billig tandlæge i odense
Fra : (-Peter-)

Dato : 27-10-05 11:45

Hej... ville høre om der er nogen der ved hvilken tandlæge i odense der
er billigst, eller hvor jeg kan finde det??

/peter

Fra : The Nameless Dude

Dato : 27-10-05 12:37

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote in news:4360af9e$0$41151
$14726298@news.sunsite.dk:

> Hej... ville høre om der er nogen der ved hvilken tandlæge i odense der
> er billigst, eller hvor jeg kan finde det??
>
> /peter

Tandlægerne i Nørregade 16, 2 sal, ved Fisketorvet.
Ved ikke om de er ligefrem de billigste, men de er noget billigere end min
tidl. tandlæge og enda noget dygtigere.
Hygiejne tillæg ser du heller ikke på regningen.
Deres tlf er: 66 11 51 11

--
The Nameless Dude

Fra : (-Peter-)

Dato : 27-10-05 12:45

okay...

tak...

prøver lige at se om andre også har muligheder.. :)

/peter

Fra : Henrik

Dato : 27-10-05 13:37

> Tandlægerne i Nørregade 16, 2 sal, ved Fisketorvet.

....har en kanon flot sekretær.
Henrik

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 27-10-05 15:32

Henrik wrote:

> ...har en kanon flot sekretær.
> Henrik

hvad kosterhun?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : The Nameless Dude

Dato : 27-10-05 19:03

Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote in news:4360e4e0$0$1790
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> hvad kosterhun?

2 stk rodbehandling, uden bedøvelse.

--
The Nameless Dude

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 27-10-05 20:20

The Nameless Dude wrote:
> Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote in news:4360e4e0$0$1790
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> 2 stk rodbehandling, uden bedøvelse.

så hellere en grundig udboring!!

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : XXX

Dato : 27-10-05 21:42

Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote in news:4361283d$0$1759
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> så hellere en grundig udboring!!

Ellers tak, det er det tandlægen koster.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 28-10-05 12:40

XXX <not@this.level> wrote in news:43613b9f$0$1808
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote in news:4361283d$0$1759
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ellers tak, det er det tandlægen koster.

Nå så er du ikke interesse i deres sekretær alligevel ?
Nå men OK, så kan jeg nævne hvad jeg gav sidste gang for:
Halvårlig standard undersøgelse og tandrensning: 261 kr.
Det er jo ikke så galt.

--
The Nameless Dude

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 09:46

"The Nameless Dude" <nom@il.adress> skrev i en meddelelse
> XXX <not@this.level> wrote in news:43613b9f$0$1808
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Halvårlig standard undersøgelse og tandrensning: 261 kr.
>
> --
> The Nameless Dude

Sidst jeg var ved tandlæge (den 3/10 20005), gav jeg kr. 276 for
undersøgelse og tandrensning.

Er priserne på standard behandlinger ikke fastsat af aftale mellem
tandlægerne og det offentlige? Eller er det kun tilskuddets størrelse der
er det?

Jeg bruger tandlægerne Vestergade 32,1.

P.S.: Sekretærer ok.

Lasse

Fra : Åge

Dato : 29-10-05 10:02

"Lasse Skovgaard" <lasse snabela skovgaards punktum dk> skrev i en
meddelelse news:436336ab$0$47046$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> Er priserne på standard behandlinger ikke fastsat af aftale mellem
> tandlægerne og det offentlige? Eller er det kun tilskuddets størrelse der

Jeg tror du har ret. Priserne er forresten momsfri.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 29-10-05 11:50

> [...]
>
> Er priserne på standard behandlinger ikke fastsat af aftale mellem
> tandlægerne og det offentlige? Eller er det kun tilskuddets størrelse

Se lige på din regning om der står: Hygiejne tillæg.
Rigtig mange tandlæger smider den på regningen også, men min gør ikke.
De anser det som en selvfølge at kunden ikke skal betale dem udgift.
--
The Nameless Dude

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 17:26

> [...]
> Rigtig mange tandlæger smider den på regningen også, men min gør ikke.
> De anser det som en selvfølge at kunden ikke skal betale dem udgift.
Der er ingen Hygiejne tillæg. Kun 2 poster som følger:

Ydelse
Sikredes andel Sygesikringes andel

------- ---------------
-------------------

Regelm.diagn.us RDU, fra 26 år kr. 116
kr. 77,15

Tandrensning a - min. 15 tænder kr. 160
kr. 106,23

Jeg skal så betale kr. 276. Tandlægen får i alt kr. 459,38.

/Lasse

Fra : The Nameless Dude

Dato : 30-10-05 10:14

> [...]
>
> Tandrensning a - min. 15 tænder kr. 160
> kr. 106,23
>

> Jeg skal så betale kr. 276. Tandlægen får i alt kr. 459,38.

Min ser således ud:

Ydelse Sikredes andel Sygesikr. Andel
Kontrol eft. regelmes. Diag. us. 103,00 69,42
Tandrensning 158,00 105,11
I alt. 261,00 174,53

Men med alle de tandlæger der ligger inde i Centrum, monstro så ikke
også at de kører lidt konkurence imellem dem ?
--
The Nameless Dude

Fra : Pia

Dato : 28-10-05 09:19

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> Hej... ville høre om der er nogen der ved hvilken tandlæge i odense der
er
> billigst, eller hvor jeg kan finde det??
>
> /peter

Nogen der kender en billig tandlæge i Århus