Årsag -> konsekvens + bønner og løg + SKAL~
Fra : Troels Henriksen

Dato : 23-10-05 20:28

Jeg xperimenterer for tiden med BØNNER (i alle former) og LØG og
deres virkning på afføringen/tarmkultur.
Bønner er SUND (proteinrig) og BILLIG kost hvis købt i indvandre
butikker hvis den slags forhandles billigt og ENDNU BILLIGERE til folk
af samme afstamning som butiksejeren (Den hvide mand betaler overpris i
forhold til indvandre) og hvis tilberedt rigtigt bliver til MÆTTENDE
og VELSMAGENDE kost. LØG fås også billigt og hvis ikke adgang til de
i folkemunde kaldte perkerkiosker kan de med fordel købes i sække (2
kg) i ALDI til "fast lavpris".

Sulten er som bekendt det bedste krydderi og hvis bønner serveres med
FANTASIFULDT tilbehør savnes næppe kød. Kontakt mig hvis opskrifter
ud fra personlige xperimenter har interesse.

Mine experimenter har indkluderet SORTE BØNNER, NYREBØNNER og
KIKÆRTER (der vel ikke er i familie med bønner men xperimenter viser
at de har samme KONSEKVENS på tarmsystemet som bønner og tilberedes
ligedan).

På DANSKØKOLOGISKE sortebønner står advarsel om iblødsætning,
kogning og kassering af KOGEVANDET inden yderligere tilberedning pga
GIFTIGE lektiner i råvarerne men i perkerindkøbte poser står ingen
advarsel og tyder på DANSK HYSTERI (PSYKOSE) og SNOBBET MADKULTUR
(D'Angleterre for fin til pariserbøf (KAPERS og STEGT OX på brød) og
rejekoktail - SIMPEL husmandskost). Rengøringsvanvid og nidkære
tilberelsesritualer er på MODE (TVmagt) og gør folk psykotiske med
hensyn til sanitære forhold.

Morfar der under valgsproet "My home is my castle" i sine ældre dage
brugte drikkeglas til urin ved trang om natten og ikke gjorde kniv ren
efter smøring af FEDTEMADDER lod sig ikke UNDERLÆGGE TABU og havde
NATURLIGT forhold til krop og natur.

Indtag af store mængder BØNNER og LØG giver luft i tarmene og i
XTREME tilfælde såkaldt "løs mave" (dog ikke VÆRRE end ved
indtagelse af gæret æblejuice), men alt bliver rutine og der går
sport i xperimenterne og kroppen vænner sig til større mængder luft
(oppustethed).

Min erfaring er, at prut (altså gasser fra nedbrydning af bønner og
løg) sjældens kan lugtes hvis kroppen ikke udsættes for
STØDvariation (BANG - nu spiser jeg kød og fedtegrever - BANG - nu
spiser jeg bønner og løg og GRØNT) og kan SJÆLDENT bemærkes andet
end i lille radius var udøvende.

PRUT er IKKE unaturligt men TEENAGEHUMOR dikterer FNIS og
ungpigerødmen ved at "lette en vind". TABUHÆMMEDE mennesker skammer
sig over krop og floves når der "sker et uheld". Hvis man vil tage
hensyn til den slags mennesker fx ved fin middag eller i
biograf/teater/under gudstjeneste hvis den slags er uønsker findes der
en nem metoder til at fjerne LYDEN fra "udbrudet" så gasserne
ubemærket kan slippes fri (bemærk min kommentar om lugte) og
oppustethed mindskes.

Selve pruttelyder kommer ved vibrationer af den omkring røvhullet
beliggende hud og som min mormor sagde "Han skred så røvhullet
blafrede" er meget FORTÆLLENDE. Hvis LYDLØS prut ønsker kan man blot
sprede ballerne enten ved at bevæge visse muskler eller ved UBEMÆRKET
et føre en hånd ned og trække dem let fra hinanden så INTET BLAFRER
og dermed afgiver lyd.

Et familiemedlem var i stand til kontrollere denne mekanisme, så
vedkommende kunne frembringe 2-toners prutte (FØRST høj, SÅ lav
frekvens) og det var dejlig FRIGJORT (ingen fnis eller rødmen) -
NATURLIG omgang med krop.

Har I gjort jer overvejelse i den retning?

Oplæg til debat!

Fra : Thomas Widmann

Dato : 23-10-05 21:39

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> writes:

> ved ikke om jeg skal grine eller græde

Jeg valgte at grine. Men gråden var ikke langt væk.

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Hauge

Dato : 23-10-05 21:47

Mikael Jensen wrote:
> ved ikke om jeg skal grine eller græde

På den måde du svarer på, skal man vist græde.
Jeg tror det vil være smart hvis du tager et kik her:

FUT: dk.admin.netikette der betyder at svar kun kan ses der.

/Hauge

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-10-05 21:56

Troels Henriksen wrote:
-snip-

> Oplæg til debat!

Haha. Udmærket Bo Warming-parodi. Du skal bare erstatte bønner og løg
med urin og afføring, så er den hjemme

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 23-10-05 22:03

Troels Henriksen <troelshenriksen@mailinator.com> skrev:

>Har I gjort jer overvejelse i den retning?

Nej, jeg tror at det bare er en fis i en hornlygte.

Fra : Nicole

Dato : 24-10-05 01:50

Hejsa...

Måske er det bare mig, men jeg er lidt i tvivl om, hvad det er du vil
have op til debat...
Bønner + løg (i så fald - HVORFOR er de gode, og hvorfor mener du det er
bedre end så meget andet mad?)
Prutter - i så fald, kan jeg sige, at alle har deres mening om prutter.
Personligt synes jeg det er nedladende, at den person som prutter, ikke
føler skam ved det - Hvorfor pokker skal andre mennesker lugte til han/
hendes "gasser"? Kan det ikke holdes i det private.
   Jeg har det personligt svært ved at prutte når jeg er sammen med    min
kæreste, gennem seks år - jeg skammer mig, hvis jeg slår en       prut. Det
er da på INGEN måde charmerende, at "larme og lugte" -    men det er måske
bare mig...

> [...]
> forhold til indvandre). LØG fås også billigt og hvis ikke adgang til de
> i folkemunde kaldte perkerkiosker kan de med fordel købes i sække (2

Hmm... Sikke en "racediskrimination" der er her... Hvorfor "den hvide
mand" og "perkerkiosker"...
Hvis jeg boede i et arabisk land fx, og en af mine landsmænd kom ind,
ville jeg da også give ham "rabat".

> [...]
> rejekoktail - SIMPEL husmandskost). Rengøringsvanvid og nidkære
> tilberelsesritualer er på MODE (TVmagt) og gør folk psykotiske med

Ved ikke om jeg ville kalde det Dansk hysteri - måske mere, at Danmark
er længere fremme i teknologien / udviklingen, og har lært og
følgesygdomme, eller hvad de hedder.
Vil du kalde mig psykotisk, fordi jeg ønsker min mad gennemstegt,
ordentligt tilberedt og kan lide et rent hjem? Jeg ville ikke

> [...]
> STØDvariation (BANG - nu spiser jeg kød og fedtegrever - BANG - nu
> spiser jeg bønner og løg og GRØNT) og kan SJÆLDENT bemærkes andet

OK, jeg er glad for jeg ikke var i din "lugte radius" under dine forsøg

> PRUT er IKKE unaturligt men TEENAGEHUMOR dikterer FNIS og
> ungpigerødmen ved at "lette en vind".

Nej, det er ikke unaturligt at prutte. Men det er da utrolig
uforskammet, at prutte (med eller uden lugt), og ikke bare føle en smule
flovhed ved det.
Hvis man skal prutte, så skal man prutte - men måske man kunne undskylde
bagefter. Jeg ville i hvert fald gerne have en undskyldning, hvis
personen ved siden af mig i sofaen, eller personen ved siden af mig i
bussen, "prutter mig op i ansigtet"...

> [...]
> vedkommende kunne frembringe 2-toners prutte (FØRST høj, SÅ lav
> frekvens) og det var dejlig FRIGJORT (ingen fnis eller rødmen) -

Det er da dejligt at dit familiemedlem kan føle sig frigjort ved at
prutte "offentligt" - sådan kommer jeg nok aldrig til at føle...

> Har I gjort jer overvejelse i den retning?

Mht. prutterne eller bønnerne + løg?
Er stadig lidt forvirret... Men hvad med at tage kål med i dine
eksperimenter, de giver da i hvart fald gasser i tarmene Og så er de
billige

Nicole

Fra : Spangkuk

Dato : 24-10-05 01:53

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev

>Har I gjort jer overvejelse i den retning?

Næ....

Spang

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-05 13:34

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> skrev i en meddelelse

> Bønner er SUND (proteinrig)

Du er værre-end-nazi, når du støtter godhedsindustrien med ovenstående
sætning.

SUNDhed er et lægeskabt godhedsindutrifænomen.

Fra : Tychsen

Dato : 24-10-05 17:02

Det er sjov læsning, og du virker ret blimmelim i hovedet. Det kan da
ikke være din arbejdsgivers mening, at lade dig undersøge bønner og
løgs indvirken på tarmsystemet? ELLER??...

Forresten: hvornår skal jeg skrive ord med STORE bogstaver? Og er det
i usenet ikke det samme som at RÅBE?

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-05 19:46

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 24-10-05 16:52

Troels Henriksen wrote:

<snip>

> [...]
> GIFTIGE lektiner i råvarerne men i perkerindkøbte poser står ingen
> advarsel og tyder på DANSK HYSTERI (PSYKOSE) og SNOBBET MADKULTUR

Næh, det tyder på folk der handler hos indvandrere forventes at vide den
slags ting, ligesom en dansk husfar forventes at vide, at man skal holde
nallerne fra de grønne kartofler, der også er (svagt) giftige; vel at mærke
*hele* kartoften, ikke kun den grønne del.

<snip>

> Har I gjort jer overvejelse i den retning?

Næh, men jeg har overvejet, givet de udtrykte holdninger og den anvendte
udtryksform, om Bo Warming har fundet sig et nyt dæknavn

Kristian

--
"Sex is more fun than logic. One cannot prove this, but it is, in the
same way that Mount Everest is and Alma Cogan isn't." The Album of the