med FORDEL benyttes i klatkage (SYRnet).

De 600g skiveskåren pølse blev klippet i kvarte og lagt på
middelvarm pande. Efter tid var pande fyldt med piccante
smeltefedt som sidenhen blev hældt i TOM konservesdåse og gemt og
køleskab. Nå står fedtet skarlagenrødt og venter
på brug, men jeg må vist trække i land med hensyn til
pølselyksaglighed.

Maven bliver så bekendt mæt før øjnene og den INTENSE (piccante)
pølsesmag (og krydr med KARRY og SPISKOMMEN)
bliver hurtigt nok.

I dag forsøgte jeg at maskere en mængde pølseskiver i en tortilja
med kødfarssovs og diverse grønt. På samme måde som RØDBEDEtern og
KAPERS "skjules" i bøflindstrøm (HOFRET). Den KNASENDE textur gjorde
sig godt omsluttet af BLØD kødfarssovs og BLØD madpandekage og den
karakteristiske STEGT-pølsesmag blev dæmpet. Det gjorde indhug i
bestanden.

Kineserne opfandt spagetti (IKKE-italiensk-HELTEGERNING) kunne man
læse i Ingeniøren i dag. Hvem opfandt madpandekagen? Er det en
variation over BRØDÆGGEKAGEN? (dansk folkekøkken)!

De mexikanske tortiljas kan købes i de fleste LAVprisvarehuse og
mellemøstlige fladbrød kan købes billigt i GODHEDSINDUSTRIstøttede
butikker. Brød-til-mad-mentalitet er ikke KUN fattigfolksVANE hvor man
skal spare på kødet og tiden hvor hovedret skulle suppleres med KÅL
og andet fyld er forbi. Jeg nyder tit de indiske pappadums der efter
oliestegning er SPRØDE og gode til at skovle maden ind i munden
(OPVASKSBESPARENDE) og ved brug af madpandekager kan tallerken SPARES
hvis ikke fyldt med vandig snask.

Jeg bliver kaldt værre-end-nazi ved post til flere grupper, men
svar-til-header er jeg ikke støj men NYTTE og SAMFUNDSGAVNENDE
debatelement.

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my
reasons for them!
Friedrich Nietzsche

Selvbestaltede netbetjente har travlt med skolelærercensur og
betragtes med autoritet af netbetjente in spe. Gå-efter-mand-ej-blod
er GOD netetikette og ikke IRELEVANT mudderkastning af folk der synes
det er sejt at skråle op om "PLOK" og cyberslang.

Oplæg til debat.

Louis Pasteur's theory of germs is ridiculous fiction
Pierre Pachet

Go thy way, eat thy bread with joy, and drink thy wine with a merry
heart; for God now accepteth thy works.
Biblen

The history of the world is the record of a man in quest for his daily
bread and butter
Hendrick Willem Van Loon quotes

A body of work such as Pasteur's is inconceivable in our time: no man
would be given a chance to create a whole science. Nowadays a path is
scarcely opened up when the crowd begins to pour in.
Jean Rostand

I know on which side my bread is buttered
Ordsprog

A sad soul can kill quicker than a germ.
John Steinbeck

The science of Psychiatry is now where the science of Medicine was
before germs were discovered
Malcolm Rogers quotes

Disease an never be conquered, can never be quelled by emotion's
willful screaming or faith's symbolic prayer. It can only be conquered
by the energy of humanity and the cunning in the mind of man. In the
patience of a Curie, in the enlightenment of a Faraday, a Rutherford, a
Pasteur, a Nightingale, and all other apostles of light and
cleanliness, rather than of a woebegone godliness, we shall find final
deliverance from plague, pestilence, and famine.
Sean O'Casey

Fra : JH

Dato : 28-10-05 10:40

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> wrote en masse skrammel.

Nope, nej, nix, selv om du anstrenger dig, så når du altså bare ikke Bo
Warming til sokkeholderne...
Du er og bliver en kikset Warming-Wannabe.

JH

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 11:40

"JH" <dur@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Warming til sokkeholderne...
> Du er og bliver en kikset Warming-Wannabe.

He he... helt enig

kan ikke engang få mig selv til at blokere hans indlæg...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-10-05 20:33

Mette M wrote:

> He he... helt enig
>
> kan ikke engang få mig selv til at blokere hans indlæg...

Heller ikke her

Jeg tror han er en sindsforvirret ung teenager i identitetskrise, som
har fået Bo Warming som idol og derefter forsøger at efterligne ham (det
skulle vel ske på et tidspunkt, før eller siden).

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-05 06:58

"Mette M" <mette(a)marmet.dk> wrote in message

> He he... helt enig

Newton var engang en kikset Galileo Wanabee og Beethovens opus 1-38
var ren Mozart-Wannabe

Lidt har også ret. Al begyndelse er svær

Forresten er Søren Ryge Pedersen en knap så begavet lærling. Han
skriver idag om sin afvejning af lorte vedr gødningsværdi i Politiken
29 okt
Mine lorte i hundeposer er lugtløse og skrumper septiktank-wise og
skær jeg rift i hver pose i juli i haven, kommer der spyfluer og de
skrumper så gyllelastbil kunne halvere antal kørsler til 1% - og
væsentligt mineralindhold vil stadig være der og godt for afgrøderne.
Der er sund landbrugspolitik i min forskning. Som vor
landsbrugspolitik nok er for sindsyg til at nyttiggøre de første mange
år.

Lort er svær at tørre pga proteinslim mm
Men efter septikgæring og især maddikespisning er det let at tørre.
Vil man bevare gødningen i larverne, lukker man lufttæt kort før de er
udvoksne og ellers vil kravle ud og forpuppe sig nogle meter fra
opfodringsstedet.
Lugt er fra et helt bestemt trin i indol og skatol og merkaptan
dannende nedbrydning af hæmoglobinnedbrydningsprodukter mm i lorten.
Der er ingen lugt når lidt anden nedbrydning har fået lov at tage
teten. Landbrugsministeriet er topmålt dumt når de insisterer på
nuværende maximalt lugende gylleprocedure.

Den afgørende hemmelighed - som hollænderne opdagede i tresserne - er
at blandes lort og pis hundreddobles ubehagelig lugt. Svin og
mennesker er et fedt.

Fra : René Løweneck

Dato : 28-10-05 12:09

"JH" <dur@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Nope, nej, nix, selv om du anstrenger dig, så når du altså bare ikke Bo
> Warming til sokkeholderne...
> Du er og bliver en kikset Warming-Wannabe.

ROFL ))

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : gb

Dato : 28-10-05 16:54

"JH" <dur@ikke.dk> wrote in

> Nope, nej, nix, selv om du anstrenger dig, så når du altså bare ikke
> Bo Warming til sokkeholderne...
> Du er og bliver en kikset Warming-Wannabe.

Ren trolling. Dårlig fiskestang.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-05 06:44

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> wrote in message
It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my
reasons for them!
Friedrich Nietzsche

BW: Hvor har han skrevet det

[...]

BW: Jeg har aldrig i ti år læst nogen søge at forsvare
netbetjent-udåd. Det er som om alle accepterer at når samfundet er
lortet udenfor internettet, skal det også være censurfascistisk på
internettet

A sad soul can kill quicker than a germ.
John Steinbeck

BW: Enig

The science of Psychiatry is now where the science of Medicine was
before germs were discovered
Malcolm Rogers quotes

BW: Der var mere fornuft i Pasteur-videnskab end i Freud og
psykiaterne

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 28-10-05 16:22

Troels Henriksen <troelshenriksen@mailinator.com> skrev:
> [...]
>
>Maven bliver så bekendt mæt før
>øjnene og den INTENSE (piccante)
>pølsesmag (og krydr med KARRY og SPISKOMMEN)

Så stopper vi her, hvor mange grupper prøver du at skrive til?
Jeg mener stadig du bør kvæles i en Bratwurst, indtil du har
noget relevant at skrive til grupperne. Gå en tur i skoven, få
lidt motion, nyd livet, og brug din hjernekapacitet til det den
evner.Positive tanker gør mennesker glade.

--
TPB

Fra : Hauge

Dato : 28-10-05 16:49

Thomas Peter Bitsch (slet 0OKH5) wrote:
> Så stopper vi her, hvor mange grupper prøver du at skrive til?

Hvorfor skulle du så gentage det hele, når HAN skal stoppe?

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051028154907@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 29-10-05 08:59

>Hvorfor skulle du så gentage det hele, når HAN skal stoppe?
>
>/Hauge
Hvis jeg havde gentaget det HELE, havde du ret, men start lige
forfra!
TPB

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-10-05 22:29

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev
Bla..bla...

Mener du er ovre i pølsesnak. Dette er dk.videnskab.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 28-10-05 07:28

Hej Preben

> Mener du er ovre i pølsesnak. Dette er dk.videnskab.

Pølsesnak er det ikke dk.kultur.sprog ?

Mvh Max

Fra : kjaer

Dato : 28-10-05 08:38