gravid mand?
Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 23:46

hej gruppe...

Fandt den her side. Det er vel forhåbentlig en joke. Læs evt faq´en.

http://www.malepregnancy.com/

Mvh. Nana

Fra : GB

Dato : 15-10-05 00:25

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i meddelelsen news:43503520$0
$9211$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> http://www.malepregnancy.com/

Send den slags i dk.snak.vittigheder. Det er offtopic her.

FUT sat.

GB

Fra : per

Dato : 15-10-05 06:40

"nana sørensen"

> Fandt den her side. Det er vel forhåbentlig en joke. Læs evt faq´en.
>
> http://www.malepregnancy.com/

Jamen i faq´en står der jo at det er rigtigt nok, så det må det jo være:

Is this a hoax or some perverse form of art-making? ---- en hel masse --
This is not a hoax --noget mere -- yes, Mr. Lee is really pregnant.

Per

Fra : Nicolai Lang

Dato : 15-10-05 08:00

On Sat, 15 Oct 2005 00:45:53 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>http://www.malepregnancy.com/

Eftersom man via http://www.rythospital.com/ kan finde ind til
malepregnancy.com, stå er jeg faktisk sikker på det IKKE er en joke.

Men inden den procedure når til Danmark er jeg nok desværre blevet for
gammel til at bære barn.

Du har vel set "9 months" ikke?
Mvh
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 10:46

"Nicolai Lang" <nnews0404051902@hjorth.com> wrote in message

> [...]
> malepregnancy.com, stå er jeg faktisk sikker på det IKKE er en joke.
>
> Men inden den procedure når til Danmark er jeg nok desværre blevet for

Gud, hvor er det dog langt ude... Det er helt vildt. Gad vide om mænd har
større skader end kvinder ved at bære et voksende foster. Jeg er chokeret.
Jeg havde håbet at det var en historie i retning af bonzaikittens and so on.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-10-05 12:54

Nana Sørensen skrev:

> Gud, hvor er det dog langt ude...

Et interview med den taiwanesiske kunstner Lee Mingwei (som ganske
vist ikke siger noget om malepregnancy.com):
<http://www.readersvoice.com/interviews/2002/November/>

Urban Legends om Lee Mingwei, Virgil Wong & PaperVeins Museum of Art:
<http://urbanlegends.about.com/library/weekly/aa100400a.htm?once=true&terms=male+pregnancy>

#v+

$ whois malepregnancy.com

[...]

Registrant:
Wong, Virgil
PaperVeins Museum of Art
Cooper Station
Box 54
New York, NY 10276-1270
US

[...]

$

#v-

Jeg stemmer for fup og fidus.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 13:25

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> wrote in message

> [...]
> <http://www.readersvoice.com/interviews/2002/November/>
>
> Urban Legends om Lee Mingwei, Virgil Wong & PaperVeins Museum of Art:

Jeps. Fusk. men interessant. LOL så fik vi det opklaret.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-10-05 13:52

Nana Sørensen skrev:

> Jeps. Fusk. men interessant. LOL så fik vi det opklaret.

Lige et sidste link:

   <http://www.virgilwong.com/>

Se det nederste venstre af de små felter under "Featured Projects".
Det erindres at Virgil Wong er Lee Mingweis kunstnerpartner.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : myggen

Dato : 15-10-05 13:57

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps. Fusk. men interessant. LOL så fik vi det opklaret.

på trods af det er fup, så finder jeg det ikke absurd, frastødende og
foruroligende. For der er selvfølgelig gale videnskabsmænd og -kvinder der
forsøger at løse mysteriet således at mænd rent faktisk kan blive gravide.
Tanken er sjov i form af "junior" (mener jeg det er) hvor man ser den ellers
altid så "macho" Arnold være gravid. Men sådan genrelt synes jeg det er
foruroligende. For som vi mennesker er biologisk, er vi afhængige af
hinanden for at skabe liv. Og sådan bør det være. Vi er ufatteligt
selvstændige og individuelle på så utroligt mange punkter, at det at skabe
liv, bør fastholdes som værende noget vi skal være sammen om.

imo

sjov ide, men skræmmende at nogen rent faktisk prøver at gøre det
virkelighed.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-10-05 09:28

Nana Sørensen skrev:

> Fandt den her side. Det er vel forhåbentlig en joke. Læs evt faq´en.
>
> http://www.malepregnancy.com/

Mr Lee har i så fald været gravid i flere år.

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Tina

Dato : 16-10-05 06:11

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> Mr Lee har i så fald været gravid i flere år.

Tror da pokker ungen kan jo ikke komme ud af røven *G*

Tina