Renholde navle efter operation ?.
Fra : B.

Dato : 25-10-05 13:55

Hej!.
Efter en operation i navlen, har jeg fået det problem jeg ikke rigtig kan
holde den "ren".
Såret er helet fint men navlen lugter fælt, også selvom jeg vasker og tører
den .
Er der nogen som kan fortælle hvad jeg skal gøre ? / hvad jeg skal bruge til
at vaske navlen i ?

Hilsen B

Fra : nana sørensen

Dato : 25-10-05 16:29

"B." <b_denmark@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tører den .
> Er der nogen som kan fortælle hvad jeg skal gøre ? / hvad jeg skal bruge

Brug en engangssprøjte uden nål, brug antibakterielt sæbe fortyndet? Hvis
det stinker meget fælt, kan det tænkes at der måske er en lille fold, som
vandet ikke kommer ind i?

Fra : B.

Dato : 25-10-05 17:48

> Brug en engangssprøjte uden nål, brug antibakterielt sæbe fortyndet? Hvis
> det stinker meget fælt, kan det tænkes at der måske er en lille fold, som
> vandet ikke kommer ind i?

Takker det lyder som noget jeg må prøve!.
Har brugt bruseren og alm. sæbe indtil nu.

>antibakterielt sæbe
Er det Apoteket eller Matas det købes ?
Ja undskyld for min uvidenhed :O|

Mvh. B.

Fra : nana sørensen

Dato : 25-10-05 22:03

> Takker det lyder som noget jeg må prøve!.
> Har brugt bruseren og alm. sæbe indtil nu.

> Er det Apoteket eller Matas det købes ?
> Ja undskyld for min uvidenhed :O|
>
> Mvh. B.

jeg bruger den sæbe jeg køber hos min piercer, så jeg kan desværre ikke
anbefale en fra apoteket, da jeg ikke kender dem Den sæbe jeg bruger
hedder Provon, er flydende og kan fås hos en del piercere. Nu ved jeg ikke
hvor du er i landet, men www.srbodyart.dk som ligger på falkoner alle på
frederiksberg har det. Ellers må du spørge på apoteket. Tricket med en
engangssprøjte er i hvertfald værd at prøve. de kan også fås på apoteket.
Husk i øvrigt at tørre navlen godt bagefter. Måske forsigtigt med et par
vatpinde, hvis det er svært at kommet il med et håndklæde? Fugtig hud der
aldrig tørre helt kan godt hørme lidt.

Mvh. Nana

Mvh. nana

Fra : B.

Dato : 26-10-05 09:49

Jeg takker for hjælpen!, har lige været på Apoteket hvor
de havde noget som skulle kunne bruges .

Mvh. B.